• Als de beste vriend van de 21-jarige Esther haar vraagt om een weekje te doen alsof ze zijn vriendin is voor zijn familie, lijkt het idee nog simpel genoeg. Een beetje aanpappen met de toekomstige schoonouders, wat verliefderig doen, Stefans familie ervan overtuigen dat hij al het gefeest en geflirt echt achter zich heeft gelaten en daarna gewoon weer naar huis. Makkelijk zat. Toch?

    • Onbekende personen

    • Romantiek

    • Femslash

    • Kort verhaal (waarschijnlijk)
    © Wiarda



    Het verhaal zelf is net iets minder zoetsappig dan de titel suggereert en ook iets minder voorspelbaar dan de beschrijving doet denken. Ik wilde dit eigenlijk heel gepast op Paarse Vrijdag activeren, maar helaas lukt dat niet, dus doe ik het nu maar. (krul)

    Het eerste hoofdstuk komt er morgen op, wanneer ik niet het gevoel heb dat ik te duf ben om de laatste foutjes er nog uit te kunnen pikken. Hopelijk vinden jullie het wat! Het eerste hoofdstuk staat online. (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 12:42 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ah! Is dat dat ene verhaal dat je vroeg of dat goed was en geen cheesy verhaallijn?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Patholoog schreef:
    Ah! Is dat dat ene verhaal dat je vroeg of dat goed was en geen cheesy verhaallijn?

    Eerder dat ene verhaal waarvan ik vroeg of de cheesy verhaallijn me vergeven zou worden als ik 'm toch zou schrijven, want cheesy is 'ie sowieso. :'D Maar inderdaad, dat is hem!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Eerder dat ene verhaal waarvan ik vroeg of de cheesy verhaallijn me vergeven zou worden als ik 'm toch zou schrijven, want cheesy is 'ie sowieso. :'D Maar inderdaad, dat is hem!


    Cool, gonna read.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yaaaaay! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    -

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 8:05 ]


    Everything... affects everything

    Het eerste hoofdstuk staat erop! Al een tijdje, maar ik was vergeten het in het topic te zetten. De rest van de hoofdstukken ga ik hier niet melden, want dat vind ik persoonlijk ook altijd zo irritant. x')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga het niet lezen tho, maar wilde wel even vermelden dat de titel en cover mooi/leuk gedaan zijn hehe. Simpel is goed C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    Ik ga het niet lezen tho, maar wilde wel even vermelden dat de titel en cover mooi/leuk gedaan zijn hehe. Simpel is goed C:


    Mee eens.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha, dankjewel! Ik vind van die lange titels en ingewikkelde covers altijd zo afleidend al moet ik toegeven dat ik het vroeger absoluut wel zo heb gedaan x'). Bovendien vond ik lekker simpel wel meer bij het verhaal passen. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.