• Hoi allemaal!
    Nou kijk, soms heb ik een geweldig idee voor een story, nou hè daar begin ik aan bla bla bla. Maar na een tijdje weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet vertellen zeg maar. Meestal stop ik er dan even mee, maar daarna heb ik weer een ander goed idee wat niet combineerd met het vorige geschreven verhaal. Mijn probleem is eigenlijk dus dat ik mijn story's nooit kan afmaken. Ik ben gelukkig met iemand nu een story aan het schrijven, maar hebben jullie misschien tips hoe ik het beter kan aanpakken?

    xx Maud

    Niet iedereen heeft schrijftalent!


    Whatever.

    Euhm, gewoon pas beginnen schrijven als je ook een einde heb bedacht?
    Of als je dan toch met dat probleem komt te zitten even op pauze zetten en na een maand opnieuw proberen..

    EmoxScene schreef:
    Niet iedereen heeft schrijftalent!


    Wattefrack?

    Anyways, heb ik eigenlijk ook last van.


    All this dampness is damp.

    Mss heel het idee uitwerken voor je eraan begint? ;')

    JE verhaal al voor een groot gedilte kennen,doe ik ook. En niet meteen online zetten pas naeen paar delen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zoek inspiratie door bijvoorbeeld luisteren naar muziek. Als je even geen inspiratie meer hebt kun je beter even niet meer schrijven. Dat is beter dan het verhaal afronselen. Maar daar hebben veel schrijvers wel eens last van hoor :) maar bij hun heet het een writersblock.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Verzin gewoon in grote lijnen je verhaal alvast. Dat zet je dan op papier en dan werk je iedere keer in een paar hoofdstukken naar een andere belangrijke gebeurtenis toe.
    (ik hoop dat je er iets aan hebt :X)


    When words fail music speaks

    Dat probleem heb ik soms ook, maar ik heb een verhaal dat ik 2 jaar(!) heb laten zijn voor wat het is, en daarna ben ik er terug aan verder gegaan, en meestal gaat het dan wel terug.
    Maar met 2 schrijven is altijd wel handig, als je dan even niks weet, dan schrijft de ander gewoon even verder


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Je maakt best eerst een soort schema van wat je juist in je verhaal wil (: Je schrijft je verhaal kort uit. Dus je verzint een concept en hoe de gebeurtenissen uitdraaien. En je verzint gebeurtenissen die eventueel aanleiding geven tot een climax. Ook schrijf je best de belangrijkste personages met karaktertrekken en de onderlinge relaties tussen die personages op.
    Ik hoop dat je 't snapt (: En voor de rest is het zelfdiscipline vrees ik.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 15:01 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    EmoxScene schreef:
    Niet iedereen heeft schrijftalent!

    Dat ligt daar echt niet aan hoor.


    *insert philosophical cringe expression here*

    EmoxScene schreef:
    Niet iedereen heeft schrijftalent!


    Blijf aardig (krul)
    Iedereen kan wel iets mooi schrijven hoor 8D


    You’re falling into history.

    EmoxScene schreef:
    Niet iedereen heeft schrijftalent!


    Wtf, Doe niet zo gemeen.

    Alweer slaat het nergens op wat je zegt, doe eens normaal.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 15:10 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ja dat heb ik ook, alhoewel ik nou met een verhaal bezig ben die erg goed loopt.


    Scream for mercy!

    EmoxScene schreef:
    Niet iedereen heeft schrijftalent!

    Dat komt echt gemeen over weetje. (krul)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 15:43 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    EmoxScene schreef:
    Niet iedereen heeft schrijftalent!

    Ga ergens anders bot doen ofzo? Ze vraagt gewoon iets om haar te helpen, niet om uitgekafterd te worden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.