• In het jaar 2020 wordt er een rare ontdekking gedaan. Kinderen bleken bepaalde krachten te bezitten die niets te maken hebben met de natuur. Onderzoekers begonnen boeken te openen, maar niks bleek dat deze kinderen krachten hadden als: Water, aarde, vuur en Lucht.
    Deze kinderen konden dingen manipuleren als metaal en waterstof.
    Deze kinderen werden stuk voor stuk opgeleid, maar niet elk kind bleef een voordeel te zijn voor de maatschappij. Sommige namen hun kracht om de criminele kant op te gaan.

    Uiteindelijk besloten ze om een school op te richten voor kinderen met Chemische krachten. Kinderen die leren om hun krachten voor een goed doel te gebruiken.
    Deze school wordt Academy of Chemical Elements genoemd. De kinderen worden Chems genoemd op die school.


    1 school
    5000 kinderen
    allemaal bezitten ze chemical elements


    De chemische elementen
    - Ijzer
    - Neon - Hiermee heb je het vermogen om zowel dingen te verbranden als dingen te bevriezen. Zelf kun je ook lichtgeven.
    - Chloor - Met deze gave kan je mensen voor een bepaalde tijd blind maken
    - Kwik - hiermee heb je de kracht om warmte en koude temperaturen aan te voelen bij mensen, dieren en dingen.
    - Koper
    - Titanium
    [Hier nog een persoon van]- Magnesium - Het vermogen om dingen te laten ontbranden (Deze behoort tot de Atoom krachten) *
    - Stikstof - Vermogen om zuurstof te laten verdwijnen rondom een persoon zodat degene voor een korte tijd niet kan ademhalen.
    - Koolstof
    -Uranium - Zelfde als Magnesium. (Behoort tot de atoomkracht) *
    - Lood - Kan de atoomkrachten blokkeren.
    - Waterstof - Manipuleren van waterelementen
    - Zuurstof - Genezende kracht
    - Zwavel
    - Helium - Vermogen om te vliegen, zwaartekracht manipulatie.
    - Argon - vermogen om hete dingen vast te kunnen pakken zonder materiaal
    - Boor - Het geleiden van elektrische apparaten, maar ook dat van bliksem. Zij kunnen het weer gebruiken voor andere doeleinde.
    - Bohrium - Zelfde als Magnesium en Uranium (Behoort tot de atoom krachten)*



    De school:
    Eerste verdieping:
    -Leslokalen
    -Eetzaal
    -Lerarenvertrekken
    -Keukens
    -Speciale lokalen (Vooral voor de krachten Uranium enz.)
    - Binnenplein
    - Zwembaden
    Tweede verdieping;
    - Meiden slaapkamers
    - Douche ruimtes
    - Woonruimtes
    Derde verdieping:
    - Jongens slaapkamers
    - 2e douche ruimte
    - Woonruimte
    Buiten;
    -Sportvelden
    - Oefenvelden
    - Wandelroutes
    - Tuinen
    De roosters:
    Komt.


    De lessen

    - Talen - Engels, spaans, latijns, arabisch en frans
    - Chemical training: Hiermee wordt de krachten van alle chemical elements getraint. Iedereen krijgt samen les om elkaar te kunnen helpen en te overleven.
    - Maatschappij - Vergelijk dit met sociaal leven en hoe de wereld in elkaar zit. (Soort maatschappijleer.)
    - Mathic : Wiskunde, natuurkunde, scheikunde. Het weten over de bepaalde krachten. - Spreekt voorzich.
    - Atomic Training: (Alleen bedoeld voor de kinderen met atoomkrachten.) - Hier worden de atoomische krachten onder controle te krijgen. Wat het precies is, wat de gevolgen zijn en wat als het fout kan gaan. Hierbij is Tsjernobyl ontstaan, doordat er een meisje haar krachten niet op de juiste manier had gebruikt. Dit zijn 1 keer in de maand lessen.
    - Weerkunde (Voor de kinderen met Zuurstof, waterstof krachten.) - Hier worden alle weersoorten getraind. Daarbij zorgen ze ook dat er genoeg zuurstof is in de lucht en er regen kan vallen voor de natuur.
    - Art - Geen verplicht vak
    - sport - Hierbij worden veel teamsporten gegeven, ook om de zoveel weken worden er wedstrijden georganiseerd door de docenten.
    - Astronomie - Vakken over de ruimte.
    - Muziek - Geen verplicht vak
    - Theater - Dit is geen verplicht vak
    - Manipulatie gebruik - Soort yoga achtige les waarbij er veel aan rustgevende opdrachten worden gedaan. Faalangst trainingen horen hier ook bij.
    - Geschiedenis - Alles over vroeger.
    - Leer der levens - Alles over het organisme - Zelfde als biologie
    - Literatuur - Nederlands, schrijfvaardigheden en leeslessen.


    De schoolregels, lessen, jaren, roosters, rollen enz.:
    * Kinderen met atoomische krachten, mogen die alleen gebruiken in de speciale lokalen.
    * Alle kinderen worden van ma t/m za om 9.00 u in de eetzaal verwacht. Daar zal het actuele nieuws verteld worden.
    *De lessen beginnen om 10.00 tot 20.00 u. Dit kan verschillen.
    *Niemand verlaat de school, alleen op zondag mogen de kinderen naar het dorp.
    *Om de twee weken, krijgen de leerlingen speciale trainingen.
    * Niemand mag elkaar verwonden of doden.
    *Meiden mogen niet bij de jongens slapen en andersom.

    De lessen:

    Maandag:

    8.00 - 9.00: opstaan
    9.00 - 9.45: Ontbijt
    10.00 - 11.45: Maatschappij (1e jaars) - Literatuur (2e jaars)
    12.00 - 13.00: luch
    13.15 - 15.00; Chemical Training (Alles jaren)
    15.15 - 15.45: manipulatie gebruik (alle jaren)
    16.00 - 17.00: Geen les (1e jaars) - Geschiedenis (2e jaars)
    17.00 - 18.00: Dinner
    18.00 - 20.00: sport

    Dinsdag;

    8.00 - 9.00: opstaan
    9.00 - 9.45: ontbijt
    10.00 - 11.45: Atomic training (De rest van de leerlingen zijn vrij)
    12.00 - 13.00: Lunch
    13.15 - 18.00: Geen les (Hierbij geven we jullie de vrijheid om huiswerk te kunnen maken, en club's te onderhouden. LET OP! : Hier zit wel de dinner bij van 17.00 tot 18.00)
    18.45 - 19.30 - Theater, muziek en art
    19.30 - 20.00 - Literatuur (1e jaars) maatschappij (2e jaars)
    20.00 - 23.00 - Astronomie (Alles jaren) - Hier wordt iedereen buiten verwacht.

    De rest komt straks.


    Rollen:

    Schoolhoofd:
    Madam lavrere maddelyn Fransuase - Bhorium (Wordt schuin gedrukt, mag door iedereen gespeeld worden.)

    Chems:
    -Chanella Sydney McCartney - Boor - Minewt
    -Arthur Charlie Harrison- Waterstof Mrs_Hemmings
    -Brianna Aurora Savannah Cole - Helium - Aelyn
    -Jongen - Neon Naesse
    -Maria Amelie Cassidy - Magnesium - Angmar
    -Valentina Buscemi -zuurstof- Sempre
    -Bryon Destone - Chloor- Sempre
    - Tobias Archer - Neon- Ungoliant
    - Alwyn Nottingham - Stikstof - Angmar
    - Meisje - Zwavel - Jibril
    -Lenny Twilz - Ijzer Orochi
    -Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker - Uranium Mashtonx
    - Evelina Aalia Bennet - Kwik Sitara
    -Felix Carter - Lood Morsmodre

    Leraren:
    -Stephen lauri - Titanium StephenFry

    Kamer indelingen:
    Meisjes:

    1. Chanella Sydney McCartney -Evelina Aalia Bennet// Kamer 201
    2. Brianna Aurora Savannah Cole - Valentina Buscemi // Kamer 203
    3. Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker -Maria Amelie Cassidy // Kamer 202


    Jongens:

    1. Arthur Charlie Harrison - Alwyn Nottingham // kamer 301
    2. Lenny Twilz - Felix Carter // Kamer 303
    3.Tobias Archer - Bryon Destone // Kamer 302


    Regels:
    *speel je eigen rol
    *huisregels van meespeelverhaal
    *Geen personage limiet
    *Geen ruzie buiten MSV om
    *Alleen ik maak nieuwe topic aan, tenzij ik er niet ben.
    *Niet te perfect, zeker niet bij de atoomkrachten

    - Rollen story
    -Rollentopic

    Rollen kunnen gemakkelijk aangemaakt worden, ook al zijn we begonnen.

    Begin:

    Het is een eerste schooldag, de kinderen maken zich klaar voor de komende lessen. Iedereen wordt om precies 9.00 uur, verwacht in de eetzaal voor de besprekingen. Na de besprekingen hebben de leerlingen een middag vrij voordat de eerste lessen beginnen.
    Wat jullie dan gaan doen? Is aan jullie.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 15:38 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Na de rare hoofdbeweging grinnikte ze kort. ''Frankrijk is ook niet zo slecht. Het was lekker weer daar en het is eigenlijk wel jammer dat het hier vaak genoeg regen.'' zei ze. Haar blik viel weer op Alex en ze zond hem een glimlach. ''Naar welk land ben je geweest dan? Of gewoon thuis gebleven?'' vroeg ze.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alwyn had even gefloten toen Alex wegliep om een meisje te gaan versieren.
    'Nou, als je een leuke chick ziet moet je maar bij onze Alex in de leer gaan,' vertrouwde hij Tomoe toe.


    Amelie keek Felix aan terwijl ze met haar hand haar gezicht ondersteunde. 'Ik heb ook muziek! Evenals drama.'
    Een les extra met hem kon alleen maar leuk zijn. 'Wat voor instrument bespeel je?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ze haalde even haar schouders op. Eve had geen muziek gekozen. Niet omdat ze het niet leuk vond of iets dergelijks, ze hield zielsveel van muziek. Maar anders zou haar week gewoon te zwaar worden en zou ze het niet meer kunnen bijbenen.
    Amelie had wel twee vakken gekozen, iets wat haar niet verbaasde.
    'Ik denk dat je dat moet overleggen met de leraren of het schoolhoofd. Misschien kan je wel muziek of arts op een ander tijdstip volgen. Bijvoorbeeld onder atomic training.' Ze dacht even na, ze had helemaal nog niet naar zijn kracht gevraagd. 'Of moet je daar naar toe? Sorry, je leek me niet zo'n type.' Ze keek hem vragend aan. De mensen met de atoomkrachten hadden toch altijd net die paar privéles en voordeeltjes. Iets waardoor ze door evelina niet erg geliefd werden.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 17:13 ]


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Alex glimlachte inwendig, blij een lach op haar gezicht te zien. "Klopt, als er één ding is in Engeland wat ik haat is het wel de regen. Ik vind de grauwe lucht en de kou nog niet eens zo erg, maar die regen...." Hij rilde bij de gedachte. "Ik ben dit jaar naar Venetië geweest. Mijn ouders wilden eerst eigenlijk liever naar Spanje, naar de Costa Blanca ofzo, maar op aandringen van moi zijn we toch naar een veel mooiere stad gegaan. Mijn broer was er iets minder blij mee, maar ik had het heel erg naar mijn zin." Alex kijkt trots bij zijn verhaal, het was één van de weinige keren dat zijn ouders echt op een voorstel van hem in gingen. Het bleef even stil na zijn korte speech, en hij besloot dat als signaal te nemen dat hij verder kon vragen.
    "Heb jij eigenlijk broers of zusjes?" Hij keek haar oprecht geïnteresseerd aan, haar antwoord afwachtend.



    Felix was toch wel verbaasd dat Amelie muziek had. Drama vond hij op één of andere manier wel bij haar passen, maar hij zag haar nog geen muziekinstrument bespelen. "Ik speel gitaar, niet zo heel goed jammer genoeg, en piano. Hoewel ik gitaar toch leuker vind," gaf hij toe. "En jij dan?" Kaatste Felix haar vraag terug. "Wel jammer dat we misschien geen les samen hebben, als ik muziek op een ander tijdstip ga volgen. Onder atomic training zou op zich wel kunnen ja." Hij richtte zijn aandacht op Eve terwijl hij dat zei, hij was erg blij dat ze hem geen type voor atoomkrachten vond, zelf had hij daar ook niet zoveel mee. "Ik hoef die les inderdaad niet te volgen, ik heb Lood." De knipoog én glimlach die erna volgden verbaasden zelfs hem. Normaal gesproken was hij niet zo spontaan..

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 12:10 ]


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Eve glimlachte. De jongen voor haar begon langzamerhand te ontdooien. Ze keek even opzij naar Amelie om het gezicht van haar vriendin te lezen.
    'Ik bestuur kwik.' Zei Evelina, waarna ze wacht op het vervolg van het gesprek.


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Amelie kon het niet helpen dat de knipoog naar Eve haar een beetje jaloers maakte.
    'Ik speel viool,' vertelde ze de andere twee, 'en ik bestuur magnesium.'
    Ze trok haar wenkbrauwen op terwijl ze Eve even aankeek. 'Een atoomtype... nu ben ik toch wel benieuwd wat jij een atoomtype vindt.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Evelina voelde zich door de vraag van Amelie toch wel aangevallen. Tuurlijk wist ze dat Amelie een atoomkracht bestuurde. Ze wist ook dat Felix wel degelijk een aantrekkingskracht op het meisje naast haar had.
    Normaalgesproken was ze niet zo'n flapuit.
    'Een ander type mensen als Felix en mij. Meestal zijn deze mensen wat zelfverzekerder.' Ze keek haar aan. Haar gezicht neutraal en zeker van haar woorden.


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Yeaj~ Ruzie gespot :3


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Felix keek met opgetrokken wenkbrauwen naar de twee meisjes. Hij moest toegeven dat Amelie aardiger was dan andere Chems met atoomkrachten... Terwijl Eve antwoordde op de vraag van Amelie voelde hij de spanning stijgen. Hij wilde op zijn eerste schooldag nog geen ruzie, maar wilde ook niet onbeschoft overkomen door zich te mengen in hun gesprek. Hij nam zich voor om pas in te grijpen als de situatie uit de hand liep. Een beetje hulpeloos keek hij toe, afwachtend wat Amelie zou zeggen.


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Lenny schoof van tafel en liep de zaal uit naar buiten.
    Hij zal de ochtend voor zichzelf hebben, voordat de eerste les begon.


    Vampire + Servant = Servamp

    Daggers went Aranyhid:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    'Zelfverzekerd,' herhaalde Amelie, vermoedend dat dat slechts een halve waarheid was. Blijkbaar durfde Eve niet te zeggen wat ze werkelijk dacht, iets waar Amelie nooit moeite mee had. 'Wat een onzin. Alsof je persoonlijkheid wordt bepaald door je gave. Ik ken hele zelfverzekerde leerlingen die geen atoomkrachten beheersen en andersom geldt hetzelfde.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ze haalde haar schouders op. Eve had geen zin in ruzie en al helemaal niet met Amelie. Die zou haar zo de grond in hameren.
    'Jij ontmoet meer mensen dan dat ik doe vermoed ik en ik ben nog nooit iemand met een atoomkracht tegengekomen die niet zijn mondje bij zich had. Dat zijn mij bevindingen, maar ieder zijn eigen menig.' Zei ze kalm.


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Hoi allemaal,
    Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik heb besloten een tijdje te stoppen met alle MSVs. Ik heb voor 1 mei twee belangrijke deadlines die ik echt móet halen en dus wil ik mijn Quizlet activiteit drastisch minderen – ook al valt die keuze me echt zwaar.
    Jullie mogen mijn personages er allicht bijhouden, want ik weet dat anderen hierdoor in de knel zullen raken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eh ja, dat ik niet schreef betekende niet dat niemand anders meer hoefde te schrijven. :')
    Waar is iedereen gebleven?


    Every villain is a hero in his own mind.