• In het jaar 2020 wordt er een rare ontdekking gedaan. Kinderen bleken bepaalde krachten te bezitten die niets te maken hebben met de natuur. Onderzoekers begonnen boeken te openen, maar niks bleek dat deze kinderen krachten hadden als: Water, aarde, vuur en Lucht.
    Deze kinderen konden dingen manipuleren als metaal en waterstof.
    Deze kinderen werden stuk voor stuk opgeleid, maar niet elk kind bleef een voordeel te zijn voor de maatschappij. Sommige namen hun kracht om de criminele kant op te gaan.

    Uiteindelijk besloten ze om een school op te richten voor kinderen met Chemische krachten. Kinderen die leren om hun krachten voor een goed doel te gebruiken.
    Deze school wordt Academy of Chemical Elements genoemd. De kinderen worden Chems genoemd op die school.


    1 school
    5000 kinderen
    allemaal bezitten ze chemical elements


    De chemische elementen
    - Ijzer
    - Neon - Hiermee heb je het vermogen om zowel dingen te verbranden als dingen te bevriezen. Zelf kun je ook lichtgeven.
    - Chloor - Met deze gave kan je mensen voor een bepaalde tijd blind maken
    - Kwik - hiermee heb je de kracht om warmte en koude temperaturen aan te voelen bij mensen, dieren en dingen.
    - Koper
    - Titanium
    [Hier nog een persoon van]- Magnesium - Het vermogen om dingen te laten ontbranden (Deze behoort tot de Atoom krachten) *
    - Stikstof - Vermogen om zuurstof te laten verdwijnen rondom een persoon zodat degene voor een korte tijd niet kan ademhalen.
    - Koolstof
    -Uranium - Zelfde als Magnesium. (Behoort tot de atoomkracht) *
    - Lood - Kan de atoomkrachten blokkeren.
    - Waterstof - Manipuleren van waterelementen
    - Zuurstof - Genezende kracht
    - Zwavel
    - Helium - Vermogen om te vliegen, zwaartekracht manipulatie.
    - Argon - vermogen om hete dingen vast te kunnen pakken zonder materiaal
    - Boor - Het geleiden van elektrische apparaten, maar ook dat van bliksem. Zij kunnen het weer gebruiken voor andere doeleinde.
    - Bohrium - Zelfde als Magnesium en Uranium (Behoort tot de atoom krachten)*



    De school:
    Eerste verdieping:
    -Leslokalen
    -Eetzaal
    -Lerarenvertrekken
    -Keukens
    -Speciale lokalen (Vooral voor de krachten Uranium enz.)
    - Binnenplein
    - Zwembaden
    Tweede verdieping;
    - Meiden slaapkamers
    - Douche ruimtes
    - Woonruimtes
    Derde verdieping:
    - Jongens slaapkamers
    - 2e douche ruimte
    - Woonruimte
    Buiten;
    -Sportvelden
    - Oefenvelden
    - Wandelroutes
    - Tuinen
    De roosters:
    Komt.


    De lessen

    - Talen - Engels, spaans, latijns, arabisch en frans
    - Chemical training: Hiermee wordt de krachten van alle chemical elements getraint. Iedereen krijgt samen les om elkaar te kunnen helpen en te overleven.
    - Maatschappij - Vergelijk dit met sociaal leven en hoe de wereld in elkaar zit. (Soort maatschappijleer.)
    - Mathic : Wiskunde, natuurkunde, scheikunde. Het weten over de bepaalde krachten. - Spreekt voorzich.
    - Atomic Training: (Alleen bedoeld voor de kinderen met atoomkrachten.) - Hier worden de atoomische krachten onder controle te krijgen. Wat het precies is, wat de gevolgen zijn en wat als het fout kan gaan. Hierbij is Tsjernobyl ontstaan, doordat er een meisje haar krachten niet op de juiste manier had gebruikt. Dit zijn 1 keer in de maand lessen.
    - Weerkunde (Voor de kinderen met Zuurstof, waterstof krachten.) - Hier worden alle weersoorten getraind. Daarbij zorgen ze ook dat er genoeg zuurstof is in de lucht en er regen kan vallen voor de natuur.
    - Art - Geen verplicht vak
    - sport - Hierbij worden veel teamsporten gegeven, ook om de zoveel weken worden er wedstrijden georganiseerd door de docenten.
    - Astronomie - Vakken over de ruimte.
    - Muziek - Geen verplicht vak
    - Theater - Dit is geen verplicht vak
    - Manipulatie gebruik - Soort yoga achtige les waarbij er veel aan rustgevende opdrachten worden gedaan. Faalangst trainingen horen hier ook bij.
    - Geschiedenis - Alles over vroeger.
    - Leer der levens - Alles over het organisme - Zelfde als biologie
    - Literatuur - Nederlands, schrijfvaardigheden en leeslessen.


    De schoolregels, lessen, jaren, roosters, rollen enz.:
    * Kinderen met atoomische krachten, mogen die alleen gebruiken in de speciale lokalen.
    * Alle kinderen worden van ma t/m za om 9.00 u in de eetzaal verwacht. Daar zal het actuele nieuws verteld worden.
    *De lessen beginnen om 10.00 tot 20.00 u. Dit kan verschillen.
    *Niemand verlaat de school, alleen op zondag mogen de kinderen naar het dorp.
    *Om de twee weken, krijgen de leerlingen speciale trainingen.
    * Niemand mag elkaar verwonden of doden.
    *Meiden mogen niet bij de jongens slapen en andersom.

    De lessen:

    Maandag:

    8.00 - 9.00: opstaan
    9.00 - 9.45: Ontbijt
    10.00 - 11.45: Maatschappij (1e jaars) - Literatuur (2e jaars)
    12.00 - 13.00: luch
    13.15 - 15.00; Chemical Training (Alles jaren)
    15.15 - 15.45: manipulatie gebruik (alle jaren)
    16.00 - 17.00: Geen les (1e jaars) - Geschiedenis (2e jaars)
    17.00 - 18.00: Dinner
    18.00 - 20.00: sport

    Dinsdag;

    8.00 - 9.00: opstaan
    9.00 - 9.45: ontbijt
    10.00 - 11.45: Atomic training (De rest van de leerlingen zijn vrij)
    12.00 - 13.00: Lunch
    13.15 - 18.00: Geen les (Hierbij geven we jullie de vrijheid om huiswerk te kunnen maken, en club's te onderhouden. LET OP! : Hier zit wel de dinner bij van 17.00 tot 18.00)
    18.45 - 19.30 - Theater, muziek en art
    19.30 - 20.00 - Literatuur (1e jaars) maatschappij (2e jaars)
    20.00 - 23.00 - Astronomie (Alles jaren) - Hier wordt iedereen buiten verwacht.

    De rest komt straks.


    Rollen:

    Schoolhoofd:
    Madam lavrere maddelyn Fransuase - Bhorium (Wordt schuin gedrukt, mag door iedereen gespeeld worden.)

    Chems:
    -Chanella Sydney McCartney - Boor - Minewt
    -Arthur Charlie Harrison- Waterstof Mrs_Hemmings
    -Brianna Aurora Savannah Cole - Helium - Aelyn
    -Jongen - Neon Naesse
    -Maria Amelie Cassidy - Magnesium - Angmar
    -Valentina Buscemi -zuurstof- Sempre
    -Bryon Destone - Chloor- Sempre
    - Tobias Archer - Neon- Ungoliant
    - Alwyn Nottingham - Stikstof - Angmar
    - Meisje - Zwavel - Jibril
    -Lenny Twilz - Ijzer Orochi
    -Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker - Uranium Mashtonx
    - Evelina Aalia Bennet - Kwik Sitara
    -Felix Carter - Lood Morsmodre

    Leraren:
    -Stephen lauri - Titanium StephenFry

    Kamer indelingen:
    Meisjes:

    1. Chanella Sydney McCartney -Evelina Aalia Bennet// Kamer 201
    2. Brianna Aurora Savannah Cole - Valentina Buscemi // Kamer 203
    3. Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker -Maria Amelie Cassidy // Kamer 202


    Jongens:

    1. Arthur Charlie Harrison - Alwyn Nottingham // kamer 301
    2. Lenny Twilz - Felix Carter // Kamer 303
    3.Tobias Archer - Bryon Destone // Kamer 302


    Regels:
    *speel je eigen rol
    *huisregels van meespeelverhaal
    *Geen personage limiet
    *Geen ruzie buiten MSV om
    *Alleen ik maak nieuwe topic aan, tenzij ik er niet ben.
    *Niet te perfect, zeker niet bij de atoomkrachten

    - Rollen story
    -Rollentopic

    Rollen kunnen gemakkelijk aangemaakt worden, ook al zijn we begonnen.

    Begin:

    Het is een eerste schooldag, de kinderen maken zich klaar voor de komende lessen. Iedereen wordt om precies 9.00 uur, verwacht in de eetzaal voor de besprekingen. Na de besprekingen hebben de leerlingen een middag vrij voordat de eerste lessen beginnen.
    Wat jullie dan gaan doen? Is aan jullie.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 15:38 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Tomoe Hitsuki • 12 jaar

    'Voorlopig heb ik de kamer voor mijzelf, ik kan niet wachten tot ik een kamergenoot krijg!' zei Tomoe verheugd 'En jij?' vroeg hij toen. Ze waren al bijna op de derde verdieping en dat betekende dat Tomoe weer alleen achterbleef. Hij keek daar niet erg op uit, sinds hij Alwyn heel aardig begon te vinden. Tomoe zou hem graag willen uitnodigen om met hem te blijven, maar zou Alwyn dat wel willen? Zelfs als hij het niet zou willen zou hij waarschijnlijk nog steeds 'ja' hebben gezegd. Hij keek om naar Alwyn, zou hij het aan hem vragen?

    Dit is mijn struggle in life XD Maar zal ik even een berichtje sturen aan de personen die zich nog niet hebben laten horen?


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    "Lood..." Antwoordde Felix een beetje terughoudend. De donkerharige jongen liep terug naar zijn bed en begon maar vast met zijn koffer uitpakken.
    "Ik ga overigens zo maar eens kijken of er ergens nog wat te eten is, ik sterf van de honger. Voel je vrij om mee te gaan..." Hij wierp nog een blik over zijn schouder naar de jongen op het bed, maar voor zover hij kon zien was er geen beweging. Hij zuchtte eens diep en zette zijn weinige bezittingen aan zijn kant van de kamer. Met een klap gooide hij z'n koffer dicht, zijn kleding kwam later wel.

    Ik zit erover te denken misschien nog een karakter te maken, en die nog in te laten springen, dat kon toch gewoon?


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Quivers/Calendis heeft zich al uitgeschreven, dus Ariadne kunnen we van de lijst schrappen :c


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Len keek Felix aan en glimlacht. Lood was een behoorlijke kracht. Len kwam overeind en liep al naar de deur.
    'Laten we dan naar de eetzaal gaan om wat te halen,' riep hij vrolijk, wellicht iets te vrolijk. Hij stapte de gang op en liep al direct naar de eetzaal.

    [Ik zal alles aanpassen.}


    Vampire + Servant = Servamp

    Na haar rondje door de school beland Evelina weer in haar kamer. Een beetje ontredderd misschien, niemand die echt aandacht aan haar schonk.
    Hooguit een korte begroeting. Ze had zo gehoopt op een praatje, het enige probleem is dat ze eigen geen eigen initiatief neemt.
    Ze liet haar hand over haar koffer glijden waarna ze hem uit begint te pakken. Als ze even later een blik op de klok werpt ziet ze dat het al tijd is om naar de eetzaal te gaan. Misschien heeft ze daar meer geluk...

    -mensen, iemand ontmoeting in de eetzaal met deze jongedame haha, ik hoor het wel!!-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 14:03 ]


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Stephen liep in de richting van de eetzaal. Onderweg kwam hij al een hele boel studenten tegen, aan wie hij waarschijnlijk ook les zou geven. Het was enorm druk en koffers en valiezen werden alle richtingen uit gesleept. Sommige leerlingen waren al druk bezig hun sociale contacten uit te breiden en de meesten haasten zich om ook op tijd naar de eetzaal te gaan. Het was al redelijk laat en de ingang was een beetje geblokkeerd. Eenmaal binnen liep Stephen naar de lerarentafel. Van daar had hij een goed overzicht op de rest van de zaal.
    Jongeren die elkaar kenden, begroetten elkaar en anderen leerden nieuwe mensen kennen. Enkelen zaten nog in hun eentje en waren te verlegen om iets te zeggen tegen de anderen.

    -Sorry voor de late reactie! :x Eventjes een vraagje: Mag ik een paar leerkrachten verzinnen, maar niet helemaal uitwerken? Anders gaat Stephen nogal eenzaam worden ;)-


    What would Emma do?

    Valentina knikte even naar Brianna. "Kom je zo ook eten in de eetzaal? vroeg ze terwijl ze even glimlachte. Contacten leggen waren niet per se Val's sterke punt en ze had besloten dit jaar meer haar best te doen. "Nou ja, ik ga alvast een plekje zoeken!" zei ze vervolgens waarna ze naar de eetzaal liep. Het was druk tegen de tijd dat ze eindelijk haar eten had en Valentina had even de tijd nodig om een plekje te vinden. Een meisje zat alleen en Val besloot erbij aan te schuiven. "Vind je het erg als ik hier kom zitten?" vroeg ze toch eerst even voor de zekerheid.

    Byron had honger gekregen en besloot daarom naar de eetzaal te gaan. Het was druk, iets waar Byron maar lastig mee kon omgaan. Dus zodra hij zijn eten bij elkaar had, glipte hij de eetzaal uit naar buiten en besloot daar in het gras te gaan eten. Meteen voelde hij zich wat beter en kon hij even de leerlingen om zich heen bestuderen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Iedereen mag gewoon leerkrachten namen bedenken zonder ze uit te schrijven.


    Vampire + Servant = Servamp

    -mensen, iemand ontmoeting in de eetzaal met deze jongedame haha, ik hoor het wel!!-
    Felix misschien wel? Hij zit toch een beetje eenzaam nu :')

    Felix Carter
    Snel liep hij achter Lenny aan, bang hem kwijt te raken in de redelijk volle gangen. Bij de ingang van de eetzaal was het zo mogelijk nog wat drukker, en het onvermijdelijke gebeurde toch: hij verloor Lenny uit het oog. Een beetje paniekerig keek hij de mensenmassa rond, maar hij herkende niemand. Verloren gooide hij maar wat voedsel op z'n dienblad en liep hij naar één van de dichtstbijzijnde tafels en liet zich op een stoel zakken. Toch wel een beetje eenzaam prikte hij in zijn eten, kijkend naar alle groepjes studenten die gezellig kletsend voorbij kwamen. Inwendig zuchtte hij, dit zou nog een lange dag worden...


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Langzaam stapte evelina over de drempel van de eetzaal. Het was er druk en verstikkend. Bijna alle tafeltjes zaten vol. Haar ogen gleden even over de mensen massa tot deze stopte bij een toch niet onopvallende jongen.
    Ze legt snel wat eten op het donkerbruine dienblad en loopt gestaagd naar de tafel. Het is nu of nooit.
    Ze laat zich op een van de stoelen tegenover de jongen zakken.
    'Hey,' begint ze een beetje ontedderd.


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Ietwat verrast keek Felix op. Recht tegenover hem zat een blond meisje, sproeten bedekken haar gezicht. Het gaf haar een apart uiterlijk. Hij glimlacht, toch nog een beetje terughoudend, naar het onbekende meisje. Voor zover hij wist zat ze niet bij hem in het jaar, hij had haar nog nooit gezien.
    "Hi?" Toch een beetje vragend keek hij haar aan, niet zeker wat de bedoelingen van het meisje zijn. Hij was het nou eenmaal niet gewoon dat mensen uit zichzelf, zonder reden bij hem kwamen zitten...


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Het topic leeft weer~! (/^-^)/~{Yeaj!}~\(0o0\)


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Evelina weet even niet wat ze moet zeggen. De jongen lijkt het erg verrassend te vinden dat zij bij hem gaat zitten.
    'Ik ben evelina, maar je mag me eve noemen. Ik zit in leerjaar 2. En jij?'
    Ze trekt haar wenkbrauwen even nieuwsgierig samen. Deze jongen trok haar aandacht op een mystereuze manier. Maar zijn zwarte haren en ivoor witte huid waren vooral aangenaam om naar te kijken.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 9:44 ]


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    'He,' zei de leerkracht die links van Stephen zat. 'Mijn naam is Alwin Lancaster. Ik geef Atomic training aan het eerste en het tweede jaar. Jij?'
    Hij stak ook zijn hand uit, die Stephen glimlachend aanpakte en schudde.
    'Stephen Laurie. Ik geef les aan het tweede jaar in Mathics, leer der levens en talen.' Buiten hen twee zaten er nog drie leraars aan de tafel. Er waren ook nog enkele plekken leeg, maar hij zag ook enkele leerkrachten tussen de leerlingen doorlopen om de chaos een beetje op orde te proberen krijgen.
    'Best wel spannend, vind je niet? Tot nu toe heb ik alleen nog maar les gegeven op een gewone school. Waar heb je trouwens de vakken geleerd voor de kinderen met krachten?' Vroeg Stephen.
    'Ik heb bijlessen gevolgd. De directrice van de school gaf ze.'


    What would Emma do?

    Larvrere keek vol trots naar de studenten die de eetzaal in kwamen lopen. Haar rug was dan ook recht, haar kin was lichtjes omhoog. Ze liep naar haar stoel en nam plaats, voordat ze de studenten zou toespreken over het jaar dat eraan zat te komen.
    '


    Vampire + Servant = Servamp