• "In some way, I love being bored during class. It's my way to lose myself in my own reality."




    Hierboven ziet u een plaatje van Steve Rogers aka Captain America. Hij huilt omdat hij zijn beste vriend is verloren.

    Veel mensen zeggen dat ik geobsedeerd ben met dit personage, en dus ook Chris Evans.
    De waarheid is, is dat ik dit personage gewoon geweldig vind. Want tijdens de Tweede Wereldoorlog was Steve Rogers niet meer dan een klein, iel mannetje, met een goed hart. Hij werd gerekruteerd voor een geheim project, en veranderde fysiek. Ik vind het fantastisch dat zijn hele attitude hetzelfde is gebleven, as I quote Doctor Erskine:

    "Whatever happens tomorrow you must promise me one thing. That you will stay who you are. Not a perfect soldier, but a good man."


    En dat bleef hij. Hij heeft (naar mijn smaak) niet alleen de looks, maar hij heeft voor mij ook een voorbeeldfunctie.

    Ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen.
    ~ Xantheve.


    You can always count on me if you're in trouble.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:55 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    WAIT. FUUUUUUUUUUCK. Ik heb morgen om tien voor tien rotonde afgesproken ipv half elf ;') fackfackfackerdefacj


    take me back to the basics and the simple life

    Ameliorate schreef:
    (...)

    I love GoT, but dat heb ik nog nooit gezien.
    Ik raad dat ten zeerste aan, wel even zeggen: Hoop dat je tegen wat seks kan. Die serie is op dat vlak erger dan fifty shades of grey en hoeren overal


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cillin schreef:
    *Cries in a corner for not being able to reach someone she desperatly needs*
    me?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Iniminicum schreef:
    Guys, ik heb zojuist besloten om me een tijdje terug te trekken van Quizlet. Ik zit al een tijdje met mezelf in de knoop en kan het gewoon even niet meer aan.


    Nee Jente ): wat is er? Wil je erover praten via PB? Maar alles wat we nog van plan waren en de RPG's en de spammers en, we're gonna miss you )):


    I just caught the wave in your eyes

    Massacres schreef:
    (...)me?


    Just read the spoiler in the beginpost.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iniminicum schreef:
    Guys, ik heb zojuist besloten om me een tijdje terug te trekken van Quizlet. Ik zit al een tijdje met mezelf in de knoop en kan het gewoon even niet meer aan.


    Nooooo. Please. I shoudn't say a damn thing because I left without saying a thing, but I'll miss you so fuckin' hard. I (think I) understand your feeling because I was (and still am) feeling the same thing (I think), but ...


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Iniminicum schreef:
    Guys, ik heb zojuist besloten om me een tijdje terug te trekken van Quizlet. Ik zit al een tijdje met mezelf in de knoop en kan het gewoon even niet meer aan.


    But.. But.. But..... *barst in huilen uit.* I dont want you to leave henk. You mean too mich for me to just leave Q. I dont want you to. *cries en klampt zich aan Laura vast*
    Dr loopt seriesu een traan iver mn wang :')

    Henk. You sent me a PB before, you are always allowed to do that again. ALWAYS

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:14 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Oh en je tekstje is mooi Xantha. Al ben ik meer Buckygericht :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...)Ik raad dat ten zeerste aan, wel even zeggen: Hoop dat je tegen wat seks kan. Die serie is op dat vlak erger dan fifty shades of grey en hoeren overal


    Ik vind het nog meevallen (ik zit nog maar aan aflevering zeven van seizoen één), maar ik hou nu al van Arya en Tyrion en iedereen anders.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    I just can't handle it anymore.


    -

    Massacres schreef:
    Oh en je tekstje is mooi Xantha. Al ben ik meer Buckygericht :'D


    :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Massacres schreef:
    (...)Ik raad dat ten zeerste aan, wel even zeggen: Hoop dat je tegen wat seks kan. Die serie is op dat vlak erger dan fifty shades of grey en hoeren overal


    I know because I saw it.

    Maar het was nooit echt mijn bedoeling om een serie vol met seks te gaan kijken.
    Eerst las ik het boek, waar ik er dus op een begeven moment achter kwam dat het volgens mij niet helemaal voor mijn vijftienjarige ogen was besteed. Dus ik had het weggelegd. But toen kwam ik er dus na minder dan een dag achter dat ik er al verslaafd aan was geworden en toen ben ik het uiteindelijk ook gaan kijken omdat ik de serie gewoon awesome vond. I just first didn't knew about the seks.


    She was always looking for more..

    Iniminicum schreef:
    I just can't handle it anymore.


    Same here.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cillin schreef:
    (...)

    Just read the spoiler in the beginpost.
    hierboven ergens :') en ben ik ook niet ok?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Iniminicum schreef:
    Guys, ik heb zojuist besloten om me een tijdje terug te trekken van Quizlet. Ik zit al een tijdje met mezelf in de knoop en kan het gewoon even niet meer aan.


    Ik zit serieus te huilen.
    Je betekent echt veel voor me, besef ik nu...


    She was always looking for more..