• All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...


    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Orochi
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Orton) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    ~ Begin
    Het is 's avonds rond half acht. Alles is sinds het begin van december nog steeds prachtig verlicht en overal zijn mensen op straat.
    Wat jouw personage aan het doen is, mag je natuurlijk zelf weten. Anderen ontmoeten is nog altijd niet verboden ;]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:11 ]


    El Diablo.

    Evrest opende zijn ogen waarbij het voelde dar hij uren geslapen had. Zachte vlokken sneeuw dwarrelde naar beneden, waardoor zijn kleding nat werd.
    Evrest draaide zich naar de leuning van het bankje en sliep verder.


    Vampire + Servant = Servamp

    "Ik zeker niet als ik niet op het duivelse idee was gekomen met jouw überhaupt die kroeg in te gaan, Thomas." Chasey kon het überhaupt niet hebben zo in de klem te zitten dat er geen andere optie mogelijk is.
    "Het is niet in de buurt, dus we moeten lopen. Lang lopen," vervolgde Chasey. Ze kon hem niet zeggen van haar diefstal actie, alleen daarom was zs toevallig jn de buurt
    .


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hij draaide zich om, "niet in de buurt?" Hij sloot zijn ogen geërgerd. "Je weet niet wat je wilt Chasey en ik word helemaal gek van je. Eerst woon je dichtbij dan weer ver weg." Thomas verhief zijn stem en pakte haar bij haar pols. Mensen keken maar ze deden niks, waarom zouden ze ook?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ze keek hem met een sluw lachje aan, dit vond ze wel leuk. "Ik kan toch wel alleen lopen," zei Chasey met een grijns.
    Ze probeerde haar hand uit de sterke greep te halen hoe Thomas haar vast hield, maar er gebeurde niet veel.
    "Laat me los, nu," siste ze tegen hem.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Belle haalde zijn schouders op bij zijn toonverandering en reageerde daar niet op, het was wat moeilijk om rekening te houden met hoe hij reageerde.
    Even keek ze naar zijn sleutels en knikte toen. "Laat maar zien dan," lachte ze vrolijk.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hij keek haar met een lachje aan en pakte haar hand vast, terwijl hij haar meetrok.
    "We gaan te voet," legde hij haar uit en keek naar de fel belichte straten. Het was niet zo fel, maar door die verschillende kerst kleuren kon je er ook niet lang naar kijken.
    "Ik denk dat dit beter is als overdag," grapte Chris toen hij een dronken groep voorbij zag lopen. Voor hem was ook meestal de tijd rond avond de tijd waar hij met de 'criminele' zaken bezig was
    .


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Als Joy hem opeens vragen begint te stellen is hij eerst verbaasd. Ze ziet er niet echt uit als iemand die veel praat en in de tijd dat hij met haar praatte dacht hij dat dat ook zo was. Hij glimlacht even en kijkt naar de grond. Eigenlijk wil hij het niet zeggen want hij weet dat het oneerlijk is aangezien zij moeite moet doen om door de dag te komen.
    'Mijn droom is om acteur te worden. En dat is me gelukt.' Hij kijkt haar niet aan. 'Maar het is oneerlijk. Omdat ik blijkbaar kan acteren verdien ik veel meer dan wat ik nodig heb terwijl anderen hun best moeten doen om aan geld te komen. Daarom doe ik mijn best om mensen te helpen.' Hij kijkt haar weer aan en glimlacht dan. 'Het klinkt zo ontzettend stom als ik het hardop zeg.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    ''Als je nou een keer niet zo moeilijk deed.'' Thomas verzwakte zijn greep rondom haar pols en keek haar geërgerd aan – hij vervolgde zijn weg richting de kroeg waar Dylan zat. Het stukje waar hij haar had ontmoet, daar dumpte hij haar gewoon en dan was het niet meer zijn verantwoordelijkheid.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    "Wie Doet er nou moeilijk? Ik kan alleen lopen, ik weet wat ik doe," kaatste Chasey zelfingenomen terug.
    Het leuke aan de avond was verdwenen als sneeuw voor de zon en uiteindelijk ging ze ongeveer vijf meter afstand van hem lopen," ga naar die Dyllen van je en laat me met rust!" De naam van zijn vriend was ze allang vergeten, maar dat maakte haar niet veel uit nu
    .


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Twijfelend keek Isabelle even naar de hakken die ze aan had, maar ze besloot dat ze het er wel op kon wagen.
    "Heb je New York vaak zo 's nachts gezien?" Vroeg ze aan Chris terwijl ze om zich heen keek en zo nu en dan wat dichter tegen hem aan ging lopen wanneer er wat ongure types langs liepen. Brr, dat was niet bepaald haar ding.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Chris keek met een lachje op haar neer toen ze dichter tegen hem aan ging lopen," bang?" Grapte hij uiteindelijk. "Zo vaak, wat heb ik anders te doen? Thuis zitten en me vol proppen met ijs zoals jullie meiden doen, nah. Niet mijn ding." Legde hij in een samenvatting die totaal niet klopte, aan haar uit. "Vertrouw me, het is leuk - die Jack van je zou geen eens op het idee komen je afscheid te nemen, dus waarom dit. Ik kan het beter," zei Christopher uiteindelijk weer met zijn typische grijns.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    ''Prima, ik ga al terug. Misschien vind ik nog wel z'n slet als jou,'' riep hij haar toe toen ze op vijf meter afstand van hem liep. Uit zijn zakken haalde hij een sigaret en vervolgens lette hij weer op het meisje wat zich wiebelend een weg door de menigte vond.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bij het horen van zijn opmerking, draaide Chasey zich woedend om. "JIJ, houdt beter je mond, jij.. nutteloze..stomme..wat dan ook!" Ze kon de woorden voor hem niet vinden en baande zich wankelend een weg door de menigte, die al naar hun twee omkeek. Even leunde ze tegen een muur van een winkel, voordat ze zich op de grond liet zakken in de witte sneeuw. Het was al kouder geworden, maar Chasey kon even niets anders dan rust nemen - gezien ze anders zou overgeven.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Isabelle grinnikte even bij zijn beschrijving. "IJs eten is ook niet zo'n mijn ding om 's nachts te gaan doen," zei ze waarna ze hem even aankeek.
    "En dan loop je gewoon door New York heen? Dat is ook bijzonder.." Moest Isabelle toegeven waarna ze voorzichtig met Chris meeliep.
    "Tja, Jack is perfect voor een leven zoals dat van mijn ouders, dat is ook de reden waarom hij met mij verloofd is. Dit was zijn droom en mijn ouders hun droom." Mompelde ze.

    (Komen ze Chasey en Thomas tegen?)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    "Hmm, verloof je met iemand anders en laat Jack vallen.,'' zei Chris uiteindelijk met een kort lachje. Hij keek voor zich uit, een andere jongeman zou allang haar meegenomen hebben met zich of beginnen met een arm om haar heen slaan - maar Christopher was een uitzondering, op zowat alles. "Hoe vind je het?"

    ( Jup c': )


    "Satan's friendship reaches to the prison door."