• Er zijn echt te veel mooie jongens (die ik niet kan krijgen)!
    WACHT!
    Voor je weggaat!
    Dit is geen zielig gedoe over omg ik ben dik fzo!
    HELEMAAL NIET!!
    Ik zit alleen met een rotgevoel..en een klein probleempje.
    Kijk, er zijn een paar jongens die ik zie zitten.
    Jongen 1: Staat iedere morgen naast mij op de bus.
    Jongen 2: Zit bij mij op school.
    Jongen 3: Zit bij mij op school.
    Ahum, Jongen 1 staat dus iedere morgen naast mij op de bus. Dat komt doordat ik dus altijd vooraan sta in de bus. Ja ik kan moeilijk anders want iedere morgen zit de bus propvol..Dus, ik sta er telkens naast. Die jongen is zo'n skatergeval (HEET!) en nee ik ken zijn naam niet. Wacht, het probleem zeg ik zo wel, lees eerst verder.
    Jongen 2 zit dus bij mij op school. Ik weet niet hoe hij heet, hoe oud hij is, welke richting of in welke klas hij zit. Ik weet alleen dat hij een emogevalletje (HEET!) is en dat hij goed kan omgaan met zijn vrienden, en tot mijn grote verdrietigheid, ook met een paar meisjes. Probleem volt nog.
    Jongen 3 zit ook bij mij op school. Hij is een jaar jonger dan ik, heeft blonde haartjes en is 10 cm korter dan ik xD
    Nee, ook zijn naam weet ik niet..
    PROBLEEM:
    Ik ben als de dood om jongens aan te spreken. Ik durf het gewoon niet! Zelfs niet als er andere mensen bij zijn. Ik durf niets te zeggen of te doen, want ik ben bang dat ze me zullen afwijzen, of uitlachen of uitschelden of weet ik veel wat. Dat heb ik dus wel al een tijdje. Ik ben 14 en ik heb nog nooit een vriendje gehad, nog nooit gekust. Niet dat dat zo'n katastrofe is ofzo. Maar, ik voel me alsof ik iets mis, weet je. Op school zit er zo'n mega leuk stelletje (ik ken hen niet persoonlijk maar ik zie ze vaak op het schoolplein) en elke morgen staan ze te kussen en te knuffelen onder het afdak (tot de leerkrachten op hun beginnen te roepen dat ze ermee moeten stoppen). En ik ben zó jaloers op hun. Want dat wil ik nu ook. Ik wil iemand die zijn armen om me heen doet, zegt dat die me nooit meer loslaat. You know. Maar elke keer als ik verliefd wordt, kom ik tot besef dat ik ze waarschijnlijk toch niet kan krijgen. Jongens willen meisjes die lef hebben, hun durven benaderen. Dat durf ik dus niet. Bij jongen 1 en 2 is dat dus een probleem, want ze zien er erg leuk uit en ik wil hen leren kennen. Al was het maar als vrienden! Bij jongen 3 is er niet echt een probleem. Hij heeft een best wel grote bek voor zo'n klein ventje en is echt cute. Met hem wordt ik vast wel vrienden. Maar dat is het dus! Met hem kan ik wel converseren en met andere jongens niet.. Wat is er toch met mij?! Wat is er toch met mij dat ik zo bang ben om te praten met jongens die ouders zijn dan ik?!
    Ik weet het echt niet meer..Wat moet ik nu doen :(? Met meisjes die ik leuk vind heb ik trouwens het zelfde probleem :(


    Moof

    Waarom maakt iedereen zo'n probleem over jongens? Dat ze een l*l hebben maakt ze niet anders. Praat gewoon over iets ofzo. Mensen houden eenmaal niet van wachten. En als je niks weet wacht je tot je wel wat weet. En lang leve MSN, hyves, netlog etc.
    En ga verder met leven en focus je niet alleen op die jongens. Dat is ook weer niet goed.

    Misschien moet je er met een paar vriendinnen op afstappen.
    Zo ontmoette ik mijn vriendje ook. (:
    Bijv.:
    Je staat 'per ongeluk' naast hem, en een vriendin tikt hem aan: 'Hallo! Hoe heet jij?'


    we were young but we were blind.

    Waarom maakt iedereen zo'n probleem over jongens? Dat ze een l*l hebben maakt ze niet anders. Praat gewoon over iets ofzo. Mensen houden eenmaal niet van wachten. En als je niks weet wacht je tot je wel wat weet. En lang leve MSN, hyves, netlog etc.
    En ga verder met leven en focus je niet alleen op die jongens. Dat is ook weer niet goed.


    Ik snap je punt maar is het nou zo erg dat ik voor een keertje jongens als vrienden wil? Het is niet zo dat ik hun ga neuken dus dat ze een l:Y)l hebben maakt me niet echt uit :8
    Jongens hebben gewoon een andere manier van denken en ik zou graag een vrienden (jongens dus) hebben om mee te praten. Het is me gewoon te doen dat ik vrienden maak. En ik kan dus gewoon niet de eerste stap zetten bij een jongen. Een jongen zal al eerst moeten naar MIJ toe komen voor ik mijn mond durf open te doen.. En het gaat er ook niet echt om dat het enkel om jongens gaat want ik heb het bij sommige meisjes dus ook...:(
    :(


    Moof

    Misschien moet je er met een paar vriendinnen op afstappen.
    Zo ontmoette ik mijn vriendje ook. (:
    Bijv.:
    Je staat 'per ongeluk' naast hem, en een vriendin tikt hem aan: 'Hallo! Hoe heet jij?'


    Dat durf ik dus niet, ik voel me dan altijd ongemakkelijk. Zelfs met andere mensen erbij de ik wel ken wordt ik super zenuwachtig en dan komt er dus niets meer uit --'
    Ben ik niet lekker zielig --'
    Anyway, ik hoop dat het morgen goed gaat.


    Moof

    welkom bij de club xD heb ik namelijk ook altijd!

    welkom bij de club xD heb ik namelijk ook altijd!


    YAY fijn, iemand die me begrijpt :D


    Moof

    (...)

    Ik snap je punt maar is het nou zo erg dat ik voor een keertje jongens als vrienden wil? Het is niet zo dat ik hun ga neuken dus dat ze een l:Y)l hebben maakt me niet echt uit :8
    Jongens hebben gewoon een andere manier van denken en ik zou graag een vrienden (jongens dus) hebben om mee te praten. Het is me gewoon te doen dat ik vrienden maak. En ik kan dus gewoon niet de eerste stap zetten bij een jongen. Een jongen zal al eerst moeten naar MIJ toe komen voor ik mijn mond durf open te doen.. En het gaat er ook niet echt om dat het enkel om jongens gaat want ik heb het bij sommige meisjes dus ook...:(
    :(
    Wat is de reden dat je dat niet durft om nieuwe vrienden te maken? Ligt dat aan vroeger? Denk daar eens over na en denk wat er fout is gegaan(klinkt volwassen).
    Misschien moet je eens opletten op school of er iemand praat over jouw favo band/artiest en je er in mengen. Ga bij een club op school en blink daar uit. Inprencipe blijft het je denk ik altijd dwarszitten tenzij je er overheen stapt. Spreek jezelf de moed in en ga naar iemand toe en praat gewoon over iets. Later wanneer je over dat gesprek terugdenkt denk je: het viel toch nog mee.

    Hm, dat heb ik ook een beetje.
    Ik word altyd op jongens verliefd die voor my on bereikbaar zijn, en als er is een keer iemand op my verliefd word en me verkering vraagt is het zo'n dom jochie! :(


    You are the one <33

    Hm, dat heb ik ook een beetje.
    Ik word altyd op jongens verliefd die voor my on bereikbaar zijn, en als er is een keer iemand op my verliefd word en me verkering vraagt is het zo'n dom jochie! :(



    Dat heb ik dus ook! :O
    Dat is toch vreselijk om dan te weten te komen dat alleen zo'n jongens op je vallen! Ik vind dat echt vreselijk. Ik hoop dat het dit jaar anders gaat zijn. Eerst wil ik dus vrienden maken, en dan zie ik wel verder..
    Veel succes ook voor jou! Ik leef met je mee, weet precies wat je bedoelt!


    Moof

    Niet je best voor ze proberen te doen, je kan misschien opvallend naar ze kijken, maar schenk ze verder geen aandacht. Je bent nog jong, de jongens komen vanzelf wel naar je toe als ze je leuk genoeg vinden. Ooit zul je een jongen tegen komen die perfect voor je is, die je aanvuld. Wacht daar gewoon op, doe geen domme dingen.

    hey

    wel ik helemaal volgen
    heb net hetzelfde probleem :(
    ben ook te verlegen ervoor
    vooral omdat deze jongen ouder is dan mij :(
    ik dnek nog altij dat vrienden op hem afsturen het beste is
    succes !! :)
    xx.<3

    Ik begrijp het. Ik ben 15 en heb ook nog nooit een vriendje gehad en ik heb ook nog niet gekust.
    Als ik jou was, zou ik gewoon één of andere (stomme) rede vinden om hem aan te kunnen spreken, en anders vraag je het aan één van je vriendinnen.
    En trouwens, veel jongens vinden verlegen meisjes schattig ;)


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Welkom bij de club der onwetende. Ik heb ook het zelfde aan de hand. Maar 1 keer is het gelukt (wel afgewezen) om uit me zelf (met veel aandringen) het te vragen. probeer je zelf te over winnen.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    kheb dat ook :O
    bn bijna 15 en nog nooit een vriendje gehad (erg hee :O)

    kvind ook 2 gaste op sgool knap ma me hen durf ik ook niejt te spreke :O kweet hoe het voelt :P

    Ik had ooit zo het zelfde probleem, het beste advies dat ik je kan geven is toch me een vn hun beginnen te praten, hij kan misschien heel erg rot doen, maar dan heb je het ten minst geprobeerd. Of misschien is het nog waard. Ik wens je echt heel veel succes!


    It's all for you, my butterfly.