• "In some way, I love being bored during class. It's my way to lose myself in my own reality."

Hierboven ziet u een plaatje van Steve Rogers aka Captain America. Hij huilt omdat hij zijn beste vriend is verloren.

Veel mensen zeggen dat ik geobsedeerd ben met dit personage, en dus ook Chris Evans.
    De waarheid is, is dat ik dit personage gewoon geweldig vind. Want tijdens de Tweede Wereldoorlog was Steve Rogers niet meer dan een klein, iel mannetje, met een goed hart. Hij werd gerekruteerd voor een geheim project, en veranderde fysiek. Ik vind het fantastisch dat zijn hele attitude hetzelfde is gebleven, as I quote Doctor Erskine:

"Whatever happens tomorrow you must promise me one thing. That you will stay who you are. Not a perfect soldier, but a good man."

En dat bleef hij. Hij heeft (naar mijn smaak) niet alleen de looks, maar hij heeft voor mij ook een voorbeeldfunctie.

Ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen.
    ~ Xantheve.

You can always count on me if you're in trouble.

[ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:55 ]

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Iniminicum schreef:
    Thanks jongens. Ik houd echt van jullie en ik wil jullie niet kwijt want ik ben bang dat er dan niks meer van me overblijft. Maar ik ben bang om te laten zien hoe ik me van binnen voel, want de enige die me echt heeft gezien heeft me verlaten en gekwetst alsof ik niets was. Ik ben gewoon bang om jullie kwijt te raken dus daarom is het denk ik beter als ik gewoon weg ga.

Ik weet niet wat er is gebeurd en je hoeft het niet te vertellen als je dat niet wilt, wat ik wel weet is dat je ons niet zult verliezen. Zoals ik al zei ben je erg veel voor me gaan betekenen, en mensen die erg veel voor me betekenen laat ik niet vallen. Om geen enkele reden.

I just caught the wave in your eyes

Chronos schreef:
    I'm back from the partay
    you missed some shit

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Iniminicum schreef:
    Thanks jongens. Ik houd echt van jullie en ik wil jullie niet kwijt want ik ben bang dat er dan niks meer van me overblijft. Maar ik ben bang om te laten zien hoe ik me van binnen voel, want de enige die me echt heeft gezien heeft me verlaten en gekwetst alsof ik niets was. Ik ben gewoon bang om jullie kwijt te raken dus daarom is het denk ik beter als ik gewoon weg ga.

Op het moment voel ik mij exact zo. Ik heb niets meer om naar uit te kijken, heb last van serieuze stemmingswisselingen, huilbuien, woedeuitbarstingen en dan maken mensen daar gebruik van. Dat werkt zich uit op het gedrag van iemand en het is een vicieuze cirkel. Als iemand het niet meer aankan, gaat die dingen doen die hij of zijn niet hoort te doen, most of the time op zichzelf, like I did. Dus als je tijd nodig hebt voor jezelf, neem die dan. Ik ga je missen, maar ik weet hoeveel deugd het kan doen - ik heb er nog steeds nood aan. Mijn mail staat altijd open.

Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

Cynefin schreef:
    (...)

Ik ook, ik lijd aan slaaptekorteritus

Ik lijd aan slaaptekortius omdatiknietoptijdius inbediusgaius en 's ochtenzia tevroegerte naarschole moetius.

Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

Jullie zijn mij een jaar geleden... Als ik het lef had gehad had ik zelfmoord gepleegd en dat meen ik.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Massacres schreef:
    Jullie zijn mij een jaar geleden... Als ik het lef had gehad had ik zelfmoord gepleegd en dat meen ik.

*hug*

take me back to the basics and the simple life

Massacres schreef:

Thought of it, but I won't give up my life because of a few more months (I hope) and some dickheads. Met wonden waar niemand het kan zien neem ik genoegen.

Cynefin schreef:
    (...)

Ik weet niet wat er is gebeurd en je hoeft het niet te vertellen als je dat niet wilt, wat ik wel weet is dat je ons niet zult verliezen. Zoals ik al zei ben je erg veel voor me gaan betekenen, en mensen die erg veel voor me betekenen laat ik niet vallen. Om geen enkele reden.

I quote Yu ^^

I don't want you to die, I want you to suffer.

Massacres schreef:

:'c
    *Hugs*
    Ik klamp me echt vast aan mijn fandoms, voornamelijk Steve. He's the first thing in my mind when I cry.

[ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:37 ]

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Trouwens, ik voel me de laatste 4 jaar ook erg verloren en ik heb echt heel rate dingen gedaan. Ik heb een zelfmoord poging gedaan, ik heb gesneden ik heb mezelf elke dag uitgescholden en elke keer zakte ik dieper weg in die put, en ik zit ee nu nog steeds in. Maar langzamer hand begin ik weer een beetje daglicht te zien, en mede door jullie. Jullie berichtjes zijn altijd zo vrolijk en opgewekt dat ik spontaan moet glimlachen. Ik hou echt heel erg veel van jullie guys, ookal heb ik jullie nog nooit gezien. Jullie betekenen echt heel veel voor me.

I just caught the wave in your eyes

Massacres schreef:
    (...)you missed some shit

Now I'm sad.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Cynefin schreef:
    Trouwens, ik voel me de laatste 4 jaar ook erg verloren en ik heb echt heel rate dingen gedaan. Ik heb een zelfmoord poging gedaan, ik heb gesneden ik heb mezelf elke dag uitgescholden en elke keer zakte ik dieper weg in die put, en ik zit ee nu nog steeds in. Maar langzamer hand begin ik weer een beetje daglicht te zien, en mede door jullie. Jullie berichtjes zijn altijd zo vrolijk en opgewekt dat ik spontaan moet glimlachen. Ik hou echt heel erg veel van jullie guys, ookal heb ik jullie nog nooit gezien. Jullie betekenen echt heel veel voor me.

*hug* you cannot solve the past and change it but you can make. The future better

Ik kan het echt niet aan alles hierop te zetten, in fact because it's that much I don't remember everything myself en omdat ik me dan toch maar een aandachtshoer vind. Al acht jaar lang.

[ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:38 ]

Chronos schreef:
    (...)

Now I'm sad.

Why. It isn't like Happy Shizzle

Ik voel me nu echt een aansteller want ik weet niet waarom ik me zo voel. Mijn vriendinnen staan voor me klaar, ik heb geweldige ouders en verder loopt mijn leven ook redelijk. Maar ik heb gewoon de neiging om me onder mijn dekens te verstoppen en er nooit meer onder uit te komen.

-