• Hoi. Ik kwam net een gif tegen van een cavia die een wortel eet en een groen, gebreid mutsje op zijn hoofd heeft en ik voelde een sterke behoefte om dit met jullie te delen.


    Onomstotelijk bewijs dat er nog goede dingen bestaan: het feit dat er mensen op deze aardbol zijn die de tijd nemen om mutsjes te breien voor hun cavia's. En ik bedoel, kijk, z'n oortjes wiebelen zo, aww. (bloos) Fun fact: cavia's zijn verre familie van olifanten. (Fun fact: 50% van mijn caviafeiten zijn verzonnen.)

    Wat is één positief of niet-vreselijk ding dat jou vandaag is overkomen? ^^

    Het hoeft niet iets groots te zijn. Misschien was er nog nét voldoende melk in huis voor je muesli, of heb je een leuke aflevering van je favoriete serie gekeken, of hoorde je ergens heel hard een kikker kwaken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Er is een kans van 1 op 2 dat dit feitje correct is. I like these odds. (wbw)


    What would Emma do?

    Awww, cute!

    De afgelopen weken zijn niet geweldig fijn geweest, maar ik heb vandaag een meer dan 1,5 uur durend gesprek met m'n mentor gehad en dat vond ik erg fijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lindemann schreef:
    Er is een kans van 1 op 2 dat dit feitje correct is. I like these odds. (wbw)


    The odds are in our favor :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    It is so cute!

    Ik heb ooit (eind 2014) 13 mutsjes gehaakt van die grootte. Ik heb ze gehaakt en opgestuurd naar Innocent, die ze op hun smoothies plaatste en zo ging voor elk mutsje 20 cent naar het ouderen fonds.

    En het positieve van vandaag?
    Onze oude kat lag vandaag heerlijk bij mijn vader op z'n buik te slapen. En dan echt zo lang uitgerekt met z'n ene pootje omhoog. Zo van 'oh ja, aai mij. Geef mij liefde en veiligheid.' Daar kon ik echt van genieten.

    En spontaan wil ik ook een cavia. Maar geen witte, want daar zie je vuil zo goed op.

    Ik ben best trots op mezelf. Eindelijk heb ik mijn oude bekende personages weer uit de kast getrokken om een nieuw verhaal met ze te starten - uiteraard in dit prachtige font. Het wordt een lange, moeizame reis naar een nieuwe publicatie, maar ik weet dat het het waard gaat zijn.

    Oh, en nog iets leuks: het sporten ging vandaag bijzonder goed. Mijn veel te knappe fysio zal trots op me zijn.


    Slightly drunk.

    Hmmm, wel Kiki Bertens heeft Kerber met tennis verslagen, Nederland is door naar de tweede ronde van Roland Garos!:Y) Dat was mijn YAY momentje vandaag.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Freaking cute nawhhh. En even kijken. Positief is dat ik vandaag gebeld werd dat mijn nieuwe matras morgen komt en gezien ik nu maar op een vrij hard matras slaap, omdat die andere is doorgezakt en ik er rugpijn en alles van krijg, ben ik heel blij dat hij morgen eindelijk komt, want dan kan ik vast weer een stuk beter en lekkerder slapen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Die is zo schattig dat ik wil huilen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn examens zijn afgelopen dus tot 5 september heb ik vakantie. Dat vind ik wel positief genoeg!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vond de reguliere 7 weken zomervakantie al veel te lang. Ik zal versteld staan als jij deze freakin' lange vakantie overleeft. Mij kan de vakantie in elk geval niet snel genoeg gaan.


    Slightly drunk.

    Dieren zijn altijd leuk.

    Alhoewel mijn examen vanmiddag absurd moeilijk was kreeg ik vanmiddag wel het goede nieuws dat mijn beste vriendin geslaagd is voor haar opleiding!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scandicy schreef:
    Ik vond de reguliere 7 weken zomervakantie al veel te lang. Ik zal versteld staan als jij deze freakin' lange vakantie overleeft. Mij kan de vakantie in elk geval niet snel genoeg gaan.

    Haha ja ik ben ook aan het proberen om aan een baantje te komen maar ik weet niet of dat lukt. Achja, ik verveel me niet zo snel.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Je kan ook altijd nog een taal leren om de verveling te verdrijven. Zoals ik. *wbw* Maar ik kan me voorstellen dat je daar na dat lange studeren even vooral geen zin in hebt. Ik heb vorig jaar keihard gewerkt, dus dat laat ik deze zomer even schieten.


    Slightly drunk.

    Lindemann schreef:
    Er is een kans van 1 op 2 dat dit feitje correct is. I like these odds. (wbw)

    Gilderoy schreef:
    (...)

    The odds are in our favor :Y)


    Meer bewijs:


    Wie kan hier nou iets tegen inbrengen? (nerd)



    Stevenson schreef:
    Awww, cute!

    De afgelopen weken zijn niet geweldig fijn geweest, maar ik heb vandaag een meer dan 1,5 uur durend gesprek met m'n mentor gehad en dat vond ik erg fijn.


    Lange gesprekken zijn vaak prettig. Hopelijk lucht het op! ^^



    Krull schreef:
    It is so cute!

    Ik heb ooit (eind 2014) 13 mutsjes gehaakt van die grootte. Ik heb ze gehaakt en opgestuurd naar Innocent, die ze op hun smoothies plaatste en zo ging voor elk mutsje 20 cent naar het ouderen fonds.

    En het positieve van vandaag?
    Onze oude kat lag vandaag heerlijk bij mijn vader op z'n buik te slapen. En dan echt zo lang uitgerekt met z'n ene pootje omhoog. Zo van 'oh ja, aai mij. Geef mij liefde en veiligheid.' Daar kon ik echt van genieten.


    Aww, dertien caviamutsjes voor smoothies, fantastisch. Je doet steeds zulke leuke dingen met je haakwerkjes. ^^
    En dat klinkt alsof je kat ook een hele goede dag had, haha. :9~



    Scandicy schreef:
    En spontaan wil ik ook een cavia. Maar geen witte, want daar zie je vuil zo goed op.

    Ik ben best trots op mezelf. Eindelijk heb ik mijn oude bekende personages weer uit de kast getrokken om een nieuw verhaal met ze te starten - uiteraard in dit prachtige font. Het wordt een lange, moeizame reis naar een nieuwe publicatie, maar ik weet dat het het waard gaat zijn.

    Oh, en nog iets leuks: het sporten ging vandaag bijzonder goed. Mijn veel te knappe fysio zal trots op me zijn.


    Ik kan cavia's alleen maar aanraden. Een low-maintenance huisdier dat af en toe bliep zegt en al je groenterestjes opeet, wat is er nou beter dan dat? :Y)
    Dat is geweldig! Ik wens jullie veel succes op jullie reis. En gosh, ik hoor de laatste tijd alleen maar verhalen over enorm knappe fysiotherapeuten. Is dat een vereiste voor de opleiding? :'D

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 22:35 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dflnaskfndklankla <3


    26 - 02 - '16