• In het jaar 2020 wordt er een rare ontdekking gedaan. Kinderen bleken bepaalde krachten te bezitten die niets te maken hebben met de natuur. Onderzoekers begonnen boeken te openen, maar niks bleek dat deze kinderen krachten hadden als: Water, aarde, vuur en Lucht.
    Deze kinderen konden dingen manipuleren als metaal en waterstof.
    Deze kinderen werden stuk voor stuk opgeleid, maar niet elk kind bleef een voordeel te zijn voor de maatschappij. Sommige namen hun kracht om de criminele kant op te gaan.

    Uiteindelijk besloten ze om een school op te richten voor kinderen met Chemische krachten. Kinderen die leren om hun krachten voor een goed doel te gebruiken.
    Deze school wordt Academy of Chemical Elements genoemd. De kinderen worden Chems genoemd op die school.


    1 school
    5000 kinderen
    allemaal bezitten ze chemical elements


    De chemische elementen
    - Ijzer
    - Neon - Hiermee heb je het vermogen om zowel dingen te verbranden als dingen te bevriezen. Zelf kun je ook lichtgeven.
    - Chloor - Met deze gave kan je mensen voor een bepaalde tijd blind maken
    - Kwik - hiermee heb je de kracht om warmte en koude temperaturen aan te voelen bij mensen, dieren en dingen.
    - Koper
    - Titanium
    [Hier nog een persoon van]- Magnesium - Het vermogen om dingen te laten ontbranden (Deze behoort tot de Atoom krachten) *
    - Stikstof - Vermogen om zuurstof te laten verdwijnen rondom een persoon zodat degene voor een korte tijd niet kan ademhalen.
    - Koolstof
    -Uranium - Zelfde als Magnesium. (Behoort tot de atoomkracht) *
    - Lood - Kan de atoomkrachten blokkeren.
    - Waterstof - Manipuleren van waterelementen
    - Zuurstof - Genezende kracht
    - Zwavel
    - Helium - Vermogen om te vliegen, zwaartekracht manipulatie.
    - Argon - vermogen om hete dingen vast te kunnen pakken zonder materiaal
    - Boor - Het geleiden van elektrische apparaten, maar ook dat van bliksem. Zij kunnen het weer gebruiken voor andere doeleinde.
    - Bohrium - Zelfde als Magnesium en Uranium (Behoort tot de atoom krachten)*



    De school:
    Eerste verdieping:
    -Leslokalen
    -Eetzaal
    -Lerarenvertrekken
    -Keukens
    -Speciale lokalen (Vooral voor de krachten Uranium enz.)
    - Binnenplein
    - Zwembaden
    Tweede verdieping;
    - Meiden slaapkamers
    - Douche ruimtes
    - Woonruimtes
    Derde verdieping:
    - Jongens slaapkamers
    - 2e douche ruimte
    - Woonruimte
    Buiten;
    -Sportvelden
    - Oefenvelden
    - Wandelroutes
    - Tuinen
    De roosters:
    Komt.


    De lessen

    - Talen - Engels, spaans, latijns, arabisch en frans
    - Chemical training: Hiermee wordt de krachten van alle chemical elements getraint. Iedereen krijgt samen les om elkaar te kunnen helpen en te overleven.
    - Maatschappij - Vergelijk dit met sociaal leven en hoe de wereld in elkaar zit. (Soort maatschappijleer.)
    - Mathic : Wiskunde, natuurkunde, scheikunde. Het weten over de bepaalde krachten. - Spreekt voorzich.
    - Atomic Training: (Alleen bedoeld voor de kinderen met atoomkrachten.) - Hier worden de atoomische krachten onder controle te krijgen. Wat het precies is, wat de gevolgen zijn en wat als het fout kan gaan. Hierbij is Tsjernobyl ontstaan, doordat er een meisje haar krachten niet op de juiste manier had gebruikt. Dit zijn 1 keer in de maand lessen.
    - Weerkunde (Voor de kinderen met Zuurstof, waterstof krachten.) - Hier worden alle weersoorten getraind. Daarbij zorgen ze ook dat er genoeg zuurstof is in de lucht en er regen kan vallen voor de natuur.
    - Art - Geen verplicht vak
    - sport - Hierbij worden veel teamsporten gegeven, ook om de zoveel weken worden er wedstrijden georganiseerd door de docenten.
    - Astronomie - Vakken over de ruimte.
    - Muziek - Geen verplicht vak
    - Theater - Dit is geen verplicht vak
    - Manipulatie gebruik - Soort yoga achtige les waarbij er veel aan rustgevende opdrachten worden gedaan. Faalangst trainingen horen hier ook bij.
    - Geschiedenis - Alles over vroeger.
    - Leer der levens - Alles over het organisme - Zelfde als biologie
    - Literatuur - Nederlands, schrijfvaardigheden en leeslessen.


    De schoolregels, lessen, jaren, roosters, rollen enz.:
    * Kinderen met atoomische krachten, mogen die alleen gebruiken in de speciale lokalen.
    * Alle kinderen worden van ma t/m za om 9.00 u in de eetzaal verwacht. Daar zal het actuele nieuws verteld worden.
    *De lessen beginnen om 10.00 tot 20.00 u. Dit kan verschillen.
    *Niemand verlaat de school, alleen op zondag mogen de kinderen naar het dorp.
    *Om de twee weken, krijgen de leerlingen speciale trainingen.
    * Niemand mag elkaar verwonden of doden.
    *Meiden mogen niet bij de jongens slapen en andersom.

    De lessen:

    Maandag:

    8.00 - 9.00: opstaan
    9.00 - 9.45: Ontbijt
    10.00 - 11.45: Maatschappij (1e jaars) - Literatuur (2e jaars)
    12.00 - 13.00: luch
    13.15 - 15.00; Chemical Training (Alles jaren)
    15.15 - 15.45: manipulatie gebruik (alle jaren)
    16.00 - 17.00: Geen les (1e jaars) - Geschiedenis (2e jaars)
    17.00 - 18.00: Dinner
    18.00 - 20.00: sport

    Dinsdag;

    8.00 - 9.00: opstaan
    9.00 - 9.45: ontbijt
    10.00 - 11.45: Atomic training (De rest van de leerlingen zijn vrij)
    12.00 - 13.00: Lunch
    13.15 - 18.00: Geen les (Hierbij geven we jullie de vrijheid om huiswerk te kunnen maken, en club's te onderhouden. LET OP! : Hier zit wel de dinner bij van 17.00 tot 18.00)
    18.45 - 19.30 - Theater, muziek en art
    19.30 - 20.00 - Literatuur (1e jaars) maatschappij (2e jaars)
    20.00 - 23.00 - Astronomie (Alles jaren) - Hier wordt iedereen buiten verwacht.

    De rest komt straks.


    Rollen:

    Schoolhoofd:
    Madam lavrere maddelyn Fransuase - Bhorium (Wordt schuin gedrukt, mag door iedereen gespeeld worden.)

    Chems:
    -Chanella Sydney McCartney - Boor - Minewt
    -Arthur Charlie Harrison- Waterstof Mrs_Hemmings
    -Brianna Aurora Savannah Cole - Helium - Aelyn
    -Jongen - Neon Naesse
    -Maria Amelie Cassidy - Magnesium - Angmar
    -Valentina Buscemi -zuurstof- Sempre
    -Bryon Destone - Chloor- Sempre
    - Tobias Archer - Neon- Ungoliant
    - Alwyn Nottingham - Stikstof - Angmar
    - Meisje - Zwavel - Jibril
    -Lenny Twilz - Ijzer Orochi
    -Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker - Uranium Mashtonx
    - Evelina Aalia Bennet - Kwik Sitara
    -Felix Carter - Lood Morsmodre

    Leraren:
    -Stephen lauri - Titanium StephenFry

    Kamer indelingen:
    Meisjes:

    1. Chanella Sydney McCartney -Evelina Aalia Bennet// Kamer 201
    2. Brianna Aurora Savannah Cole - Valentina Buscemi // Kamer 203
    3. Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker -Maria Amelie Cassidy // Kamer 202


    Jongens:

    1. Arthur Charlie Harrison - Alwyn Nottingham // kamer 301
    2. Lenny Twilz - Felix Carter // Kamer 303
    3.Tobias Archer - Bryon Destone // Kamer 302


    Regels:
    *speel je eigen rol
    *huisregels van meespeelverhaal
    *Geen personage limiet
    *Geen ruzie buiten MSV om
    *Alleen ik maak nieuwe topic aan, tenzij ik er niet ben.
    *Niet te perfect, zeker niet bij de atoomkrachten

    - Rollen story
    -Rollentopic

    Rollen kunnen gemakkelijk aangemaakt worden, ook al zijn we begonnen.

    Begin:

    Het is een eerste schooldag, de kinderen maken zich klaar voor de komende lessen. Iedereen wordt om precies 9.00 uur, verwacht in de eetzaal voor de besprekingen. Na de besprekingen hebben de leerlingen een middag vrij voordat de eerste lessen beginnen.
    Wat jullie dan gaan doen? Is aan jullie.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 15:38 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Hahahaha XD


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Alwyn had besloten een rondje te lopen omdat zijn benen een beetje verkrampt waren. Hij trof een jonge jongen aan, die nogal verloren om zich heen keek. Een enorme tas stond aan zijn voeten en gezien Alwyn zich niet kon voorstellen dat de jongen hier zou gaan slapen, nam hij aan dat hij de weg naar zijn slaapkamer niet kon vinden.
    'Hé.' Hij ging naast de jongen zitten. 'Zit je hier gewoon van het zonnetje te genieten of... niet?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tomoe Hitsuki • 12 jaar

    Hij keek om naar de jongen die naast hem ging zitten. 'Ah, um. Nee, ik ben eigenlijk een beetje verdwaald.' hij lachte een beetje verlegen. Tomoe was heel erg opgelucht dat de jongen toevallig net langsliep. 'Weet je misschien waar kamer 304 is?'

    Omdat Tomoe nog niet is ingedeeld heb ik hem kamer 304 toegewezen, sinds de andere drie kamers al vol zijn. Als er iets verandert moet worden, zeg je het maar!


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    'Jazeker, mijn kamer is daar ook vlakbij,' zei Alwyn en hij stond weer op. 'Ik zal je erheen brengen. Moet ik iets voor je tillen?'

    Ik ben een beetje bang dat dit verhaal niet echt wat gaat worden. Ik heb een beetje het gevoel dat sommigen zich enkel voor MSVs inschrijven om rollen te kunnen aanmaken. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    'Jazeker, mijn kamer is daar ook vlakbij,' zei Alwyn en hij stond weer op. 'Ik zal je erheen brengen. Moet ik iets voor je tillen?'

    Ik ben een beetje bang dat dit verhaal niet echt wat gaat worden. Ik heb een beetje het gevoel dat sommigen zich enkel voor MSVs inschrijven om rollen te kunnen aanmaken. D:


    Dat merk ik dus ook de laatste tijd dat ze enkel wat aanmaken en vervolens er niets meer mee doen. Sorry dat ik zelf niet reageer, maar ik heb het druk gehad afgelopen weken en ik maak zelf ook te veel rollen aan dat ik dit laat verwaarlozen.

    Ik ga kijken of ik deze dagen weer wat kan schrijven.


    Vampire + Servant = Servamp

    Orochi schreef:
    (...)

    Dat merk ik dus ook de laatste tijd dat ze enkel wat aanmaken en vervolens er niets meer mee doen. Sorry dat ik zelf niet reageer, maar ik heb het druk gehad afgelopen weken en ik maak zelf ook te veel rollen aan dat ik dit laat verwaarlozen.

    Ik ga kijken of ik deze dagen weer wat kan schrijven.


    Nou ja, dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Ik ben nu ook weer even aan het updaten. Dat is ook een van de redenen waarom ik tegenwoordige geen karakterbeschrijvingen meer vraag bij een nieuw topic, zodat zulke mensen al uitgefilterd worden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind dit verhaal echt heel leuk en wil best wel meer schrijven, maar mijn karakter zit op dit moment een beetje vast in een handeling met een ander karakter zegmaar xD Dus ik kan niet echt met hem verder, tenzij ik hem middenin een gesprek of weg laat lopen of iets...

    En als ik een keer echt meer dan een aantal dagen niet reageer komt het door het werk op de uni, dan moet ik weer een aantal deadlines halen bijvoorbeeld :'D

    In alle eerlijkheid denk ik wel dat Angmar gelijk heeft, er zijn maar een aantal mensen met een karakter echt aan het posten hier.


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Je moet nooit langer dan een dag of drie wachten, hoor! Dat werkt absoluut niet. Dan rond je gewoon het gesprek af "Ze kletsten nog even verder en toen....'.
    Dat is een van de redenen waarom zoveel verhalen vastlopen, omdat men veel te weinig zelf initiatief heeft.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tomoe Hitsuki • 12 jaar

    'Dankjewel!' riep Tomoe uit. Hij was dankbaar dat de jongen hem naar zijn kamer wilde wijzen, wie weet hoelang hij hier zou hebben gezeten! Toen schudde hij licht zijn hoofd. 'En nee, ik kan alles zelf wel dragen.' zei Tomoe en schonk hij de jongen een dankbare glimlach. Ook Tomoe stond snel op, al waggelde hij een beetje door het gewicht van de tassen, was hij niet van plan om de jongen nog meer te belasten dan hij al heeft gedaan. Hij liep een beetje vooruit en draaide zich toen om, richting de jongen. 'Ik Tomoe trouwens, Tomoe Hitsuki, ik ben eerste jaars.' stelde Tomoe zich voor en gaf hem nog een glimlach, dit keer met gesloten ogen.

    Tomoe spreek je uit als To-mo-e en het betekent vriend en zegen ;D

    Ik dacht dat ik dit verstuurt had :c


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Voor mij blijft hij Toomoe xD

    'Ik ben Alwyn,' stelde hij zich voor. Omdat hij zijn armen vol spullen had, stak hij maar geen hand uit. Vanuit zijn ooghoeken hield hij de bagage plus jongen in de gaten. In de eerste instantie leek het goed te gaan, maar toen ze de eerste trap moesten beklimmen begon de bovenste tas te vallen en viel hij bijna naar beneden.
    'Deze neem ik wel,' zei Alwyn die zich toch al opgelaten had gevoeld doordat hij een klein kind met zoveel spullen liet zeulen terwijl hij er met lege handen naast liep.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Aangenaam, Felix ik ben Lenny Twilz,' sprak Lenny en liet zich op zijn bed vallen. 'Het schijnt dat dit jaar een stuk strenger wordt dan vorig jaar.' Lenny keek naar het plafond.
    'Wat is je Chemical kracht?' vroeg Lenny weer.

    (Sorry ik heb het echt druk met school, ik hoop echt meer te kunnen posten de komende tijd.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Tomoe Hitsuki • 12 jaar

    Tomoe werd vuurrood en hij begon licht te stotteren. 'A-ah, dat hoeft e-echt niet!' zei hij beschaamd en hij probeerde zijn verlegenheid te verbergen met een stralende glimlach, maar de kleur op zijn gezicht bleef. Hij was al blij dat de jongen hem de weg wees en nu hielp hij hem met het dragen van zijn spullen, zelfs al kon Tomoe gewoon zijn kracht gebruiken om naar zijn kamer te vliegen. Eigenlijk was dat ook zijn eerste gedachte geweest, maar hij was nog steeds een beetje angstig om zijn krachten te gebruiken. Tomoe wierp een verlegen blik op de jongen, of Alwyn, zoals de jongen bleek te heten. Langzaam liepen de twee de trap op en Tomoe was opgelucht dat niets meer uit zijn handen viel. De eerste trap was achter de rug, nog maar twee te gaan!


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    'Met wie slaap je op een kamer?' vroeg Alwyn nieuwsgierig terwijl ze steeds hoger geraakten. Hij zag wel dat de wangen van de jongen rood waren gekleurd en vroeg zich af of dat door de inspanning van het traplopen kwam of omdat hij zich gegeneerd voelde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Ik wil wel posten, maar loop met Chanella vast. Iemand die in de gang haar ziet en met haar wilt praten?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ja hoor, schrijf maar dat ze Amelie ziet lopen. Die verveelt zich toch en kan best kijken of er iemand op de gang is xD


    Every villain is a hero in his own mind.