• Mijn school zit echt 50m van de grote markt af waar Serious Request nu dus is. Nou zouden we met de hele school dus 's morgens gaan en daarna zouden we uit zijn. Ik had vorige week bedacht om in onesies te gaan met vriendinnen. Het boeit toch niet, is de laatste schooldag, en het zou gewoon facking leuk zijn met Serious Request dus. Dus dat zouden wat vriendinnen van me en ik dat gaan doen. Een andere vriendin, die dat dus ook wilde doen, kwam met het idee om voor 50 cent knuffels te gaan verkopen op de grote markt in onesies. Het was eerst echt pittig awkward, maar daarna zoooo leuk. Je wordt er gewoon echt vrolijk van om te zien hoe mensen daarop reageren en de sfeer was zo leuk. Na iets meer dan een uur alleen maar rondlopen en knuffelen gingen we even in school lunchen en het geld tellen. We kwamen toen op een bedrag van 80 euro! Echt heel veel als je het vergelijkt met dat we er alleen knuffels voor hebben gegeven. Nou waren twee meisjes echt de hele tijd aan het zeiken dat ze ge"intervieuwd wilde worden en op tv en op de radio (ze zijn ook echt ge"intervieuwd op tv gekomen) en zo. en dat meisje dat het van de knuffels heeft bedacht zei zo: 'Ja ik lever het in, want ik heb het bedacht' Waarop ik dus zei: 'wow easy, je hebt het helemaal niet helemaal zelf bedacht ten eerste, want zonder mijn idee van de onesies was je hier nooit opgekomen, en we leveren het samen in.' We wilden eerst nog verder gaan maar we waren serieus zooo facking moe dat we besloten het gewoon in te leveren en dan zagen we wel verder. Eerst dus een half uur in de rij gestaan om het geld in de brievenbus te gooien. Hele discussie tussen twee meiden over waar het nou is, recht voor je -_- En toen opeens waren we aan de beurt, NIEMAND meldde me wat ofzo, dus ik zag opeens niemand meer, moest me door de menigte heen wringen en zo. Dus toen stonden we daar, geld in de brievenbus, roepen ze opeens ja foto foto foto foto. Te fack, niemand nam uberhaupt een poging om een foto te gaan maken, dat meisje dat het dus had 'bedacht' stond echt 5 meter verderop met 1 van die dj's door het raam te seinen. En een vriendin en ik pakken tegelijk ons mobiel en hebben tegelijk onze camera. Ik heb een iPhone, en zij een samsung, dus ik zeg: 'Nee doe het nou niet met die samsung, apple maakt mooiere kwaliteit foto's' (Ik heb niets tegen samsung, ik wil ook overstappen op een android, maar de kwaliteit van haar foto's zijn 100x niks vergelijken met wat mijne maakt). Maar ik ben echt pittig klein dus ik druk mijn telefoon in de handen van een grote vriendin die dus het liefste die foto wilde, zodat zij die foto kan maken omdat ze langere armen heeft. Gaat ze om zich heen kijken en vragen 'What the hell moet ik doen?'. en toen was iedereen in paniek, niemand stond "uberhaupt bij elkaar, en toen werden we weggestuurd omdat we daar te lang stonden. Werden ze vervolgnes boos op mij omdat ik zei van de samsung en zo, terwijl ik "uberhaupt niet wist dat we een foto zouden maken, en we niet als groep bij elkaar stonden. Vervolgens het enige waar ze het nog over hebben 'omg ik was op tv' 'Ik heb met domien door het raam gepraat' 'ik vind het zo kut van die foto, echt gewoon niet leuk!' TERWIJL DAT TOCH GEEN ZAK UITMAAKT. Echt mijn beste vriendin en ik zijn toen weggegaan en in de stad gewoon kerstinkopen gaan doen, omdat we het zo bniet met ze eens waren hoe iedereen reageerde. Je doet zoiets niet voor jezelf, ja het is leuk en je moet er wel plezier in hebben, maar het feit dat je geld inzamelt op zo'n manier is 1298538x fijner dan dat je op tv bent geweest of what ever. En daar ben ik dus boos over, en moest ik even kwijt.
    Je hoeft hier niet op te reageren of te lezen, het typen is prima:) x


    save the bees

    Ik wilde het wel gaan lezen, maar er zitten geen enters in...


    Your make-up is terrible

    OOOH, IK HEB JULLIE OP TV GEZIEN DAN!

    Oh djiez, dat is wel echt een kutstreek om dat te zeggen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Assassin schreef:
    Ik wilde het wel gaan lezen, maar er zitten geen enters in...


    Haha okay prima


    save the bees

    Creepers schreef:
    OOOH, IK HEB JULLIE OP TV GEZIEN DAN!

    Oh djiez, dat is wel echt een kutstreek om dat te zeggen.


    Naaaiis, ik ga het denk morgen ff terug zoeken:))

    Ja, behoorlijk


    save the bees

    Wtf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap om eerlijk te zijn niet goed wat er allemaal staat door gebrek aan witregels en het van de hak op de tak gaan. Wat ik wel snap is dat jij er mee zit en dat is gewoon niet fijn. Sterkte!


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    Ik snap om eerlijk te zijn niet goed wat er allemaal staat door gebrek aan witregels en het van de hak op de tak gaan. Wat ik wel snap is dat jij er mee zit en dat is gewoon niet fijn. Sterkte!


    Aii, sorry...
    Ja, dankje:)


    save the bees