• Hellooo

    Nou,
    Bij mij in het dorp is het gemeentehuis twee of drie weken geleden afgebrand..
    Ik woon er in de straat en 's ochtends rond 7 uur begon de brand en 's avonds waren ze nog steeds aan het blussen..
    Toen ik er langs fietste sloegen de vlammen uit het dak, het was best wel eng..

    Mijn vraag:
    Hebben jullie in je leven een brand meegemaakt of gezien??

    Zoja, waar was die en was het een erge?? O;

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 18:42 ]


    Me so good.

    Gezien meerdere malen.
    En die van dit jaar was best erg ja.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Aah, jawel gezien, meerdere keren. Of afgebrande huizen..
    Eigenlijk vind ik 't wel mooi, als er niemand aan dood gaat ofzo, dat is echt sneu.

    ja. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Woot, waar woon je dan?
    En ja ik heb het wel eens gezien, en ook twee keer meegemaakt, maar niet dat een heel huis afgebrand was :'D Gelukkig. Achteraf kan ik erom lachen, maar op 't moment zelf...


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rebellaaa schreef:
    Woot, waar woon je dan?
    En ja ik heb het wel eens gezien, en ook twee keer meegemaakt, maar niet dat een heel huis afgebrand was :'D Gelukkig. Achteraf kan ik erom lachen, maar op 't moment zelf...

    Voerendaal ,
    Zoek maar op op Google
    Het was zelfs op het nieuws!

    Ik had nog nooit een brand gezien of meegemaakt.. Kom je buiten krijg je rook in je gezicht, fiets je erlangs zie mega veel brandweerauto's staan.
    & ik stonk de rest van de dag naar rook.. Jeej


    Me so good.

    Joleinnn schreef:
    (...)
    Voerendaal ,
    Zoek maar op op Google
    Het was zelfs op het nieuws!

    Ik had nog nooit een brand gezien of meegemaakt.. Kom je buiten krijg je rook in je gezicht, fiets je erlangs zie mega veel brandweerauto's staan.
    & ik stonk de rest van de dag naar rook.. Jeej

    Voerendaal, dat ligt vet dicht bij waar ik woon! o.O Waarom weet ik daar niets van? ö


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Geen grote brand maar ik heb eens gezien dat er vuur vanuit iemands schoorsteen kwam.


    it's so empty living behind these castle walls

    jep hier was een heel gebouw van de TU Delft afgefikt :Y) TU Bouwkunde Delft :P heeft heul lang geduurd en is ook nog ingestoord enz :Y) hebben jullie vast wel meegekregen was vollop int nieuws xD


    My heart is yours and so am I

    Hehe, bij ons stond de kerk in de fik. (Jaren geleden).. Het hele dorp stond te kijken, het was best wel grappig..

    Oh en een bedrijf vlak bij ons huis (een straat verderop) stond ook nog in de fik..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rebellaaa schreef:
    (...)
    Voerendaal, dat ligt vet dicht bij waar ik woon! o.O Waarom weet ik daar niets van? ö


    Geen idee, bij ons op school was 't het gesprek van de dag. Gebeurd ook nooit iets bij ons.. Xd


    Me so good.

    Ja, op de basisschool ooit en een zolder van mensen bij ons in de wijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik woon heel dicht bij een weg .daar bij was er een kerstboom met een autoband in de fik gevlogen. ik was toen nog maar jong maar ik ben echt lang bang geweest voor vuur en vuurwerk:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    nog nooit gelukkig, maar wel een keer een handdoek in de kaars. mijn zusje ging uit paniek die handdoek in het rond slaan en de hele woonkamer zat vol stukjes schroeiplekken x) zelfs op de hond ):


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    nog nooit gelukkig, maar wel een keer een handdoek in de kaars. mijn zusje ging uit paniek die handdoek in het rond slaan en de hele woonkamer zat vol stukjes schroeiplekken x) zelfs op de hond ):


    arme hond O;


    Me so good.

    BanZai schreef:
    nog nooit gelukkig, maar wel een keer een handdoek in de kaars. mijn zusje ging uit paniek die handdoek in het rond slaan en de hele woonkamer zat vol stukjes schroeiplekken x) zelfs op de hond ):


    aaaaaahhhhhhhh arme Hond Ö


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor