• "In some way, I love being bored during class. It's my way to lose myself in my own reality."




    Hierboven ziet u een plaatje van Steve Rogers aka Captain America. Hij huilt omdat hij zijn beste vriend is verloren.

    Veel mensen zeggen dat ik geobsedeerd ben met dit personage, en dus ook Chris Evans.
    De waarheid is, is dat ik dit personage gewoon geweldig vind. Want tijdens de Tweede Wereldoorlog was Steve Rogers niet meer dan een klein, iel mannetje, met een goed hart. Hij werd gerekruteerd voor een geheim project, en veranderde fysiek. Ik vind het fantastisch dat zijn hele attitude hetzelfde is gebleven, as I quote Doctor Erskine:

    "Whatever happens tomorrow you must promise me one thing. That you will stay who you are. Not a perfect soldier, but a good man."


    En dat bleef hij. Hij heeft (naar mijn smaak) niet alleen de looks, maar hij heeft voor mij ook een voorbeeldfunctie.

    Ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen.
    ~ Xantheve.


    You can always count on me if you're in trouble.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:55 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Henk. Je valt mij er sowieso niet mee lastig. Als je wilt kan ik je mn mail geven, voor als je het alsnog van je af wilt schrijven maar niet op Q wil komen. Je moet weten dat ik je steun en er altijd voor je zal zijn Henk. Echt waar. Altijd.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jongens, mijn kussen wordt nat.


    -

    Iniminicum schreef:
    Er zijn gewoon dingen in mijn verleden gebeurt en ik besef nu pas hoeveel pijn het me heeft gedaan. Ik sta gewoon op het punt om te exploderen en wil jullie niet lastig vallen.


    Je valt mij, en ons, echt niet lastig. Als je erover wilt praten mag je me altijd berichten! Ik zal altijd voor je klaarstaan, vergeet dat nooit.


    I just caught the wave in your eyes

    Iniminicum schreef:
    Jongens, mijn kussen wordt nat.


    Where do you live? I'm going to give you a new one. Neen, echt, mij val je er sowieso echt niet mee lastig.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Iniminicum schreef:
    Jongens, mijn kussen wordt nat.


    You mean a lot to me. See every teardrop like one of us. It's for everything you've done for us, and what you will do for us. Please don't give up darling. We love you


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iniminicum schreef:
    Jongens, mijn kussen wordt nat.


    Jente. Yes. Jente. Not Henk. Jente.
    I'm crying icer ere. And I want you to know that I love you and that I want to wrap my arms around you and hold you in a hug for a while. I really do. But I cant because this is the internet. Stay in touch. Please. I love you. Don't leave wothout ever contacting. You can pb/mail/whap/snap/insta me.


    take me back to the basics and the simple life

    Guys ik ga om 1 uur wel echt slapen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Iniminicum schreef:
    Jongens, mijn kussen wordt nat.


    De mijne ook, want ik ga je missen Jente, in zo'n korte tijd ben je echt veel voor me gaan betekenen, in zo'n korte tijd heb ik ontdekt wat voor een liebe, grappige, socials, enthousiastd, prettig gestoorde meid je bent. Ik hoop dat je terugkomt en dat we geen contact verliezen. Ik heb eigenlijk niks van je, behalve je Q acc maar ik hoop dat we des ondanks toch contact zullen houden, want ik ga je verschrikkelijk erg missen.


    I just caught the wave in your eyes

    Massacres schreef:
    Guys ik ga om 1 uur wel echt slapen


    Mijn foon valt zo probably uit en anders for me ook iiterlijk 1 uur


    take me back to the basics and the simple life

    Thanks jongens. Ik houd echt van jullie en ik wil jullie niet kwijt want ik ben bang dat er dan niks meer van me overblijft. Maar ik ben bang om te laten zien hoe ik me van binnen voel, want de enige die me echt heeft gezien heeft me verlaten en gekwetst alsof ik niets was. Ik ben gewoon bang om jullie kwijt te raken dus daarom is het denk ik beter als ik gewoon weg ga.


    -

    Massacres schreef:
    Guys ik ga om 1 uur wel echt slapen


    Ik ook, ik lijd aan slaaptekorteritus

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:30 ]


    I just caught the wave in your eyes

    I'm back from the partay


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Iniminicum schreef:
    Thanks jongens. Ik houd echt van jullie en ik wil jullie niet kwijt want ik ben bang dat er dan niks meer van me overblijft. Maar ik ben bang om te laten zien hoe ik me van binnen voel, want de enige die me echt heeft gezien heeft me verlaten en gekwetst alsof ik niets was. Ik ben gewoon bang om jullie kwijt te raken dus daarom is het denk ik beter als ik gewoon weg ga.


    Je raakt mij sowieso niet kwijt Henk. Pb me please, you did ig before. And Jente K really love you. I really do. And I dont want you to leave. I don't want you to break. I dont. And I'll do anything to jeep you from breaking.


    take me back to the basics and the simple life

    Iniminicum schreef:
    Thanks jongens. Ik houd echt van jullie en ik wil jullie niet kwijt want ik ben bang dat er dan niks meer van me overblijft. Maar ik ben bang om te laten zien hoe ik me van binnen voel, want de enige die me echt heeft gezien heeft me verlaten en gekwetst alsof ik niets was. Ik ben gewoon bang om jullie kwijt te raken dus daarom is het denk ik beter als ik gewoon weg ga.


    Trust me, ik zit in hetzelfde schuitje op dit moment.
    Maar als ik allemaal zie wat voor vriendschappen ik heb door dit topic alleen al. Het is fijn om met anderen te praten, die je qua gezicht nooit hebt gezien. Want de gedachte dat je iets kwijt kan, en dat er dan mensen voor je klaar staan, dat gevoel alleen al houd mij hier.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cynefin schreef:
    (...)

    Ik ook, ik lijd aan slaaptekorteritus
    ik heb dat chronisch


    Sidera nostra contrahent solem lunamque