• "In some way, I love being bored during class. It's my way to lose myself in my own reality."




    Hierboven ziet u een plaatje van Steve Rogers aka Captain America. Hij huilt omdat hij zijn beste vriend is verloren.

    Veel mensen zeggen dat ik geobsedeerd ben met dit personage, en dus ook Chris Evans.
    De waarheid is, is dat ik dit personage gewoon geweldig vind. Want tijdens de Tweede Wereldoorlog was Steve Rogers niet meer dan een klein, iel mannetje, met een goed hart. Hij werd gerekruteerd voor een geheim project, en veranderde fysiek. Ik vind het fantastisch dat zijn hele attitude hetzelfde is gebleven, as I quote Doctor Erskine:

    "Whatever happens tomorrow you must promise me one thing. That you will stay who you are. Not a perfect soldier, but a good man."


    En dat bleef hij. Hij heeft (naar mijn smaak) niet alleen de looks, maar hij heeft voor mij ook een voorbeeldfunctie.

    Ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen.
    ~ Xantheve.


    You can always count on me if you're in trouble.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:55 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ik snap het gewoon echt niet.
    Dan zal je je echt vreselijk hebben gevoeld..


    Vooral ziek in de steel gelaten en achter gelaten in de kou... Maar ik heb nog wel andere dingen mogen meemaken. Maar die zet ik liever niet in dit topic waar iedereen t kan lezen.


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Precies het zelfde, van buiten zie ik eruit als een koude steen, maar van binnen breek ik en voelt het alsof ik keer op keer uit elkaar wordt gescheurd. Geen idee hoe ik het anders zou moeten beschrijven.
    Ik ben nooit goed geweest in huilen eigenlijk, alleen vanbinnen, maar niet vanbuiten


    Ik huil echt altijd op de verkeerde momenten als er mensen bij zijn. En dan voelt het net alsof ik me zo erg aanstel.
    I try so hard but I would never be enough.


    She was always looking for more..

    M.n phone kan elk moment uiten


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    IK KOM JULLIE BEZOEKEN ZODRA IK HET FUCKING GELD HEB. IK GA NIET WACHTEN TOT IK ACHTTIEN BEN. DAT DUURT NOG 3.5 JAAR DAMNIT


    My parents will facking freak out.


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Je wint al voor ons door hier gewoon te zijn.
    <3

    Ik geloofde er niet in, maar ik ga het proberen voor jullie. Ik zal nooit het toernooi winnen, maar 1fucking match


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eleutheromania schreef:
    IK KOM JULLIE BEZOEKEN ZODRA IK HET FUCKING GELD HEB. IK GA NIET WACHTEN TOT IK ACHTTIEN BEN. DAT DUURT NOG 3.5 JAAR DAMNIT


    Dit.


    She was always looking for more..

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Je wint al voor ons door hier gewoon te zijn.


    I just caught the wave in your eyes

    Iniminicum schreef:
    (...)

    My parents will facking freak out.


    I Honestly Do Not Care


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    IK KOM JULLIE BEZOEKEN ZODRA IK HET FUCKING GELD HEB. IK GA NIET WACHTEN TOT IK ACHTTIEN BEN. DAT DUURT NOG 3.5 JAAR DAMNIT
    ik na dit. 1 jaar en 5 maanden ruw geschat


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cynefin schreef:
    (...)

    Vooral ziek in de steel gelaten en achter gelaten in de kou... Maar ik heb nog wel andere dingen mogen meemaken. Maar die zet ik liever niet in dit topic waar iedereen t kan lezen.


    *Knuffelt Yu nog een keer.*
    Je mag me altijd PB'en als dat zou helpen.
    Ik ben er altijd voor je.


    She was always looking for more..

    Massacres schreef:
    (...) ik na dit. 1 jaar en 5 maanden ruw geschat


    Thats a lot of faster


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    M.n phone kan elk moment uiten


    NOOO.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    *Knuffelt Yu nog een keer.*
    Je mag me altijd PB'en als dat zou helpen.
    Ik ben er altijd voor je.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DRIE DAAGDE KRUIDVAT TIENERTOUR GEBRUIKEN TO MEET YA GUYS


    take me back to the basics and the simple life

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ik huil echt altijd op de verkeerde momenten als er mensen bij zijn. En dan voelt het net alsof ik me zo erg aanstel.
    I try so hard but I would never be enough.


    Je kan nooit op het verkeerde moment huilen. Huilen is het uiten van een emotie en die zijn belangrijk, die mensen mogen dan wel weg gaan als ze moeilijk daarover gaan doen.


    I just caught the wave in your eyes