• Hallo,

    Ik zit sinds een tijd(je) op een andere 'school'. Ik zit 'school' tussen aanhalingstekens, omdat het officieel gezien geen school genoemd mag worden. Het is een werkontwikkelingsproject. Mensen met een wahjonguitkering (als je niet weet kan je het wel vinden op Google) worden door hun geholpen aan een opleiding met een daarbij passende baan. Nu heb ik een tijd geleden een bericht gehad met betrekking tot voorbereiding voor een kerstbrunch. Ik dus enthousiast reageren en zeggen dat ik wel mee wilde helpen. Daarna kreeg ik een mail terug dat er een overleg zou plaatsvinden en dat ik nog een bericht zou krijgen met wanneer en wat. Nu is het leuke (ahum) dat ik die mail dus nooit gehad heb. Nu kwam ik er eerder dus achter dat het overleg geweest is en dat ze het doodleuk zonder mij geregeld hebben. Nu ben ik best wel pissig, want ze verwachten vervolgens wel dat ik op kom draven (op een dag dat ik stage heb nota bene) om mee te komen helpen met versieren. Echt, ik heb hier helemaal geen zin in en ik ben gewoon super pissig.

    Sorry voor mijn gezeur, ik wilde het even kwijt.

    UPDATE:

    Ik heb vandaag mijn mentor gesproken en die zei dat het waarschijnlijk ging om een misverstand. Ze zei dat het goed was dat ik direct had gereageerd op de mail met de vraag waarin stond of ik mee wilde helpen met het versieren van de zaal. Ik moest volgens haar wachten op een reactie op die mail en gewoon zeggen dat ik stage heb (wat dus ook gewoon zo is). Daar laat ik het dan even bij.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 20:58 ]


    26 - 02 - '16

    Slaat nergens op dat ze je niet die mail stuurden. Ik zou dan gewoon niet helpen als ik jou was.

    Smuttler schreef:
    Slaat nergens op dat ze je niet die mail stuurden. Ik zou dan gewoon niet helpen als ik jou was.


    Ik vind het ook belachelijk. Ik heb nu echt zoiets van 'stik er maar in'.


    26 - 02 - '16

    Wauw lekker dan. Probeer je eens wat leuks te doen, krijg je dit. Inderdaad, logisch dat je een 'stik er maar in' attitude krijgt. Jij hebt stage, is dat niet belangrijker?


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Wauw lekker dan. Probeer je eens wat leuks te doen, krijg je dit. Inderdaad, logisch dat je een 'stik er maar in' attitude krijgt. Jij hebt stage, is dat niet belangrijker?


    Stage is sowieso belangrijker, maar dit haalt gewoon het bloed onder m'n nagels weg. Stomme mensen.


    26 - 02 - '16

    Zijn ze je niet gewoon vergeten? In ieder geval zou ik niet helpen met versieren, ze gingen het blijkbaar zonder jou regelen.. nou dan doen ze de versiering ook maar zonder jouw hulp.


    Pretty is just a pretty word.

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Stage is sowieso belangrijker, maar dit haalt gewoon het bloed onder m'n nagels weg. Stomme mensen.


    Logisch, ik zou waarschijnlijk dezelfde reactie als jou hebben. Ik denk veel mensen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mulleroni schreef:
    Zijn ze je niet gewoon vergeten? In ieder geval zou ik niet helpen met versieren, ze gingen het blijkbaar zonder jou regelen.. nou dan doen ze de versiering ook maar zonder jouw hulp.


    Nee, want ze hebben me wel ergens ingedeeld. Ik vind het gewoon lullig. Ik voel me nogal genaaid zeg maar. Alsof ik niet goed genoeg ben om het overleg mee te doen, maar wel om die stomme zaal te versieren.


    26 - 02 - '16

    Dat is een zo een bullshit van hun. Gewoon niet gaan zou ik zo zeggen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat een leuke mensen zeg. Ik zou gewoon niet gaan versieren, zal hun leren.


    16 - 09 - '17

    Rekkles schreef:
    Dat is een zo een bullshit van hun. Gewoon niet gaan zou ik zo zeggen.


    Ik weet het ook gewoon niet meer, ik wil geen problemen krijgen dus ik heb ook maar een mail naar m'n mentor gestuurd. Ik ben hier niet van gediend, echt niet.


    26 - 02 - '16

    Het is wel kut ja, maar misschien bedoelen ze het niet persoonlijk? Snap wel dat je boos bent, tho


    wat was dit ookalweer

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Ik weet het ook gewoon niet meer, ik wil geen problemen krijgen dus ik heb ook maar een mail naar m'n mentor gestuurd. Ik ben hier niet van gediend, echt niet.
    Kan ik geloven. Het is echt vervelend als mensen dingen zonder je regelen. Ik heb thuis altijd het probleem dat ik nooit weet hoe of wat er gedaan wordt in de weekends. En dan kom ik uit de lucht vallen en vinden ze dat vreemd.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zal de mail afwachten en morgen zal ik erg vroeg op school zijn, voor half negen al. Dus ik hoop dat ik m'n mentor dan nog even kan spreken. Ik zal jullie op de hoogte houden


    26 - 02 - '16

    Ik zal ze er in ieder geval wel over aanspreken. Het is een beetje een raar verhaal zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    UPDATE:

    Ik heb vandaag mijn mentor gesproken en die zei dat het waarschijnlijk ging om een misverstand. Ze zei dat het goed was dat ik direct had gereageerd op de mail met de vraag waarin stond of ik mee wilde helpen met het versieren van de zaal. Ik moest volgens haar wachten op een reactie op die mail en gewoon zeggen dat ik stage heb (wat dus ook gewoon zo is). Daar laat ik het dan even bij.


    26 - 02 - '16