• Een jongen en een meisje van 14 tot 20 raken verdwaald in een donker bos. Net als het begint te schemeren zien ze licht. Ze kijken wat beter en zien een stad zonder muur er om heen zodat er wilde dieren binnen kunnen sluipen. Voorzichtig sluipen ze het stadje in. Het is stil, heel stil, zodat je elk geluid hoort.


    Wat ze niet weten is dat het dorp een geheim draagt een heel gevaarlijk geheim. Ze kunnen namelijk in wilde dieren veranderen. Elke wijk ( in totaal 5) heeft een ander dier. Maar niet iedereen kan in een dier veranderen, omdat ze simpelweg niks er van weten. Dat is zo in het centrum van het dorp. De buitenranden zijn juist omgekeerd die zijn vaker een dier en worden wel eens 'De wilde' genoemd. Terwijl 'De wilde' de mensen in het centrum voor 'De tamme' uitscheld.

    Er zijn 5 wijken: De wijk van de wolf, De wijk van het paard, De wijk van de beer, De wijk van het hert en De wijk van de vos. Onderling hebben ze ruzië.
    Vooral voor het grote feest die een keer per jaar word gevierd door 'De wilde'
    Omdat de leerlingen moeten slagen hebben ze opdrachten verzonnen die elk jaar verschillen, hier wordt op gelet:

    1 ste opdracht: te ere van de wolf: Samenwerking en gehoorzaamheid.
    2 de opdracht: te ere van het paard: Snelheid en leiderschap
    3 de opdracht: te ere van de beer: Kracht en pit
    4 de opdracht: te ere van het hert: Kennis en uitstraling
    5 de opdracht: te ere van de vos: Sluwheid en wendbaarheid

    6 de het veranderen van mens naar dier en andersom.

    Wie niet slaagt of het dier waar hij bij hoort niet klopt met de uitslagen, word verjaagd uit het dorp. Daardoor ontstaat er een tweede dorp die het eerste dorp wil aanvallen. In het tweede dorp hebben ze niks van de stammen en wijken in het eerste dorp, maar het telt natuurlijk wel mee voor het karakter.

    Er zijn ook andere redenen om uit het dorp verjaagd te worden:

    Het zou ook kunnen zijn als die persoon een gevaar vormt of iets ergs heeft gedaan (moord, beroven, samenwerking met verjaagden) of als twee mensen van een andere wijk met elkaar omgaan, dit is ook zo met de Tamme en de Wilde ( net als bij mijn personage Abelone, waarvan alleen zij en haar zusje en natuurlijk haar twee ouders van af weet)



    Voor de rollen zullen alleen 'De wilde' en de verjaagde gespeeld worden.

    De rollen:

    Wolven

    - Jessica McLean ~ AngelWriting
    - jongen ~ Mashtonx
    - Dave Canis Lupus ~ Mettesprookjes

    Paarden

    -
    -

    Beren

    -

    Herten

    -

    Vossen

    - Abelone Liar Fox~ Hungerfox
    - Xyan Leonardo Vulpes ~ Sahariel


    De verjaagden.
    - Sarah Bella Kyra McLaren ~ Notlovejustme
    - Hope Brave ~ HUNGERFOX
    -Hades Vulpes~ Sahariel
    - Lilith Eloise Nachtschade ~ Aranyhid
    - Joy-Anna Edmunds ~ Guswaters

    PS: er mogen altijd meer mensen bij.
    PS: het maakt niet uit of het jongen of een meisje is.

    Wat er ingevuld moet worden:

    Naam en achternaam (of meerdere):
    Bijnaam:
    Mannelijk/Vrouwelijk:
    Leeftijd (10 tot 20):
    Wijk:
    Karakter:
    Waar hij/zij goed in is (of helemaal niet):
    Uiterlijk+foto:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Regels:
    geen mary sue's
    het karakter en talent hoeft niet, maar mag overeen komen met de wijk.
    Lijstje moet uitgebreid en minnimaal 100 woorden zijn.

    PS: Er mogen niet meer dan twee per wijk en de verjaagden mogen niet meer dan 7.
    PS.PS: als er iemand nog een rol wil wat niet hierboven staat en het speeltopic nog niet bezig is mag dat als je het vraagt.


    De story is er dan!!!

    Speeltopic!!!!!!!!!!!!

    Praattopic!!!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 21:59 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik wil graag meedoen, maar ik wil als verjaagden maar ik kan geen foto doen, omdat ik het allemaal,niet zo godd snap. Is dat erg?

    Goed bedoel ik

    Omdat ik weinig aanmeldingen heb mag je zonder foto doen. ; )


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik zou denken ik een iemand uit het wijk van de vos doen.... Weet niet of iemand die wil.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik wil wel een jongen uit het rijk van de paarden.

    Naam: Sarah Bella Kyra McLaren
    Bijnaam: Saar (maar ze haat die bijnaam)
    Mannelijk/vrouwelijk: Vrouwelijk
    Leeftijd: 12 jarig op 17 juni geboren.
    Wijk: het verjaagden dorp, niet echt wijk.
    Karakter: Sarah is een gehoorzaam meisje, ze kan goed samenwerken.. Sarah zal altijd wel zeggen hoe ze zich voelt of het nou bang boos blij of verdrietig is, Sarah is open tegen mensen en haat mensen die liegen of bedriegen. Sarah beschermd haar vrienden, want ze is ook een beetje sterk. Sarah is een aardige en lieve meid, maar ze kan af en toe bot over komen. Sarah is behulpzaam en denkt alleen maar aan anderen, soms houd ze niet eens rekening met zichzelf. Sarah is niet geduldig en kan slecht tegen haar verlies. Ze neemt snel iemand in vertrouwen.
    Waar hij/zij goed in is: Behulpzaamheid, gehoorzaamheid, samenwerking, sterk, denkt alleen aan anderen (dat is gewoon goed voor anderen)
    Uiterlijk: Sarah heeft blond haar, tot op haar schouders. en ze heeft ijzige blauwe ogen, ze heeft een al borsten, maar nog niet zo grote , ze is dun en weegt 27 kilo. Ze draagt vaak shirtjes en broeken.ze heeft een licht gebruinde huidskleur, en haar lippen zijn perzik achtig (de kleur en de vorm) en grote ogen en een kleinere neus.
    Geschiedenis: Ze hoorde eerst bij de wolven, maar is bedrogen door een paar beren, waardoor ze niet meer kon veranderen enzo. Ze zit al vanaf haar geboorten bij de wolven, haar ouders zijn dat ook, toen Sarah verjaagd werd, beleven haar ouders in haar oude wijk. Haar ouders waren ook gemeen tegen haar dus Sarah vind het niet erg.
    Extra: Sarah heeft een pugg (mopshond) die Heaven heet.


    Zo goed?

    Ik wil een meisje uit de paarden wijk


    A horse of course

    Lost_Voice schreef:
    Ik wil wel een jongen uit het rijk van de paarden.

    Je staat erbij!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    BeautifulDreams schreef:
    Ik wil een meisje uit de paarden wijk

    Je staat er ook bij, maar ik vind zelf dat er niet meer dan twee mogen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    xNotlovejustme schreef:
    Naam: Sarah Bella Kyra McLaren
    Bijnaam: Saar (maar ze haat die bijnaam)
    Mannelijk/vrouwelijk: Vrouwelijk
    Leeftijd: 12 jarig op 17 juni geboren.
    Wijk: het verjaagden dorp, niet echt wijk.
    Karakter: Sarah is een gehoorzaam meisje, ze kan goed samenwerken.. Sarah zal altijd wel zeggen hoe ze zich voelt of het nou bang boos blij of verdrietig is, Sarah is open tegen mensen en haat mensen die liegen of bedriegen. Sarah beschermd haar vrienden, want ze is ook een beetje sterk. Sarah is een aardige en lieve meid, maar ze kan af en toe bot over komen. Sarah is behulpzaam en denkt alleen maar aan anderen, soms houd ze niet eens rekening met zichzelf. Sarah is niet geduldig en kan slecht tegen haar verlies. Ze neemt snel iemand in vertrouwen.
    Waar hij/zij goed in is: Behulpzaamheid, gehoorzaamheid, samenwerking, sterk, denkt alleen aan anderen (dat is gewoon goed voor anderen)
    Uiterlijk: Sarah heeft blond haar, tot op haar schouders. en ze heeft ijzige blauwe ogen, ze heeft een al borsten, maar nog niet zo grote , ze is dun en weegt 27 kilo. Ze draagt vaak shirtjes en broeken.ze heeft een licht gebruinde huidskleur, en haar lippen zijn perzik achtig (de kleur en de vorm) en grote ogen en een kleinere neus.
    Geschiedenis: Ze hoorde eerst bij de wolven, maar is bedrogen door een paar beren, waardoor ze niet meer kon veranderen enzo. Ze zit al vanaf haar geboorten bij de wolven, haar ouders zijn dat ook, toen Sarah verjaagd werd, beleven haar ouders in haar oude wijk. Haar ouders waren ook gemeen tegen haar dus Sarah vind het niet erg.
    Extra: Sarah heeft een pugg (mopshond) die Heaven heet.


    Zo goed?


    Ja goed ;)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Naam en achternaam (of meerdere): Jessica McLean
    Bijnaam: Jazz zo word ze door iedereen genoemd, sommigen weten niet eens dat ze Jessica heet
    Mannelijk/Vrouwelijk: Vrouwelijk
    Leeftijd (10 tot 20): 17
    Wijk: De wijk van de wolf
    Karakter:Ze is tegen iedereen super aardig. Ze durft niet zo goed te zeggen wat ze vind, bang om iemand te kwetsen. Ze staat altijd voor anderen klaar en ze gaat voor haar vrienden door het vuur. Ze kan erg goed zingen, tekenen en paardrijden. Ze werkt als vrijwilligster bij een stichting voor mishandelde dieren. Ze doet alles voor iedereen en dat brengt haar nog wel eens in de problemen. Anderen komen altijd op de eerste plek en dan pas denkt ze aan zich zelf. Als iemand problemen heeft zal ze altijd naar je luisteren en advies geven. Ze is super dapper maar als je aan haar vrienden of dieren komt dan moet je maken dan je wegkomt want eigenlijk kan ze heel goed vechten. Dat heeft ze van haar vader geleerd voordat hij overleed.
    Waar hij/zij goed in is (of helemaal niet): Vechten (maar ze haat geweld dus alleen als het ECHT nodig is, zingen, tekenen
    Uiterlijk+foto: Ze is erg lang en slank gebouw, haar lange bruine haar komt tot haar onderrug. Ze draagt vaak spijker/ leger broeken, gympen, t-shirt en een vest
    Geschiedenis: Jazz is opgevoed door haar vader en moeder, ze leerde vechten van haar vader en ze hadden een goede band maar toen overleed hij in de strijd. Haar moeder is toen zonder haar de wildernis in vertrokken dus sinds haar 15e woont ze alleen. Gelukkig heeft ze hele goede vrienden die haar helpen. Ze is helemaal gek op dieren en als ze in 1 van hen veranderd vind ze het helemaal geweldig omdat ze eindelijk zichzelf kan zijn
    Extra: Ze draagt een kettinkje met daaraan een hartje waarin een wolf is gegraveerd. Het is een medaillon met een foto van haar ouders. Ze is een enorme witte wolf als ze veranderd.
    Wil je me waarschuwen als ik erin kom?? en wanneer je het verhaal activeerd??


    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 15:51 ]


    If we loose the right to be different, we loose the right to be free #Nelson Mandela

    Naam en achternaam (of meerdere):
    Abelone Liar Fox

    Bijnaam:
    Eb

    Mannelijk/Vrouwelijk:
    vrouwelijk

    Leeftijd (10 tot 20):
    14
    Wijk:
    Wijk van Vos

    Karakter:
    Abelone is op het eerste gezicht een lief, stil en misschien wel braaf meisje, maar de mensen die haar kennen weten wel beter.
    Ze is namelijk precies het tegenovergestelde van wat ze op het eerste gezicht is.
    Abelone is nogal hard en laat zich door niemand tegen houden of 'temmen' ze wil altijd veel vrijheid en dat laat ze zich niet door iemand afpakken.
    Ze is ook een beetje arrogant, maar van degene van wie ze echt houdt gunt ze meer dan haar zelf en zou ze haar leven geven.
    Abelone maakt gebruik van haar 'liefe' uiterlijk en komt met een onschuldige blik met elke leugen weg.
    Daarnaast is ze heel druk in haar hoofd en wordt het haar soms teveel. Ze voelt zich nogal opgejaagt en wilt wat vrijheid.
    Als haar gedachtes teveel zijn rendt ze naar het bos om rustig te worden. Vaak veranderd ze zich zelf in een vos en gaat ze jagen.

    Waar hij/zij goed in is (of helemaal niet):
    Abelone is niet sterk en van nature een vluchter. Abelone denkt dat ze niet kan vechten, maar kan het wel als ze haar lenigheid en slimheid gebruikt.
    Verder is Abelone goed in rennen, het best in wat langere afstanden, maar is ook goed in kortere afstanden.
    Abelone maakt zonder moeite tijdens het rennen rare sprongetjes en korte, scherpe bochtjes.
    Ze is goed in verstoppen als ze niet verstopt zit valt ze nooit op, omdat ze zo stil is.


    Uiterlijk+foto:

    Abelone is een beetje aan de dunne kant, maar haar benen zijn gespierder en dikker door het rennen in de bossen.
    Ze heeft blauwe ogen, rood haar en een bleeke huid.
    Ze vindt hardloop broeken het lekkerste zitten, maar die mag ze nooit dragen bij haar moeder, dus draag ze bij haar moeder een gemakkelijk zittende spijkerbroek.
    Abelone draagt verder meestal een effe kleur t-shirt en een warme vest. Ook draagt ze sportiefe gympen.



    Als vos heeft ze in verhouding van andere vossen kleine oren en een dikke staart. Ook is ze duidelijk oranje/rood wit met zwarte poten.
    Ze heeft stevige korte poten.



    Geschiedenis:

    Abelone heeft een levensgevaarlijk famelie geheim.
    Haar vader is namelijk een Wilde en haar moeder een Tamme, zo'n half kind word niet gewaardeerd.
    Daarom zijn haar moeder en vader gescheiden en gaat ze om de week naar haar vader of moeder.
    Abelone heeft altijd al haar moeder gehaat, omdat ze een typische moeder was: altijd bezorgd, netjes en streng.
    Abelone zit ook op twee scholen, voor de Tamme en voor de Wilde. Nergens voelt ze zich eigenlijk thuis, ze voelt zich niet eens in het dorp
    Het is een paar keer voorgekomen dat ze het bos in vluchtte en daar zelfs een paar weken bleef.
    Haar vader snapte haar maar had zich enorm zorgen gemaakt dat het andere dorp haar aanhad gevallen.
    Het deed haar eigenlijk te weinig om haar 'het ontsnap gedrag' te stoppen en ze doet het nog steeds.

    Extra:

    Abelone heeft geen vrienden, maar in het bos waar ze een soort tweede leven heeft, heeft ze vrienden gemaakt.
    Twee vossen Tendin een stevig gebouwde vrouwtjes vos en Queer een nogal geheimzinnige mannetjes vos.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mag ik ook mee doen? :)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    Mag ik ook mee doen? :)


    Natuurlijk, er is nog genoeg plaats! ;)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mag ik een jongen uit het rijk van de wolven?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell