• Based on The 100. Echter hoef je de serie natuurlijk niet te kennen om mee te doen!

    Het is 2187. De wereld heeft zijn ondergang honderd jaar geleden gehad. Toen er een nucleaire oorlog uitbrak hebben verschillende onderduikers van verschillende landen besloten de ruimte in te gaan en daar te wachten tot de Aarde terug leefbaar is.
    Terwijl het leven in het ruimtestation (De Ark genaamd) doorgaat begint de Aarde zich te herstellen. Echter gebeurd er van alles in de Ark en misdrijven gaan vaak gepaard met de doodstraf. Echter worden jongeren opgesloten in cellen die zich in de Ark bevinden.
    Wanneer de raad het er over eens is dat er gekeken moet worden of de Aarde terug leefbaar is, besluiten ze de gevangen jongeren naar de Aarde te sturen, ze te laten kijken of het leefbaar is. Ieder van de jongeren krijgt een ijzeren armband om. Deze laat weten aan de Ark of ze nog in leven zijn en of het veilig genoeg is om terug te keren naar de Aarde, en hier een nieuwe samenleving te starten met de mensen die ze hebben...


    Jongeren;
    - Jongen - Rune Mateja - 19 - Gonplei
    - Jongen - Lucas - 19 - Aureolus
    - Jongen - Keagan Yate - 23 - Ignatius
    - Jongen - Marshall Sadler "Spike-E" - 24 - Angmar
    - Jongen - Cain Stephans - 26 - Angmar
    - Jongen - Nicky Cane "Force" - 22 - Hohenheim
    - Meisje - Estera - ? - AsamiSato
    - Meisje - Celeste Silver Twisteye "Silver" - 25 - Hohenheim
    - Meisje - Marguerite Crux - 20 - Angmar
    - Meisje - Bird Forsyth - 19 - Repair
    - Meisje - Abbygail Raven Ryess - 18 - Aereolus
    - Meisje - Nimf Yates - 18 - Waldeinsamkeit
    - Meisje - Pearl - 21 - Waldeinsamkeit


    Regels
    - Maximaal 3 personages
    - Jongens en meiden gelijk houden alsjeblieft
    -We schrijven in de 3e persoon, verleden tijd (tenzij meerdere toekomst willen)
    - Offtopic tussen haakjes of in het praattopic
    - Respect voor elkaar
    - Ruzies mogen alleen in het speeltopic
    - Plezier hebben!

    Topics;
    Rollentopic 1
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 20:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Spike-E overdacht zijn woorden even. Hij had eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in Rune dat hij verwachtte dat hij hem zou kunnen volgen.
    'Jullie vinden me nooit terug,' antwoordde hij daarom. 'Ik zal wachten tot de nacht valt. Als de pijn zich dan verspreid, denk ik niet dat Bird nog te redden valt, tenzij we haar arm amputeren.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rune kwam overeind en liep naar Spike-E toe.
    "We raken Bird niet kwijt," zei hij ietwat gespannen. "Al moet ik haar dragen, we gaan verder. Ik ga niemand achterlaten, en ik denk dat jij dat ook niet wilt, toch?" vroeg hij toen en klemde zijn kaken op elkaar. Hij wilde niemand achterlaten en als het moest bleef hij bij Bird zolang hij kon. Bird is de enige waar hij een beetje vertrouwen in had en hij kon het niet maken om haar achter te laten, nee, hij bleef bij haar.
    "Spike-E, ik beloof dat we achter je aankomen wanneer het lukt. Als je alleen maar rechtdoor loopt een kant uit, zullen we je zo vinden. Neem anders Pearl mee?"

    [Nou, nou wat een vertrouwen in Rune zeg :W ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 11:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Ik wil niet dat jullie me kunnen volgen, want dan zullen anderen dat ook kunnen,' gromde Spike-E, die zich afvroeg of Rune überhaupt wel hersens had. 'Bovendien hebben we al driekwart achtergelaten, dus dat melodramatische gedoe is niet nodig. Ik wil Bird liever ook niet kwijt, maar ik geloof evenmin dat ze een blok aan ons been wil zijn als haar toestand echt rap achteruit gaat. We zien het bij het vallen van de avond wel.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    "Ik doe níét melodramatisch," bromde Rune beledigd. "En als je zo graag weg wilt, ga dan. Ik hou je niet tegen." Hij gooide zijn armen even in de lucht. Had die gozer dan helemaal geen gevoel of zo. Wat maakte Rune het uit dat hij driekwart van de andere achter had gelaten. Hij en Bird hadden meteen contact met elkaar en hij vertrouwde haar. Dat kon hij van Spike-E wel anders zeggen. Hij vond de gozer vervelend en harteloos. "En als haar toestand vanavond dan verslechterd is, vertrek je dan zonder ons?" Hij keek hem aan en probeerde kalm te blijven, maar van binnen raasde de adrenaline door zijn lijf.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 11:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Dat zie je vanavond wel,' antwoordde Spike-E schouderophalend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pearl vond de hele discussie nogal zinloos. Zij was het eens met Spike-E. Vertraging door wie dan ook konden ze niet echt gebruiken. Bovendien had ze zich bij dit groepje juist aangesloten omdat er hier geen samenwerking zou heersen. Blijkbaar had ze Rune in dat geval verkeerd ingeschat. Als Bird echt ernstig gewond was zat Pearl er niet op te wachten om haar overal naartoe te slepen. Dat zou enkel vertraging opleveren en daarnaast zou ze misschien hoe dan ook wel sterven.
    "Rune, misschien moet je jezelf even wat kalmeren. Vanavond zien we wel." Herhaalde ze de woorden van Spike-E een beetje. "Zelfs jij moet begrijpen dat het onrealistisch is om haar zwaargewond overal mee naartoe te slepen en ik heb geen zin om hier te lang te blijven. We zijn te dicht bij de anderen en die wil ik liever mijden." Vervolgde ze.

    "Ik stem voor." Zei Nimf kort. Het was het handigst om gewoon terug de shuttle in te gaan, aangezien die plek haar het veiligst leek. Waarom buiten slapen als ze een overdekte shuttle tot hun beschikking hadden?


    She was always looking for more..

    "Als jullie willen gaan houd ik jullie niet tegen." hij liep naar Bird terug en ging bij haar zitten. "Zeg me dat het beter gaat," zei hij hoopvol en keek naar haar. "Ik laat je niet achter." Hij fluisterde bijna. Rune haalde het shirt van haar hals en deed hem weer in het water. Hij wrong hem kort uit en deed hem weer om Birds hals. Of ze zijn hulp wilde wist hij niet, maar hij kon het niet niet doen. Hij voelde zich schuldig. Als hij niet in die val was gelopen had Bird nu niet met gif in haar lijf gezeten. Het was zijn schuld en dat wist hij, en hij wilde het goedmaken.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 13:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bird.
    De hele discussie kon haar eerlijk gezegd gestolen worden. Het moraal van dit clubje was dat het ieder voor zich was als dat er op aan kwam. Ze was zelf zo stom geweest om zonder twee keer te denken dat touw vast te grijpen. Ze maakte zich ernstige zorgen om haar vingers, die deels gevoelloos werden, terwijl de rest van haar hand en onderarm van binnenuit verbrand werden. Ze had nog nooit zoiets gevoeld.
    ''Spike-E heeft gelijk, Rune.'' Ze zuchtte diep, haar gezicht tegen haar shirt afvegend. Ze moest kruiden vinden die koortsverlagend zouden helpen en de andere symptomen zou bestrijden. Het maakte niet uit als ze het gif niet kon tegenwerken: als ze de symptomen maar kon wegwerken.
    ''Ik moet gewoon wat planten vinden. . . Dan kunnen we vanavond weg.'' Bird duwde zichzelf tegen beter weten in overeind, waardoor het bos begon te spinnen voor ze uiteindelijk met voorzichtige maar koppige stappen langs de beekrand liep. Ze had een specifieke waterplant nodig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik heb een beetje een gevoel dat jullie me er niet bij willen en Rune daarom allemaal een beetje afstoten :\ Als jullie het niet willen kan het ook gewoon gezegd worden.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als ik dat zou vinden, zou ik dat wel zeggen ja. Spike-E heeft het gewoon niet op Rune, dat was al voordat je wegging.
    Volgens mij heb je toen ook al laten merken dat je dat niet heel leuk vond, maar Spike-E is niet echt een lieverdje en zolang Rune opmerkingen maakt waar hij het niet mee eens is, zal dat zou blijven. That's the game...
    In het gewone leven kan ook niet iedereen met elkaar door een deur.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Ja maar om dan ook helemaal niet op zijn acties te reageren, en ik zeg niet dat jij dat alleen doet, vind ik ook niet zo fijn. Ik schrijf het wel met moeite en wil dan ook wel wat terug hebben. Maar ja, whatever. ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik reageer toch elke keer gewoon op je als dat kan met Spike-E?
    Iedereen reageert gewoon, volgens mij wordt er helemaal niks genegeerd. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    | Oh, sorry Ky. Ik vind het juist ontzettend lief wat Rune doet, maar Bird wil op zoek naar iets om zichzelf op te kunnen lappen zodat ze samen verder kunnen. (: |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Hm dan zal het aan mij liggen, maar ik heb gewoon het gevoel. Alsof Rune niets goed doet en het niet goed bedoeld en dan heb ik zelf ook het gevoel dat ik het niet goed doe. Dus tja.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    | Hij doet juist het liefste. Al zou Bird dat andersom voor hem ook wel hebben gedaan. Je schrijft wat mij betreft gewoon prima hoor. |


    Feel the fire, but do not succumb to it.