Iniminicum schreef:
Thanks jongens. Ik houd echt van jullie en ik wil jullie niet kwijt want ik ben bang dat er dan niks meer van me overblijft. Maar ik ben bang om te laten zien hoe ik me van binnen voel, want de enige die me echt heeft gezien heeft me verlaten en gekwetst alsof ik niets was. Ik ben gewoon bang om jullie kwijt te raken dus daarom is het denk ik beter als ik gewoon weg ga.
Op het moment voel ik mij exact zo. Ik heb niets meer om naar uit te kijken, heb last van serieuze stemmingswisselingen, huilbuien, woedeuitbarstingen en dan maken mensen daar gebruik van. Dat werkt zich uit op het gedrag van iemand en het is een vicieuze cirkel. Als iemand het niet meer aankan, gaat die dingen doen die hij of zijn niet hoort te doen, most of the time op zichzelf, like I did. Dus als je tijd nodig hebt voor jezelf, neem die dan. Ik ga je missen, maar ik weet hoeveel deugd het kan doen - ik heb er nog steeds nood aan. Mijn mail staat altijd open.
Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.