• Ik zoek dus afgelopen story's of story's die al heel ver zitten (+/- 50 delen)
    Liefst verhalen die toch een beetje realitisch zijn (dat wilt zeggen niet na 5 stukken al een relatie met iemand hebben).
    Voor de rest ben ik niet kieskeurig, het mag echt over alles gaan!

    Gelieve ook een klein beetje uitleg te geven over wat je story gaat/ging, zodat ik snel weet of het iets voor mij is (:

    Alvast bedankt lieverds!

    Ohhh daar ben ik ook naar op zoek! Dus beschouw dit maar als een upje (:

    J4NOSKIANS schreef:
    Ohhh daar ben ik ook naar op zoek! Dus beschouw dit maar als een upje (:


    wat was dit ookalweer

    Ik heb er eentje van 34 delen voor je... als dat vergevorderd genoeg is?

    Skrivbar schreef:
    Ik heb er eentje van 34 delen voor je... als dat vergevorderd genoeg is?


    Ja hoor (: ik ga eens een kijkje nemen (:

    Ik heb bijna veertig afgelopen stories. Het is een hoop Harry Potter en ik heb geen idee of je dat graag leest, maar er zitten ook andere dingen tussen. Hier staat alles op een rijtje. Er staat wat informatie bij iedere link en de verhalen met de rode kruisjes ervoor zijn afgelopen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel zodat je zelf kan kiezen welk verhaal je het leukste vind en welk ver genoeg gevorderd is voor je :)
    De meesten gaan over Tokio Hotel maar ik heb 1 One Direction en 1 Onbekende personen story :)
    Klik!


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    J4NOSKIANS schreef:
    Ohhh daar ben ik ook naar op zoek! Dus beschouw dit maar als een upje (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah


    Soundtrack video





    (Ik kreeg best veel goeie recenties en ben begonnen aan een deel twee die ook al op Hoofdstuk 32 zit :) )


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb een verhaal gebaseerd op iets dat waargebeurd is, het heeft nu ongeveer 36 hoofdstukken. Is nog niet super ver, maar ik hoop ver genoeg.



    Lieve is een meisje met een heftig verleden. Ze is erg teruggetrokken, dromerig en het liefste is ze alleen aan het tekenen of aan het lezen op haar kamer. Veel sociale contacten heeft ze niet. De greep van de eenzaamheid houdt haar vast.
    Tot ze Louise ontmoet. Een meisje dat nieuw is in haar klas, ze is grappig maar erg warrig. In het begin wantrouwt Lieve haar, maar als de tijd verstrijkt ontstaat er een hechte vriendschap dat meer is dan alleen dat.




    •Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
    •Bevat gewelddadige scènes. (huiselijk geweld)
    •Kan triggerend zijn. (zelfmoord en automutilatie)
    •Drama, onbekende personen.
    •Geschreven en bedacht door mij.





    Hægt, Kemur Ljósið

    Blauw doordringt in ijzige winterogen,
    Bevroor mijn lippen tegen elkaar, sneeuw vormt zich al daar,
    Nagedacht over wat ik zou zeggen, of je jezelf erbij neer zou leggen,
    Beven mijn woorden door de lucht als ik probeer te spreken...

    Blauwkristallen ogen glijden langs de restjes papier
    Door de kamer verspreidt, zijn de woorden die ik mijd
    Snippers geteld, het getal dat ik je meld,
    Vormen de trillingen door de lucht iets wat je misschien verstaat...

    Flitsen je helderblauwe ogen
    Door de wintersneeuw, hoor je mijn gil?
    Kleurt de sneeuw rood, volgt de dood
    Zo dichtbij...


    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 11:45 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Square schreef:
    Ik heb bijna veertig afgelopen stories. Het is een hoop Harry Potter en ik heb geen idee of je dat graag leest, maar er zitten ook andere dingen tussen. Hier staat alles op een rijtje. Er staat wat informatie bij iedere link en de verhalen met de rode kruisjes ervoor zijn afgelopen. (:


    Normaal lees ik geen Harry Potter, maar er staan toch een paar interessante verhaallijnen bij, bij jouw story's (: ik ga er zo meteen aan een paar verhaaltjes beginnen haha (:

    Einmana schreef:
    Ik heb een verhaal gebaseerd op iets dat waargebeurd is, het heeft nu ongeveer 36 hoofdstukken. Is nog niet super ver, maar ik hoop ver genoeg.



    Lieve is een meisje met een heftig verleden. Ze is erg teruggetrokken, dromerig en het liefste is ze alleen aan het tekenen of aan het lezen op haar kamer. Veel sociale contacten heeft ze niet. De greep van de eenzaamheid houdt haar vast.
    Tot ze Louise ontmoet. Een meisje dat nieuw is in haar klas, ze is grappig maar erg warrig. In het begin wantrouwt Lieve haar, maar als de tijd verstrijkt ontstaat er een hechte vriendschap dat meer is dan alleen dat.




    •Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
    •Bevat gewelddadige scènes. (huiselijk geweld)
    •Kan triggerend zijn. (zelfmoord en automutilatie)
    •Drama, onbekende personen.
    •Geschreven en bedacht door mij.





    Hægt, Kemur Ljósið

    Blauw doordringt in ijzige winterogen,
    Bevroor mijn lippen tegen elkaar, sneeuw vormt zich al daar,
    Nagedacht over wat ik zou zeggen, of je jezelf erbij neer zou leggen,
    Beven mijn woorden door de lucht als ik probeer te spreken...

    Blauwkristallen ogen glijden langs de restjes papier
    Door de kamer verspreidt, zijn de woorden die ik mijd
    Snippers geteld, het getal dat ik je meld,
    Vormen de trillingen door de lucht iets wat je misschien verstaat...

    Flitsen je helderblauwe ogen
    Door de wintersneeuw, hoor je mijn gil?
    Kleurt de sneeuw rood, volgt de dood
    Zo dichtbij...




    Wow door alleen dit al te lezen weet ik dat dit een perfect verhaal is voor mij, ik ga een abo nemen (:

    Ik zit inmiddels op 57 hoofdstukken....



    "Eens in de honderd jaar valt er een ster uit de hemel die neerkomt op onze planeet,"

    "Een duistere bende krijgt altijd het onsterfelijke hart van de gevallen ster in handen,"

    "Maar nu is het over, klaar, afgelopen,"

    "Mijn broer en ik zullen er alles aan doen om de ster te begeleiden in zijn strijd tegen het kwaad,"

    "Want uiteindelijk, zal er altijd een nieuw gevaar zijn voor iemand met een onsterfelijk hart,"




    Written by LordFantasy
    Written in Dutch
    Written in several seasons.
    Follow The Tale Of A Fallen Star

    FOLLOW THE SUPERNOVA ----> Link to the beginning of the story


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Ik heb aardig wat gevorderde verhalen, over uiteenlopende onderwerpen:

    Courage

    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...


    Gezworen Vijanden?
    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…


    Hersenspinsels
    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Orks
    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?


    Guilt
    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    Mission Impossible
    Twee Quizletschrijfsters die elkaar via hun liefde voor de hobbit hebben leren kennen, maken het hetgeen mee waar alle fans op hopen: op magische wijze worden ze naar Midden Aarde getransporteerd zodra ze elkaar voor het eerst echt ontmoeten.

    Direct reizen ze naar de Gouw, hopend daar hun helden aan te treffen. Ze kunnen hun vreugde niet op als ze de hobbit Bilbo vinden, die al gauw bezoekt krijgt van dertien dwergen, maar het lachen vergaat hen al snel wanneer ze beseffen dat het lot van de dwergen in hun handen ligt, gezien zij weten hoe hun verhaal verloopt. Bovendien hebben ze geen van beide ooit lange afstanden afgelegd, op een paard gezeten of een zwaard in de hand gehad, wat niet alleen tot hilarische momenten maar ook tot levensgevaarlijke situaties leidt.

    De meiden besluiten de dwergen zoveel mogelijk ellende te besparen, teneinde zelfs enkele levens redden, maar door hun komst verandert alles en al snel hebben ze geen vat meer op de toekomst. Bovendien moeten ze niet alleen uit de handen van de orks blijven, maar zijn ook genoodzaakt om een nog meer gevreesde vijand te ontvluchten die het op hen gemunt heeft!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aah, zou je misschien alsjeblieft een kijkje willenemen nemen bij mijn Observaties van een Muurbloem? Dat zou echt heel erg veel voor me betekenen. ^.^ Het zit al vrij ver, is een OP en dusver heeft nog niemand een relatie met elkaar, haha. xD