• All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...

~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Orochi
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Orton) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

~ Begin
    Het is 's avonds rond half acht. Alles is sinds het begin van december nog steeds prachtig verlicht en overal zijn mensen op straat.
    Wat jouw personage aan het doen is, mag je natuurlijk zelf weten. Anderen ontmoeten is nog altijd niet verboden ;]

[ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:11 ]

El Diablo.

{Oké, dan stuur ik haar wel naar Antoine toe.}

She was always looking for more..

Ze wachte tot hij verder vertelde. Wat betekende "ik deed het alleen net iets beter"? Had hij mijn vader geld afgetroggeld? Ik had mijn vader vele dingen toegewenst maar er bestond ook nog iets zoals trots; en dat had ik al heel weinig in tegenstelling tot de rest van de Haddocks. "Wat bedoel je daarmee?" Vroeg ze dan ook.
    De jongen liet haar voor; een Starbucks in. Terwijl ze in de rij stonden vroeg hij wat ze wilde. "Doe maar een warme chocolademelk. Met extra veel slagroom," ze grijnsde bij het laatste. "Maar eh, ik weet je naam nieteens."

WhereITold schreef:
    {Oké, dan stuur ik haar wel naar Antoine toe.}

Oke super

Ik wil vrij zijn zoals de wind

Tyler knikte kort en keek haar toen nog een keer kort aan. 'Tyler.. Tyler Santiago. En jij.. Isilde, right?' zei hij. Hij had haar naam een paar keer horen vallen in de gesprekken. Vooral dat ze natuurlijk de goede naam van de Haddock familie zou voortzetten. Eenmaal bij de kassa bestelde hij voor zichzelf een machiatto en natuurlijk de chocolademelk met extra slagroom. Nog geen vijf minuten later zaten ze bij het raam met de warme drankjes. 'Over die zaken gesproken... Je vader en ik werkten samen voor een tijdje.. Hij maakte altijd de deals. Ik? Ik checkte het gewoon na. En waar hij was gestopt, ging ik verder voor nog betere deals. Dit wist hij niet, waardoor ik dus dat extraatje kreeg. Het was op zich niet heel veel. Maar ik bedoel, ik was veel jonger dus ik kreeg sowieso minder dan hij met die 'normale' deals. Dus met dat extraatje erbij werd het verschil gewoon kleiner..' zei hij rustig en hij nam een slok van zijn drinken..

El Diablo.

Lily liep weg bij de winkel. Als ze er zou blijven staan zou het alleen maar kouder worden en daar had ze al helemaal geen zin in. Voordat ze naar huis ging zou ze eerst nog even langs de koffiebar gaan waar ze zich soms trakteerde op iets warms. Uiteindelijk was al het geld wat ze aan de eigenaar van het appartement gaf toch hoe dan ook niet genoeg, dus het zou vast niet uitmaken als ze daar iets vanaf zou trekken. Ze haalde opgelucht adem toen ze de warmte tegemoet kwam toen ze binnen was. Ze vroeg om koffie en de eigenaresse van het zaakje keek haar lachend aan. Ze had hier ooit wel een keertje gewerkt en de vrouw kende het verhaal van haar en haar moeder. Daarom hoefde Lily maar de helft te betalen. Ze bedankte de vrouw en ging op zoek naar een plekje. Het was best wel druk dus was er niet veel ruimte om ergens heen te lopen. Ze schrikt als ze tegen een stoel aanloopt.
    "Sorry." Zegt ze meteen en als ze zich omdraait, ziet ze een jongeman (Antoine) zitten. Ze keek naar de lege stoel tegenover hem. "Zou ik hier mogen zitten. Er is verder nogal weinig ruimte." Vervolgd ze zichzelf en wacht op zijn antwoord.

'Oh ja natuurlijk doe maar', antwoordde Antoine met een glimlach op zijn gezicht. Hij keek even rond en zag dat het kleine zaakje inderdaad aardig vol zat vanwege de sneeuw die nu naar beneden viel. Hij bekeek het meisje eens goed. Ze zag er best vermoeid uit en leek blij met het het dampende drankje dat ze in haar handen vast had.
    'Prachtig toch die lichtjes en de sneeuw', zei Antoine tegen het meisje om een beetje een gesprek aan te knopen.

[ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 21:23 ]

Tyler Santiago. Dat deed een belletje ringen bij Isilde. Vaak alleen maar goede dingen. Ze knikte toen hij haar naam goed had. Een vijftal minuten later zaten ze bij het raam met hun warme drankjes. "Dankje," zei ze, waarna ze haar handen om haar kopje heen klemde. Het was hier gelukkig warmer dan buiten. Isilde luisterde aandachtig naar Tyler toen hij vertelde over de zaken tussen hem en haar vader. Ze knikte; het was erg slim van Tyler. Ze nipte van haar chocolademelk met slagroom en keerde zich om naar Tyler. "Dus waar doe jij allemaal zaken in?" Vroeg ze, spelend met het lepeltje van haar chocolademelk.

- Sorry voor late reactie, ik kijk een film. :Y)

[ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 21:36 ]

Hij keek Isilde aan en haalde zijn schouders op. 'Van alles eigenlijk.' antwoordde Tyler op haar vraag. 'Ik doe vooral veel zaken met Spaanstalige landen... Iets waar mijn 25% Mexicaanse afkomst toch nog handig is.' zei hij met een zwak lachje. 'Maar goed.. Ik denk niet dat je vader en ik nog veel zaken zullen doen.. Hij was niet zo.... blij toen hij erachter kwam dat ik een deel achter hield.' eindigde Tyler nonchalant. Niet dat hij het nodig had. Tyler was uitgegroeid tot een bekende naam in de zakenwereld. Het maakte hem niet uit of iemand wel of niet met hem samen wou werken.

El Diablo.

Lily glimlachte en nam plaats op de andere stoel.
    "Bedankt." Zei ze zacht. Haar handen drukte ze tegen de beker koffie aan, zodat ze warmer konden worden. Ze zat nog steeds een beetje te rillen door de kou. Gelukkig zat de stoel comfortabel. Ze hoopte alleen wel dat ze snel warmer zou worden.

Evrest keek toe hoe ze een broodzak uit haar mantel haalde. Gelukkig had ze eten, maar ze nam eht briefje niet aan. Ze zei dat ze in een verlaten gebouw sliep en daar was Evrest blij om.
    Hij had haar op verschillende momenten voorbij zien komen, maar nooit echt gesproken. Hij stak het briefje terug in zijn zak. 'Wil je anders wat warms te drinken?' vroeg Evrest nu hij toch het geld had om wat zoeters te kunnen drinken dan water.
    Hij had bijna staan kwijlen toen hij dat brood zag, maar hield zich in. 'Het hoeft niet hoor.' Evrest stak zijn handen meer in zijn mouwen om de warmte binnen te houden.
    Hij zuchte door de vermoeidheid. Misschien kon hij bij een goedkope winkel dekens halen om ten minste warm te blijven .

Vampire + Servant = Servamp

Zonder dat ze het wilde moest Isilde lachen toen Tyler jaar vertelde over haar vader en hoe hij niet zo blij was geweest toen hij erachter was gekomen. Ze herinnerde een periode waarin haar vader alleen maar boos en chagrijnig was geweest; haar vader had haar niets willen vertellen. Je moet je focussen op de overwinningen, niet op de verloren zaken. Het was advies dat hij elke dag wel tegen Isilde zei. Ze nipte nog wat van haar chocolademelk waarna ze snel haar chocomelsnor wegveegde. "Ja, zoiets kan ik me nog herinneren. Hij wilde graag dat ik hem opvolgde; maar dat ligt me niet echt. Ik heb andere," ze zocht even naar het juiste woord, "ambities."

Tyler knikte en nam vervolgens nog een slok. 'Ja, dat weet ik. Hij vertelde elke keer zo trots hoe jij hem over een paar jaar op zou volgen.' zei hij met een zacht lachje. Na nog een paar slokken van het warme drankje te hebben genomen zette hij zijn beker op tafel en keek Isilde geïnteresseerd aan. 'Andere ambities? Vertel..' zei hij. Vaak zag je dat dit soort types uiteindelijk toch de weg in gingen waar hun ouders hen wouden hebben. Maar hij geloofde niet dat Isilde dat zomaar zou doen.

El Diablo.

Joy twijfelde even. Ze zou zo gelukkig zijn met een warm drankje op dit moment maar langs de andere kant vond ze het zo gemeen om het te laten betalen door iemand die zijn geld zelf nodig had. 'Graag', antwoordde ze dus uiteindelijk. 'Maar neem jij dan wat brood', zei ze er nog achter en ze hield de broodzak wat dichter.
    Een paar sneetjes brood kon ze heus wel missen. Het enige probleem was dat ze niet te goed bevriend wou worden met de jongen. Ze was bang dat als ze te vriendelijk deed, ze uiteindelijk alles zou moeten delen met hem en daarvoor had ze niet genoeg geld.
    Tot nu toe had deze tactiek altijd al gewerkt. Mensen in de gaten houden maar nooit te vriendelijk zijn want als je je hand geeft nemen ze inneens je hele arm.

Antoine nam nog een slokje van zijn chocomelk en zag dat de meeste mensen het plein begonnen te verlaten omdat het al later werd. Hij nam zijn iPhone weer een uit zijn broekzak en scrolde snel even door Facebook. Normaal gesproken had hij dit ongepast gevonden maar aangezien hij het meisje tegenover hem toch niet echt kende en dat ze hier toch maar zat om gewoon iets te drinken, vond Antoine het in deze situatie niet ongepast.

Jake concentreerde zich op het ritme van zijn ademhaling. Hij probeerde zijn voeten te plaatsen op hetzelfde ritme en tegelijkertijd te letten wat er om zich heen gebeurde. Altijd genoot hij van hardlopen in tegenstelling van velen anderen. Hij kon er gewoon goed zijn energie is kwijt en hij trainde zijn lichaam er ook nog eens mee. Buiten dat hij genoot van het hardlopen, genoot hij ook erg van de geuren en kleuren die verspreid werden tijdens kerst. Het was weliswaar koud, maar daar had hij tijdens het hardlopen niet zoveel last van.
    Langzamerhand kwam hij in het drukkere deel van de stad, waar ook de winkels te vinden waren. Zo rende hij ook langs zijn favoriete koffiezaakje. Het was niet dat hij uitgeput was, maar toch ging hij het zaakje binnen. Hij had stiekem wel zin in een warm kopje koffie.

[iemand voor Jake? Of kan hij ergens bij komen zitten?]

you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman