• In het jaar 2020 wordt er een rare ontdekking gedaan. Kinderen bleken bepaalde krachten te bezitten die niets te maken hebben met de natuur. Onderzoekers begonnen boeken te openen, maar niks bleek dat deze kinderen krachten hadden als: Water, aarde, vuur en Lucht.
    Deze kinderen konden dingen manipuleren als metaal en waterstof.
    Deze kinderen werden stuk voor stuk opgeleid, maar niet elk kind bleef een voordeel te zijn voor de maatschappij. Sommige namen hun kracht om de criminele kant op te gaan.

    Uiteindelijk besloten ze om een school op te richten voor kinderen met Chemische krachten. Kinderen die leren om hun krachten voor een goed doel te gebruiken.
    Deze school wordt Academy of Chemical Elements genoemd. De kinderen worden Chems genoemd op die school.


    1 school
    5000 kinderen
    allemaal bezitten ze chemical elements


    De chemische elementen
    - Ijzer
    - Neon - Hiermee heb je het vermogen om zowel dingen te verbranden als dingen te bevriezen. Zelf kun je ook lichtgeven.
    - Chloor - Met deze gave kan je mensen voor een bepaalde tijd blind maken
    - Kwik - hiermee heb je de kracht om warmte en koude temperaturen aan te voelen bij mensen, dieren en dingen.
    - Koper
    - Titanium
    [Hier nog een persoon van]- Magnesium - Het vermogen om dingen te laten ontbranden (Deze behoort tot de Atoom krachten) *
    - Stikstof - Vermogen om zuurstof te laten verdwijnen rondom een persoon zodat degene voor een korte tijd niet kan ademhalen.
    - Koolstof
    -Uranium - Zelfde als Magnesium. (Behoort tot de atoomkracht) *
    - Lood - Kan de atoomkrachten blokkeren.
    - Waterstof - Manipuleren van waterelementen
    - Zuurstof - Genezende kracht
    - Zwavel
    - Helium - Vermogen om te vliegen, zwaartekracht manipulatie.
    - Argon - vermogen om hete dingen vast te kunnen pakken zonder materiaal
    - Boor - Het geleiden van elektrische apparaten, maar ook dat van bliksem. Zij kunnen het weer gebruiken voor andere doeleinde.
    - Bohrium - Zelfde als Magnesium en Uranium (Behoort tot de atoom krachten)*



    De school:
    Eerste verdieping:
    -Leslokalen
    -Eetzaal
    -Lerarenvertrekken
    -Keukens
    -Speciale lokalen (Vooral voor de krachten Uranium enz.)
    - Binnenplein
    - Zwembaden
    Tweede verdieping;
    - Meiden slaapkamers
    - Douche ruimtes
    - Woonruimtes
    Derde verdieping:
    - Jongens slaapkamers
    - 2e douche ruimte
    - Woonruimte
    Buiten;
    -Sportvelden
    - Oefenvelden
    - Wandelroutes
    - Tuinen
    De roosters:
    Komt.


    De lessen

    - Talen - Engels, spaans, latijns, arabisch en frans
    - Chemical training: Hiermee wordt de krachten van alle chemical elements getraint. Iedereen krijgt samen les om elkaar te kunnen helpen en te overleven.
    - Maatschappij - Vergelijk dit met sociaal leven en hoe de wereld in elkaar zit. (Soort maatschappijleer.)
    - Mathic : Wiskunde, natuurkunde, scheikunde. Het weten over de bepaalde krachten. - Spreekt voorzich.
    - Atomic Training: (Alleen bedoeld voor de kinderen met atoomkrachten.) - Hier worden de atoomische krachten onder controle te krijgen. Wat het precies is, wat de gevolgen zijn en wat als het fout kan gaan. Hierbij is Tsjernobyl ontstaan, doordat er een meisje haar krachten niet op de juiste manier had gebruikt. Dit zijn 1 keer in de maand lessen.
    - Weerkunde (Voor de kinderen met Zuurstof, waterstof krachten.) - Hier worden alle weersoorten getraind. Daarbij zorgen ze ook dat er genoeg zuurstof is in de lucht en er regen kan vallen voor de natuur.
    - Art - Geen verplicht vak
    - sport - Hierbij worden veel teamsporten gegeven, ook om de zoveel weken worden er wedstrijden georganiseerd door de docenten.
    - Astronomie - Vakken over de ruimte.
    - Muziek - Geen verplicht vak
    - Theater - Dit is geen verplicht vak
    - Manipulatie gebruik - Soort yoga achtige les waarbij er veel aan rustgevende opdrachten worden gedaan. Faalangst trainingen horen hier ook bij.
    - Geschiedenis - Alles over vroeger.
    - Leer der levens - Alles over het organisme - Zelfde als biologie
    - Literatuur - Nederlands, schrijfvaardigheden en leeslessen.


    De schoolregels, lessen, jaren, roosters, rollen enz.:
    * Kinderen met atoomische krachten, mogen die alleen gebruiken in de speciale lokalen.
    * Alle kinderen worden van ma t/m za om 9.00 u in de eetzaal verwacht. Daar zal het actuele nieuws verteld worden.
    *De lessen beginnen om 10.00 tot 20.00 u. Dit kan verschillen.
    *Niemand verlaat de school, alleen op zondag mogen de kinderen naar het dorp.
    *Om de twee weken, krijgen de leerlingen speciale trainingen.
    * Niemand mag elkaar verwonden of doden.
    *Meiden mogen niet bij de jongens slapen en andersom.

    De lessen:

    Maandag:

    8.00 - 9.00: opstaan
    9.00 - 9.45: Ontbijt
    10.00 - 11.45: Maatschappij (1e jaars) - Literatuur (2e jaars)
    12.00 - 13.00: luch
    13.15 - 15.00; Chemical Training (Alles jaren)
    15.15 - 15.45: manipulatie gebruik (alle jaren)
    16.00 - 17.00: Geen les (1e jaars) - Geschiedenis (2e jaars)
    17.00 - 18.00: Dinner
    18.00 - 20.00: sport

    Dinsdag;

    8.00 - 9.00: opstaan
    9.00 - 9.45: ontbijt
    10.00 - 11.45: Atomic training (De rest van de leerlingen zijn vrij)
    12.00 - 13.00: Lunch
    13.15 - 18.00: Geen les (Hierbij geven we jullie de vrijheid om huiswerk te kunnen maken, en club's te onderhouden. LET OP! : Hier zit wel de dinner bij van 17.00 tot 18.00)
    18.45 - 19.30 - Theater, muziek en art
    19.30 - 20.00 - Literatuur (1e jaars) maatschappij (2e jaars)
    20.00 - 23.00 - Astronomie (Alles jaren) - Hier wordt iedereen buiten verwacht.

    De rest komt straks.


    Rollen:

    Schoolhoofd:
    Madam lavrere maddelyn Fransuase - Bhorium (Wordt schuin gedrukt, mag door iedereen gespeeld worden.)

    Chems:
    -Chanella Sydney McCartney - Boor - Minewt
    -Arthur Charlie Harrison- Waterstof Mrs_Hemmings
    -Brianna Aurora Savannah Cole - Helium - Aelyn
    -Jongen - Neon Naesse
    -Maria Amelie Cassidy - Magnesium - Angmar
    -Valentina Buscemi -zuurstof- Sempre
    -Bryon Destone - Chloor- Sempre
    - Tobias Archer - Neon- Ungoliant
    - Alwyn Nottingham - Stikstof - Angmar
    - Meisje - Zwavel - Jibril
    -Lenny Twilz - Ijzer Orochi
    -Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker - Uranium Mashtonx
    - Evelina Aalia Bennet - Kwik Sitara
    -Felix Carter - Lood Morsmodre

    Leraren:
    -Stephen lauri - Titanium StephenFry

    Kamer indelingen:
    Meisjes:

    1. Chanella Sydney McCartney -Evelina Aalia Bennet// Kamer 201
    2. Brianna Aurora Savannah Cole - Valentina Buscemi // Kamer 203
    3. Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker -Maria Amelie Cassidy // Kamer 202


    Jongens:

    1. Arthur Charlie Harrison - Alwyn Nottingham // kamer 301
    2. Lenny Twilz - Felix Carter // Kamer 303
    3.Tobias Archer - Bryon Destone // Kamer 302


    Regels:
    *speel je eigen rol
    *huisregels van meespeelverhaal
    *Geen personage limiet
    *Geen ruzie buiten MSV om
    *Alleen ik maak nieuwe topic aan, tenzij ik er niet ben.
    *Niet te perfect, zeker niet bij de atoomkrachten

    - Rollen story
    -Rollentopic

    Rollen kunnen gemakkelijk aangemaakt worden, ook al zijn we begonnen.

    Begin:

    Het is een eerste schooldag, de kinderen maken zich klaar voor de komende lessen. Iedereen wordt om precies 9.00 uur, verwacht in de eetzaal voor de besprekingen. Na de besprekingen hebben de leerlingen een middag vrij voordat de eerste lessen beginnen.
    Wat jullie dan gaan doen? Is aan jullie.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 15:38 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    'Goed denk ik,' Eve glimlacht na deze woorden. Ze keek Felix en en daarna het meisje naast zich vragend aan.
    De eetzaal begon langzaam voller te lopen en ze zag ook steeds meer bekende gezichten.
    Eigenlijk kon zee bijna biet meer wachten tot de lessen beginnen. Zo kan ze weer een beetje opgaan in haar eigen wereld.


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Ik schrijf wel dat Tomoe en Alwyn bij Alexander komen zitten, die ondertussen weer naar binnen is gegaan omdat hij honger kreeg door Byron. Hij is een beetje een allemansvriend zegmaar, dus hij heeft nog een aantal mensen nodig met wie hij toch regelmatig omgaat :')

    Het duurde even voor de woorden helemaal verwerkt waren door Felix. Ze kenden elkaar een beetje maar toch kwam het meisje bij hen zitten? Hij schudde de gedchte van zich af en besloot voor één keer in zijn leven er niks achter te zoeken. Toen Amelie hen een vraag stelde over de vakantie voelde hij zijn maag een beetje pijnlijk samentrekken, hij had weer terug gemoeten naar het weeshuis, iets waar hij liever niks oer zei. Gelukkig deed Eve dat al voor hem.
    Hij keek haar vragend aan. "Je denkt dat je vakantie goed was? En mijn vakantie was wel oke..." Hij kon de glimlach die langzaam op zijn gezicht verscheen niet tegenhouden, hoe graag hij dat ook wilde. Hij had dan wel een rotvakantie gehad door de extra erge pesterijen deze keer, maar dat had hij deels ook aan zichzelf te danken. Hij had eindelijk teruggeslagen...



    Alexander had zich met weinig moeite door de mensenmassa weten te proppen, aangezien hij dit al jaren deed. Doordat Byron buiten zat te eten had Alex zelf ook honger gekregen, en was snel naar binnen geglipt, om vervolgens gewoon aan een leeg stuk van één van de lange tafels te gaan zitten. Het duurde niet lang voor er twee anderen bij hem aanschoven, Alex keek op van zijn vlees en herkende Alwyn. Meteen verscheen er een grijns op zijn gezicht en hij begroette de jongen. Zijn aandacht werd echter bijna meteen getrokken door een andere jongen, Alex schatte hem een stuk jongen, en nieuwsgierig keek hij de jongen aan.
    "Hey, ik heb jou hier nog niet eerder gezien. Ik ben Alexander, maar noem me maar gewoon Alex." Hij stak zijn hand uit naar de onbekende en schonk hem een oprechte glimlach.


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Het ontging Amelie niet dat ze allebei niet heel erg blij oogden. Amelie had genoten van haar vakantie, ze was op reis geweest naar Ghana en had daar samen met haar ouders - die biologen waren - dieren geobserveerd. Ze had het ontzettend gaaf gevonden en was eigenlijk met weemoed in haar hart teruggekeerd, ook al zou het hier op school ook wel weer leuk worden.
    'Nou, dat is mooi,' zei ze met een glimlach. Ze wilde niet opscheppen over haar eigen vakantie en zei dus alleen maar dat zij het ook naar haar zin had gehad. 'En nu het nieuwe schooljaar weer! Waar zien jullie het meest naar uit?'


    'Deze kleine jongen komt hier zijn jeugd verknallen,' grinnikte Alwyn en hij nam plaats. 'Goed je te zien, Alex.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tomoe Hitsuki

    Tomoe nam de hand van Alexander aan, of eigenlijk Alex zoals hij genoemd wilde worden. Hij glimlachte stralend naar hem en nam hem in zich op. Alex leek heel ook al aardig en hij was blij dat hij er misschien nog een vriend bij had. 'Ik ben Tomoe Hitsuki en het kan kloppen dat je me niet hebt gezien, sinds dit mijn eerste jaar wordt.' na deze woorden, keek hij Alwyn vluchtig aan toen hij sprak en hij giechelde even. 'Ik hoop dat het niet erg is als ik erbij kom zitten.' zei Tomoe voordat hij ging zitten. Alwyn en Alex leken elkaar goed te kennen en hij was bang om hun reünie te verstoren, maar hij had niet echt een andere plek om naar toe te gaan.


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Felix moest even goed nadenken voor hij antwoord gaf op de vraag van Amelie. "Ik denk toch Chemical Training, omdat ik graag alles over mijn kracht wil weten wat er te weten valt..." Een frons vormde op zijn gezicht toen hij zich eigenlijk niks anders kon bedenken.
    "Verder weet ik het eigenlijk niet... Oh! Mijn keuzevakken natuurlijk ook. Ik heb morgen volgens mij meteen Arts, daar heb ik echt zo veel zin in!" Hij betrapte zich erop dat hij steeds enthousiaster werd terwijl hij over Arts vertelde. Het was wel waar, hij had er echt zin in, Arts was één van zijn favoriete vakken, hier kon hij een beetje zijn gang gaan. "En jullie?" De vraag rolde over zijn lippen voor hij er erg in had, een teken dat hij zich op zijn gemak begon te voelen bij de twee meiden. Felix glimlachte in zichzelf. Wie weet zou hij dit jaar echt een paar goede vrienden maken...



    Alex wierp een semi-medelijdende blik op de jongen die zich net had voorgesteld. "Ocharme, jongen toch, zomaar je jeugd verpesten." Alex schudde zacht zijn hoofd. Zijn gezicht klaarde bijna meteen weer op. "Maar gelukkig heb je ons nu!" Hij gebaarde naar Tomoe dat het niet erg was dat hij erbij was komen zitten als antwoord op zijn vraag. "Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, voel je vrij om bij mij aan te kloppen," zei hij met een grijns. "Welkom in de hel." Eigenlijk was de school helemaal niet zo erg zolang je je best maar deed. Het was meer een soort van grapje onder de studenten, en dan vooral de ouderejaars. De uitdrukkingen op de gezichten van de jongere leerlingen als ze hun -overdreven- verhalen hoorden waren gewoon te grappig. Alex hield meestal nog wel rekening met hoeveel gruwelen een persoon kan hebben, en blikte dan ook snel even naar Alwyn in de hoop dat hij die lijn nog niet overgestoken was bij Tomoe. Als hij de jongen zo snel al bang gemaakt had zou hij het zichzelf niet snel kunnen vergeven.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 11:29 ]


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Tomoe Hitsuki

    Tomoe's ogen werden een beetje groter met Alex z'n woorden. 'Is het hier dan zo erg?' vroeg hij licht bezorgd.


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Alex schudde haastig zijn hoofd en boog wat naar Tomoe toe. Hij keek even vluchtig om zich heen voor hij op fluistertoon antwoordde. "Eigenlijk niet hoor, gewoon je best doen en het komt wel goed. Hoewel je wel een beetje op moet passen bij sommige leraren... In ieder geval, het is gewoon te leuk om de jongere leerlingen een beetje te pesten. Trek je dus maar niet zoveel aan van al die verhalen." Alex ging langzaam weer recht zitten en nam een hap van zijn vlees, alsof er zojuist niks was gebeurd.


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    'Het is hier verschrikkelijk,' zei Alwyn met een lage stem. 'Als je je huiswerk niet maakt wordt je gemarteld en als het schoolhoofd een ongelukkige dag heeft, wil ze nog eens een nietsvermoedende eerstejaars opvreten.'

    Is er al wat meer informatie over de vakken? Anders weet ik niet zo goed hoe ik met Amelie moet reageren. :'p
    En zou het lijstje met wat ieder element doet ook in de beginpost kunnen? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, dubbelpost. :'D
    Ik denk dat we Alwyns reactie even voor die van Alex moeten denken en dan loopt het wel aardig door. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Inderdaad wel handiger Alwyns reactie eerst te doen ja xD
    Ik weet dat er in de rollenstory een hoofdstuk met lessen staat? Misschien wel handig om dat inderdaad nog even in de beginpost te zetten^^


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Sorry dat ik weinig reageer maar ik heb het druk en ik ben ziek.
    Ik zal zo de lessen in de beginpost zetten.

    Edit: Alles aangepast.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 14:17 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ooh dat wist ik niet. Dan kijk ik wel even in de story.^^
    Beterschap!

    Edit: ik weet nog niet zo goed wat alle vakken betekenen, hihi. :'p

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 13:06 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Beterschap~! (/0o0)/


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Talen - Engels, spaans, latijns, arabisch en frans
    -> Het is Latijn

    Chanella zuchtte en liep naar het einde van de trap waar ze ging zitten en vervolgens keek ze rond.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ze zijn allemaal in de eetzaal, toch? Als je Chanella daar ook heen laat gaan denk ik dat je wat meer met haar kan, want daar zijn de anderen ook. :")


    Every villain is a hero in his own mind.