• In het jaar 2020 wordt er een rare ontdekking gedaan. Kinderen bleken bepaalde krachten te bezitten die niets te maken hebben met de natuur. Onderzoekers begonnen boeken te openen, maar niks bleek dat deze kinderen krachten hadden als: Water, aarde, vuur en Lucht.
    Deze kinderen konden dingen manipuleren als metaal en waterstof.
    Deze kinderen werden stuk voor stuk opgeleid, maar niet elk kind bleef een voordeel te zijn voor de maatschappij. Sommige namen hun kracht om de criminele kant op te gaan.

    Uiteindelijk besloten ze om een school op te richten voor kinderen met Chemische krachten. Kinderen die leren om hun krachten voor een goed doel te gebruiken.
    Deze school wordt Academy of Chemical Elements genoemd. De kinderen worden Chems genoemd op die school.


    1 school
    5000 kinderen
    allemaal bezitten ze chemical elements


    De chemische elementen
    - Ijzer
    - Neon - Hiermee heb je het vermogen om zowel dingen te verbranden als dingen te bevriezen. Zelf kun je ook lichtgeven.
    - Chloor - Met deze gave kan je mensen voor een bepaalde tijd blind maken
    - Kwik - hiermee heb je de kracht om warmte en koude temperaturen aan te voelen bij mensen, dieren en dingen.
    - Koper
    - Titanium
    [Hier nog een persoon van]- Magnesium - Het vermogen om dingen te laten ontbranden (Deze behoort tot de Atoom krachten) *
    - Stikstof - Vermogen om zuurstof te laten verdwijnen rondom een persoon zodat degene voor een korte tijd niet kan ademhalen.
    - Koolstof
    -Uranium - Zelfde als Magnesium. (Behoort tot de atoomkracht) *
    - Lood - Kan de atoomkrachten blokkeren.
    - Waterstof - Manipuleren van waterelementen
    - Zuurstof - Genezende kracht
    - Zwavel
    - Helium - Vermogen om te vliegen, zwaartekracht manipulatie.
    - Argon - vermogen om hete dingen vast te kunnen pakken zonder materiaal
    - Boor - Het geleiden van elektrische apparaten, maar ook dat van bliksem. Zij kunnen het weer gebruiken voor andere doeleinde.
    - Bohrium - Zelfde als Magnesium en Uranium (Behoort tot de atoom krachten)*



    De school:
    Eerste verdieping:
    -Leslokalen
    -Eetzaal
    -Lerarenvertrekken
    -Keukens
    -Speciale lokalen (Vooral voor de krachten Uranium enz.)
    - Binnenplein
    - Zwembaden
    Tweede verdieping;
    - Meiden slaapkamers
    - Douche ruimtes
    - Woonruimtes
    Derde verdieping:
    - Jongens slaapkamers
    - 2e douche ruimte
    - Woonruimte
    Buiten;
    -Sportvelden
    - Oefenvelden
    - Wandelroutes
    - Tuinen
    De roosters:
    Komt.


    De lessen

    - Talen - Engels, spaans, latijns, arabisch en frans
    - Chemical training: Hiermee wordt de krachten van alle chemical elements getraint. Iedereen krijgt samen les om elkaar te kunnen helpen en te overleven.
    - Maatschappij - Vergelijk dit met sociaal leven en hoe de wereld in elkaar zit. (Soort maatschappijleer.)
    - Mathic : Wiskunde, natuurkunde, scheikunde. Het weten over de bepaalde krachten. - Spreekt voorzich.
    - Atomic Training: (Alleen bedoeld voor de kinderen met atoomkrachten.) - Hier worden de atoomische krachten onder controle te krijgen. Wat het precies is, wat de gevolgen zijn en wat als het fout kan gaan. Hierbij is Tsjernobyl ontstaan, doordat er een meisje haar krachten niet op de juiste manier had gebruikt. Dit zijn 1 keer in de maand lessen.
    - Weerkunde (Voor de kinderen met Zuurstof, waterstof krachten.) - Hier worden alle weersoorten getraind. Daarbij zorgen ze ook dat er genoeg zuurstof is in de lucht en er regen kan vallen voor de natuur.
    - Art - Geen verplicht vak
    - sport - Hierbij worden veel teamsporten gegeven, ook om de zoveel weken worden er wedstrijden georganiseerd door de docenten.
    - Astronomie - Vakken over de ruimte.
    - Muziek - Geen verplicht vak
    - Theater - Dit is geen verplicht vak
    - Manipulatie gebruik - Soort yoga achtige les waarbij er veel aan rustgevende opdrachten worden gedaan. Faalangst trainingen horen hier ook bij.
    - Geschiedenis - Alles over vroeger.
    - Leer der levens - Alles over het organisme - Zelfde als biologie
    - Literatuur - Nederlands, schrijfvaardigheden en leeslessen.


    De schoolregels, lessen, jaren, roosters, rollen enz.:
    * Kinderen met atoomische krachten, mogen die alleen gebruiken in de speciale lokalen.
    * Alle kinderen worden van ma t/m za om 9.00 u in de eetzaal verwacht. Daar zal het actuele nieuws verteld worden.
    *De lessen beginnen om 10.00 tot 20.00 u. Dit kan verschillen.
    *Niemand verlaat de school, alleen op zondag mogen de kinderen naar het dorp.
    *Om de twee weken, krijgen de leerlingen speciale trainingen.
    * Niemand mag elkaar verwonden of doden.
    *Meiden mogen niet bij de jongens slapen en andersom.

    De lessen:

    Maandag:

    8.00 - 9.00: opstaan
    9.00 - 9.45: Ontbijt
    10.00 - 11.45: Maatschappij (1e jaars) - Literatuur (2e jaars)
    12.00 - 13.00: luch
    13.15 - 15.00; Chemical Training (Alles jaren)
    15.15 - 15.45: manipulatie gebruik (alle jaren)
    16.00 - 17.00: Geen les (1e jaars) - Geschiedenis (2e jaars)
    17.00 - 18.00: Dinner
    18.00 - 20.00: sport

    Dinsdag;

    8.00 - 9.00: opstaan
    9.00 - 9.45: ontbijt
    10.00 - 11.45: Atomic training (De rest van de leerlingen zijn vrij)
    12.00 - 13.00: Lunch
    13.15 - 18.00: Geen les (Hierbij geven we jullie de vrijheid om huiswerk te kunnen maken, en club's te onderhouden. LET OP! : Hier zit wel de dinner bij van 17.00 tot 18.00)
    18.45 - 19.30 - Theater, muziek en art
    19.30 - 20.00 - Literatuur (1e jaars) maatschappij (2e jaars)
    20.00 - 23.00 - Astronomie (Alles jaren) - Hier wordt iedereen buiten verwacht.

    De rest komt straks.


    Rollen:

    Schoolhoofd:
    Madam lavrere maddelyn Fransuase - Bhorium (Wordt schuin gedrukt, mag door iedereen gespeeld worden.)

    Chems:
    -Chanella Sydney McCartney - Boor - Minewt
    -Arthur Charlie Harrison- Waterstof Mrs_Hemmings
    -Brianna Aurora Savannah Cole - Helium - Aelyn
    -Jongen - Neon Naesse
    -Maria Amelie Cassidy - Magnesium - Angmar
    -Valentina Buscemi -zuurstof- Sempre
    -Bryon Destone - Chloor- Sempre
    - Tobias Archer - Neon- Ungoliant
    - Alwyn Nottingham - Stikstof - Angmar
    - Meisje - Zwavel - Jibril
    -Lenny Twilz - Ijzer Orochi
    -Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker - Uranium Mashtonx
    - Evelina Aalia Bennet - Kwik Sitara
    -Felix Carter - Lood Morsmodre

    Leraren:
    -Stephen lauri - Titanium StephenFry

    Kamer indelingen:
    Meisjes:

    1. Chanella Sydney McCartney -Evelina Aalia Bennet// Kamer 201
    2. Brianna Aurora Savannah Cole - Valentina Buscemi // Kamer 203
    3. Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker -Maria Amelie Cassidy // Kamer 202


    Jongens:

    1. Arthur Charlie Harrison - Alwyn Nottingham // kamer 301
    2. Lenny Twilz - Felix Carter // Kamer 303
    3.Tobias Archer - Bryon Destone // Kamer 302


    Regels:
    *speel je eigen rol
    *huisregels van meespeelverhaal
    *Geen personage limiet
    *Geen ruzie buiten MSV om
    *Alleen ik maak nieuwe topic aan, tenzij ik er niet ben.
    *Niet te perfect, zeker niet bij de atoomkrachten

    - Rollen story
    -Rollentopic

    Rollen kunnen gemakkelijk aangemaakt worden, ook al zijn we begonnen.

    Begin:

    Het is een eerste schooldag, de kinderen maken zich klaar voor de komende lessen. Iedereen wordt om precies 9.00 uur, verwacht in de eetzaal voor de besprekingen. Na de besprekingen hebben de leerlingen een middag vrij voordat de eerste lessen beginnen.
    Wat jullie dan gaan doen? Is aan jullie.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 15:38 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Evelina had even geïrriteerd naar de jongen zitten luisteren maar haar woede werd steeds milder toen hij over arts begon te praten. 'Ik heb ook Arts, jammer dat we niet bij elkaar in het jaar zitten anders zouden we misschien wel samen les hebben.' Het floepte er uit. Zij was zelf ook heel erg geïnterresseerd in Arts. Langzamerhand begon ze Felix steeds aardiger te vinden. Zij had ook wel zin in morgen, ze hoopte vooral op aardige klasgenootjes en leuke leraren.


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Ik ben van plan om morgen rond 17.00, 18.00 een stukje te posten. Nu heb ik het een beetje druk met mijn Biologie proefwerk voor morgen, sinds mijn moeder een beetje boos is om mijn 5.0 voor Wiskunde. Ehehe~ Ik sta nu een 5.2 voor Wiskunde...whoops? Het leuke is dat die 5.0 mijn gemmiddelde niet omlaag heeft gehaald XD Ik kan er niks aan doen dat ik slecht ben in Wiskunde, mijn linkerbrein is op dat gebied nog niet ontwikkeld :c Naja, ik heb wel vrijdag vrij en daar net bovenop ook nog een weekje vakantie, tijd genoeg om Latijn en Wiskunde te gaan leren :3


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Lenny had zich aan de eetzaal toegevoegd en keek vrolijk de rijen langs. Vervolgens hoorde hij de toespraak van de lieftallige schoolhoofd.
    Hij had stiekem tussendoor wat reepjes wortel tussen de salade gejat tijdens het luisteren.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik ben volgende week de hele week weg, van zaterdag op zaterdag en zal geen internet hebben.
    Dus ik kan niet reageren, als de topic vol komt, mogen jullie gerust verder. Alleen stuur een pb met de link.


    Vampire + Servant = Servamp

    Hmm. Het lastige is alleen dat ik dus geen flauw idee heb wat de vakken inhouden. Wat is arts? Gewoon handvaardigheid ofzo? :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    Hmm. Het lastige is alleen dat ik dus geen flauw idee heb wat de vakken inhouden. Wat is arts? Gewoon handvaardigheid ofzo? :'D


    Klopt, alleen het heeft gewoon een andere benaming. Dit is echt voor de mensen die ervoor gekozen hebben. Hierbij worden ook veel leuke dingen mee gedaan, zoals muren vol schilderen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Oké. (:
    Dus als ik het goed begrijp, moeten ze één vaak kiezen uit art, drama en muziek? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    Oké. (:
    Dus als ik het goed begrijp, moeten ze één vaak kiezen uit art, drama en muziek? (:


    Hoeft niet perse. Het is een keuze vak, dus dat is in plaats van clubs (voetbalclubs, literatuurclubs enz.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Uiteindelijk stond ze op en liep ze naar de eetzaal, waarna ze bij een random groep ging zitten. Kort glimlachte ze even naar het groepje.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tomoe Hitsuki • 12 jaar

    Tomoe lachte vrolijk om de twee jongens en hij begon zich meer op zijn gemak te voelen. Hij plukte wat aan het eten voor hem en hij scheidde de paprika van het rest van het eten, vervolgens onderverdeelde hij de salade in groepjes per de groente dat hij had en hij eindigde met het maken van een toren van zijn rijst. Na het onderverdelen van zijn eten begon Tomoe met het eten van alle groente per groepje, de paprika uitsluitend. Toen al het rauwkost weg was goot hij een beetje sojasaus over zijn rijsttoren en begon met het opscheppen van wat geroosterde kip reepjes.

    {Off-topic dit, maar weet iemand waar ik voor rond de 30 - 40 euro kittens kan kopen? Mijn vader wilt niet naar het asiel gaan en gaat geen discussie met mij aan. Het maakt niet echt veel uit of het een raskat is of niet en het geslacht scheelt ook vrij weinig. Alvast bedankt~!}

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 17:00 ]


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Felix keek met pretlichtjes in zijn ogen naar Eve. Hij was blij eindelijk iemand te vinden die de Arts ook met een passie volgde. Hij knikte kort voor hij haar antwoordde. "Ja, dat is inderdaad best jammer. Ik had graag les gehad met iemand die ik al ken." Hij fronste even toen hij zich het rooster herinnerde, hij had namelijk ook muziek. "Hoewel ik eerst even moet kijken hoe ik dit met muziek ga regelen. Voor zover ik me kan herinneren hebben we Arts en Muziek op maandag, maar beiden zijn op hetzelfde tijdstip..."



    Zodra Chanella de eetzaal binnenstapte was zij het enige waar Alexander nog oog voor had. Hij was altijd al gefascineerd door haar uiterlijk, en hij was zeker dat haar innerlijk even goed was, hoewel hij nog nooit met haar had gepraat. Zodra het meisje plaats nam aan een tafel niet ver van die van hen slikte hij zijn laatste stukje vlees door en stootte Alwyn aan. "Hey gast, ik weet dat we nog amper bijgepraat hebben enzo..." Hij blikte nog een laatste keer op de tafel om zeker te zijn dat ze er nog zat,en glimlachte toen even verontschuldigend naar Tomoe. "Maar ik ga jullie even alleen laten. Ik moet eerst een mooi meisje verwelkomen. Leuk je te leren kennen Tomoe!" Na deze woorden stond hij resoluut op en liep met een grote glimlach naar de tafel toe waar Chanella aan zat. Vlak voor hij er was haalde hij nog even diep adem, deed een schietgebedje en liet zich naast Chanella zakken.
    "Hey, Chanella was het toch?"


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Zodra ze merkte dat iemand naast haar kwam zitten keek ze op zij. Na zijn woorden knikte ze eventjes en glimlachte licht. ''Hee.'' begon ze. ''Inderdaad.'' Na die woorden dacht Chanella eventjes na. ''Alexander, right?'' Natuurlijk herkende ze de jongen wel, maar veel met hem gepraat niet echt. ''Goede vakantie gehad?'' vroeg ze hem oprecht geïnteresseerd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alex knikte kort ter bevestig. "Maar iedereen noemt me gewoon Alex, dat is makkelijker." Hij nam haar even in zich op voor hij enthousiast haar andere vraag beantwoordde.
    "Ja, eigenlijk best wel! Ik ben op vakantie geweest met mijn ouders en jongere zusje. Mijn kleine broertje ging jammer genoeg zelf op vakantie, dat maakte het een stuk saaier. Vandaar dat ik ook best veel zin heb in dit schooljaar." Hij kon een grijns niet onderdrukken toen hij 'kleine broertje' zei. Hij was slecht anderjalf jaar jonger dan Alex, en samen hadden ze dan ook al aardig wat grappen uitgehaald. "En jij dan? Hoe was jouw vakantie?"


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    "Dat klink als een gezellige vakanntie." zei ze na zijn woorden. Kort glimlachte ze. "Zelf ben ik met mijn broer naar Frankrijk geweest." Snel veegde ze een pluk haar achter haar oor en wendde haar blik op de tafel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alex glimlacht oprecht naar het meisje. "Frankrijk klinkt anders ook niet zo slecht! Ik wil daar zo graag een keer naartoe, vive la France!" Hij maakte een rare hoofdbeweging terwijl hij dit zei. Hij wilde heel graag dat Chanella zich op haar gemak ging voelen bij hem.


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack