• Based on The 100. Echter hoef je de serie natuurlijk niet te kennen om mee te doen!

    Het is 2187. De wereld heeft zijn ondergang honderd jaar geleden gehad. Toen er een nucleaire oorlog uitbrak hebben verschillende onderduikers van verschillende landen besloten de ruimte in te gaan en daar te wachten tot de Aarde terug leefbaar is.
    Terwijl het leven in het ruimtestation (De Ark genaamd) doorgaat begint de Aarde zich te herstellen. Echter gebeurd er van alles in de Ark en misdrijven gaan vaak gepaard met de doodstraf. Echter worden jongeren opgesloten in cellen die zich in de Ark bevinden.
    Wanneer de raad het er over eens is dat er gekeken moet worden of de Aarde terug leefbaar is, besluiten ze de gevangen jongeren naar de Aarde te sturen, ze te laten kijken of het leefbaar is. Ieder van de jongeren krijgt een ijzeren armband om. Deze laat weten aan de Ark of ze nog in leven zijn en of het veilig genoeg is om terug te keren naar de Aarde, en hier een nieuwe samenleving te starten met de mensen die ze hebben...


    Jongeren;
    - Jongen - Rune Mateja - 19 - Gonplei
    - Jongen - Lucas - 19 - Aureolus
    - Jongen - Keagan Yate - 23 - Ignatius
    - Jongen - Marshall Sadler "Spike-E" - 24 - Angmar
    - Jongen - Cain Stephans - 26 - Angmar
    - Jongen - Nicky Cane "Force" - 22 - Hohenheim
    - Meisje - Estera - ? - AsamiSato
    - Meisje - Celeste Silver Twisteye "Silver" - 25 - Hohenheim
    - Meisje - Marguerite Crux - 20 - Angmar
    - Meisje - Bird Forsyth - 19 - Repair
    - Meisje - Abbygail Raven Ryess - 18 - Aereolus
    - Meisje - Nimf Yates - 18 - Waldeinsamkeit
    - Meisje - Pearl - 21 - Waldeinsamkeit


    Regels
    - Maximaal 3 personages
    - Jongens en meiden gelijk houden alsjeblieft
    -We schrijven in de 3e persoon, verleden tijd (tenzij meerdere toekomst willen)
    - Offtopic tussen haakjes of in het praattopic
    - Respect voor elkaar
    - Ruzies mogen alleen in het speeltopic
    - Plezier hebben!

    Topics;
    Rollentopic 1
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 20:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Disastrous is Repair geworden. (:
    Ik reageer vandaag pas na vijven. Stage sucks.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nou ja, het belangrijkste is dat je dit samen schrijft en niet individueel. Je moet er echter wel rekening mee houden dat je alles moet aanpassen als de oorspronkelijke schrijver het niet met de handelingen van zijn personage eens is, dus daarom wil lang niet iedereen het risico nemen. Maar soms is het wel handig als je zin hebt om een lange post te schrijven waarin gepraat wordt en je je persoon geen monoloog wilt laten afsteken.
    Ik sta hier nog als OakenshieId.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Ik geef sowieso geen toestemming van het besturen van mijn personage, gewoon omdat ik het niet fijn vind en het erg vervelend is]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [We mogen dus ook niet schrijven waar je personage is, hij/zij mag niet knikken of zuchten in een ernstig gesprek, helemaal niks? Het is best hoor, maar even voor de zekerheid.)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    [We mogen dus ook niet schrijven waar je personage is, hij/zij mag niet knikken of zuchten in een ernstig gesprek, helemaal niks? Het is best hoor, maar even voor de zekerheid.)


    [Nou ja, waar hij is natuurlijk wel en knikken etc ook wel, als er maar geen grote handelingen zijn zoals praten en zo (: ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okido. Ik geef toe dat ik in 90% van de gevallen ook wel de boel laat aanpassen, hoor, zeker in het begin. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rune

    Rune knikte naar Bird.
    "Het ziet er wel naar uit," hij wist het niet zeker, maar hij had wel in de boeken, die hij uit de bibliotheek van de Ark had geleend voor hij in detentie kwam, gelezen dat deze planten vlakbij het water groeide. Misschien vijf of tien minuutjes van waar zij zijn. Hij zette een paar stapjes om te voelen of zijn enkel pijn deed. Op een paar steekjes na was het te doen. Met een bezorgde blik keek hij even naar Birds hand. "Misschien moeten we er even iets omheen doen." Hij scheurde een stuk van zijn shirt af en zette een stap naar haar toe. Voorzichtig, proberend haar geen pijn te doen, deed hij het lap stof om haar hand. Hij legde er een knoopje in en keek haar aan. "Straks bij het water maken we het schoon, oké?" Hij bleef haar even aankijken en richtte zijn blik toen op Pearl. "Ready?" vroeg hij toen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 9:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Spike-E liep iets voor de anderen uit. Ze treuzelden en dat irriteerde hem mateloos. Blijkbaar waren er andere schepsels in de buurt die wisten hoe ze vallen moesten maken en hij wilde dit gebied zo ver mogelijk achter zich laten.
    'Ik stel voor dat we de hele nacht doorlopen, zo ver mogelijk hier vandaan.'


    Cain had even gegrinnikt toen hij iemand in het bos had horen brullen. 'Blijkbaar gaat het nu al fout.'
    Hij keerde zich weer naar de anderen toe. Hij vond het geen probleem dat die vier vertrokken waren, want ze hadden alleen maar moeilijk gedaan sinds ze de shuttle hadden verlaten. Hij keek even naar de lucht, die donkerder begon te kleuren.
    'Het wordt zo nacht.'
    Hij verbleef nog steeds het liefst in de shuttle. 'Wel of geen shuttle? Gaan we stemmen?'
    Tot nu toe had alleen Rhaegan bezwaar gemaakt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Waar is Spike-e nou? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    [Waar is Spike-e nou? ]

    Een paar meter voor Rune en Bird en zo.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    (...)
    Een paar meter voor Rune en Bird en zo.


    [Random gerespawend? :W ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    [Random gerespawend? :W ]

    Huh? Hij was al bij hen voordat ze Rune vonden. Dat bedoel ik dus, dat er personages verdwijnen als je ze er niet bijhoudt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 9:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    (...)
    Huh? Hij was al bij hen voordat ze Rune vonden. Dat bedoel ik dus, dat er personages verdwijnen als je ze er niet bijhoudt.


    [Bird en Pearl rende naar hem toe, ze waren toch bij het kamp? Rune was op het moment dat hij liep alleen, zo had ik het in elk geval opgevat uit wat ik gelezen heb]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 9:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    [Bird en Pearl rende naar hem toe, ze waren toch bij het kamp? Rune was op het moment dat hij liep alleen, zo had ik he in elk geval opgevat uit wat ik gelezen heb]


    Bird, Pearl en Spike-E waren met zijn drieën, dus het zou nogal vreemd zijn als hij niet met hen meeging en in zijn eentje achterbleef.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    (...)

    Bird, Pearl en Spike-E waren met zijn drieën, dus het zou nogal vreemd zijn als hij niet met hen meeging en in zijn eentje achterbleef.


    [Ja pff, weet ik toch niet? En als ik het wist had ik hem er heus bij betrokken]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 9:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.