• "In some way, I love being bored during class. It's my way to lose myself in my own reality."




    Hierboven ziet u een plaatje van Steve Rogers aka Captain America. Hij huilt omdat hij zijn beste vriend is verloren.

    Veel mensen zeggen dat ik geobsedeerd ben met dit personage, en dus ook Chris Evans.
    De waarheid is, is dat ik dit personage gewoon geweldig vind. Want tijdens de Tweede Wereldoorlog was Steve Rogers niet meer dan een klein, iel mannetje, met een goed hart. Hij werd gerekruteerd voor een geheim project, en veranderde fysiek. Ik vind het fantastisch dat zijn hele attitude hetzelfde is gebleven, as I quote Doctor Erskine:

    "Whatever happens tomorrow you must promise me one thing. That you will stay who you are. Not a perfect soldier, but a good man."


    En dat bleef hij. Hij heeft (naar mijn smaak) niet alleen de looks, maar hij heeft voor mij ook een voorbeeldfunctie.

    Ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen.
    ~ Xantheve.


    You can always count on me if you're in trouble.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:55 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Massacres schreef:
    "Honor those who honor you."


    Is dat van GoT of zo? Sounds like some Stark thing.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    GUYS. TOPIC 75. HET IS EEN JUBILEUM TOPIC. HENK. LAURA. ILONA. ROMEE. WE'VE BEEN THE SPAMMERS FOR 74 TOPICS. PARTY


    take me back to the basics and the simple life

    XANTHA GETS A HUGHUGHUGHUG


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Copycat is in the house :Y)

    Btw: 2 topics in een dag, lol
    Yoooooo.

    Ons voorval van net doet me plots denken aan get in the ring van Guns N' Roses haha


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Is dat van GoT of zo? Sounds like some Stark thing.
    Nee niet dat ik weet, ik heb dat net random neergezet hier, kwam in me op.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Congrats guys :'D


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Congrats guys :'D



    THANKS


    take me back to the basics and the simple life

    Massacres schreef:
    (...) ik moet om acht uur opstaan om tornooi te gaan spelen


    Aawh succes :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eleutheromania schreef:
    GUYS. TOPIC 75. HET IS EEN JUBILEUM TOPIC. HENK. LAURA. ILONA. ROMEE. WE'VE BEEN THE SPAMMERS FOR 74 TOPICS. PARTY


    *Pakt Leonie bij haar handen en trekt haar een tafel op om samen met haar te gaan dansen.*


    She was always looking for more..

    Eleutheromania schreef:
    GUYS. TOPIC 75. HET IS EEN JUBILEUM TOPIC. HENK. LAURA. ILONA. ROMEE. WE'VE BEEN THE SPAMMERS FOR 74 TOPICS. PARTY


    c:


    -

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Is dat van GoT of zo? Sounds like some Stark thing.


    I love GoT, but dat heb ik nog nooit gezien.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    *Pakt Leonie bij haar handen en trekt haar een tafel op om samen met haar te gaan dansen.*


    *danst samen met Laura op le tafel en kijkt naar Henk omdat Henk ook mee moet dansen. En Ilona en Ro ook maar die zijn offline *


    take me back to the basics and the simple life

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Aawh succes :3
    fenks

    @Leah het lijkt een beetje op een quote die in de bijbel staat, dezelfde betekenis ook.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Guys, ik heb zojuist besloten om me een tijdje terug te trekken van Quizlet. Ik zit al een tijdje met mezelf in de knoop en kan het gewoon even niet meer aan.


    -

    *Cries in a corner for not being able to reach someone she desperatly needs*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."