• I solemnly swear that I am up to no good

    Wat nou als je in je midden schoolcarrière zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duister of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?



    Nieuwe mensen die minimaal eens per week posten zijn altijd welkom! De enige actieve rollen staan hieronder. Je kan dus nog van alles aanmaken. Vooral een actieve Severus is zeer gewild!


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: JamesPotter
    Sirius Black: XY390
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew: Rider
    Lily Evans: Rider
    Charlotte Isla Montague: XY390
    Rose Alison Hale: Verityy
    Katherina Esyllt Dechtere Zaqar: Lizor

    Slytherin:

    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Narcissa Black: Rider
    Rodolphus Lestrange: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: Oneira

    Ravenclaw:

    Hufflepuff:
    Edward Tonks: _Photograph_
    Duncan Delmore: WillNotLearn


    Regels:

    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUW karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een weerwolf, vampier, Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat)
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Topics mogen alleen geopend worden door Oneira zelf of mij (ik heb toestemming van haar)


    •Rollentopic
    •Speeltopic 1

    Mischief Managed

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 20:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Uh, nou de trein was dus aangekomen en het is al weer een aantal dagen verder. Het was zeg maar gisteren volle maan in de RPG en Lily weet nu dat Remus een weerwolf is en dat Sirius problemen thuis heeft en ze heeft ruzie gehad met James, maar verder niet meer gesproken met Remus. Sirius en Remus zitten nu lekker dicht tegen elkaar [Wolfstar <3] en James is daar nu net bij gaan zitten. Lily is naar Severus gevlucht, die zitten nu met z'n tweeën buiten. Bij Slytherin is gisterenavond een kei gezellig feest geweest waar flink gedronken is. We hebben Bellatrix wel een beetje bestuurd, gezien jij verdwenen was, ze heeft daar toen tweede jaars die duidelijk in hun slaapzaal moeten blijven gebruikt als vermaak, maar dat kunnen we ook gewoon skippen. Tijdens dat feest wilde een verzonnen vriendin van Cissy, Bree, Lucius een liefdesdrankje geven, maar Cissy heeft ingegrepen en toen heeft Lucius uiteindelijk het drankje over Bree haar hoofd gegoten. Al met al heeft Cissy Bree flink voor schut gezet en Lucius ook een beetje in een moeilijk pakket gebracht. Daarna zijn Lucius gevolgd door Cissy de leerlingenkamer uitgegaan, Bree kwam echter ook, ze hebben Bree vervloekt en verstijfd op de gang achtergelaten, vervolgens heeft Lucius Cissy mee naar boven genomen en gezoend.... Cissy is nu net wakker geworden zonder enig idee wat er gebeurd is tussen haar en Lucius. ik liet haar in mijn vorige post even Bella tegenkomen, maar dat kan ik ook aanpassen.)


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (Uh, nou de trein was dus aangekomen en het is al weer een aantal dagen verder. Het was zeg maar gisteren volle maan in de RPG en Lily weet nu dat Remus een weerwolf is en dat Sirius problemen thuis heeft en ze heeft ruzie gehad met James, maar verder niet meer gesproken met Remus. Sirius en Remus zitten nu lekker dicht tegen elkaar [Wolfstar <3] en James is daar nu net bij gaan zitten. Lily is naar Severus gevlucht, die zitten nu met z'n tweeën buiten. Bij Slytherin is gisterenavond een kei gezellig feest geweest waar flink gedronken is. We hebben Bellatrix wel een beetje bestuurd, gezien jij verdwenen was, ze heeft daar toen tweede jaars die duidelijk in hun slaapzaal moeten blijven gebruikt als vermaak, maar dat kunnen we ook gewoon skippen. Tijdens dat feest wilde een verzonnen vriendin van Cissy, Bree, Lucius een liefdesdrankje geven, maar Cissy heeft ingegrepen en toen heeft Lucius uiteindelijk het drankje over Bree haar hoofd gegoten. Al met al heeft Cissy Bree flink voor schut gezet en Lucius ook een beetje in een moeilijk pakket gebracht. Daarna zijn Lucius gevolgd door Cissy de leerlingenkamer uitgegaan, Bree kwam echter ook, ze hebben Bree vervloekt en verstijfd op de gang achtergelaten, vervolgens heeft Lucius Cissy mee naar boven genomen en gezoend.... Cissy is nu net wakker geworden zonder enig idee wat er gebeurd is tussen haar en Lucius. ik liet haar in mijn vorige post even Bella tegenkomen, maar dat kan ik ook aanpassen.)

    [Oh dat hoeft niet aangepast te worden, ik snap dat jullie haar even bestuurd hebben. Dank je voor de update (: is er iemand die ik kan meeten of moet ik gewoon even een introductie post weer doen

    Ik ben bang dat ik niet aan jullie lange posts ga kunnen tippen, but I'll try my best ;x]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 22:29 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ Ik heb Rodolphus nog? ]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 20:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (De tijden liepen even niet helemaal gelijk tussen Gryffindor en Slytherin, maar we dachten dat het het handigst was als het voor iedereen nu rond het avondeten is, bij Gryffindor was dat al zo, maar bij Slytherin nog niet. )

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 20:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    WillNotLearn schreef:
    [ Ik heb Rodolphus nog? ]

    [Zullen we ze dan laten meeten bij het avondeten? (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    [Zullen we ze dan laten meeten bij het avondeten? (:]


    [Sure (:
    Reageer jij eerst? Dan kan ik vanavond hopelijk nog met Lucius reageren
    ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Bellatrix Black
    Ik schrijf de laatste zin van mijn opstel Potions op en zucht opgelucht. Ik ben normaal niet zo iemand die alles op tijd afmaakt, maar omdat ik toch graag aan mijn ouders wil bewijzen dat ik het verdien om een ware Black te zijn, probeer ik mijn cijfers hoog te houden. Ik wil niet net zoals mijn zus Andromeda van de familie stamboom afgebrand worden, hoewel dat niet zo snel zal gebeuren als ik slechte cijfers haal, maar toch, moeder is de laatste tijd niet in de beste stemming en ik wil haar tevreden houden.
    Ik stapel mijn huiswerk op en gooi het op mijn bed. Vervolgens loop ik naar de spiegel in de meisjesslaapzaal en probeer mijn ontembare haar een beetje onder bedwang te krijgen wat zoals gewoonlijk niet lukt. Een diepe zucht rolt over mijn bleke lippen heen en ik sluit mijn donkerbruine ogen. Ik haal een hand door mijn haar en strijk mijn ingekorte rokje glad. De lengte van de gewone rokjes heb ik altijd maar lelijk gevonden, dus heb ik zelf de naaimachine gepakt en mijn rokje ingekort.
    Uiteindelijk loop ik de slaapkamers uit, het is vrij leeg in de leerlingenkamer, waarschijnlijk is iedereen al vertrokken naar de Grote Zaal om te eten. Als ik mijn maag voel rommelen besluit ik om dat ook maar eens te doen.
    Mijn voetstappen galmen door de lege gangen als ik richting de Grote Zaal loop, zodra ik de gigantische deuren in het zicht krijg hoor ik de vele stemmen al uit de grote zaal klinken. Ik zucht diep en loop de overweldigende ruimte binnen. Soepel zet ik mezelf neer op de lange bank aan de Slytherin tafel, dicht bij een aantal andere Slytherins die al zitten te eten. Zonder iemand gedag te zeggen schep ik op en begin ik te eten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lucius Malfoy || Slytherin | He has been drinking to much for sure
    Ik werd wakker van het gesnurk van een jongen aan de andere kant van de slaapzaal, langzaam deed ik mijn ogen open om ze vervolgens bijna direct te sluiten. Het velle licht deed oijn aan mijn ogen. Ik kreunde zachtjes, draaide mijzelf op mijn buik en begraafde mijn hooft in mijn kussen. Ik hate opstaan, en als ik de kans kreeg bkeef ik liever in bed liggen. Maar bij het draaien van mijn lichaam voelde ik de pijn in mijn hooft opkomen, ik had te veel gedronken gister en mijn hooft voelde alsof er een huiself met een hamer op stond te slaan. Er kwam nog een kreun uit mijn mond toen ik mezelf overeind duwde, aan de kant van het bed met mijn voeten al op de grond. Ik probeerde me te concentreren en kreeg nog net een onderbroek aan voordat het misselijke gevoel opkwam in mijn buik en ik wel moest opstaan en naar de badkamer moest strompelen. Nadat ik ongeveer de gehele inhoud van mijn maag had geleegd in de wc bleek ik nog even staan voor het geval dat er meer achteraan kwam. En toen dat niet het geval was besloot ik iets te zoeken tegen de verschrikkelijke hooftpijn. Bij mijn zoektocht gooide ik bijna akle flesjes die er in het kastje van de badkamer stonden om, het flesje dat ik zocht was echter nergens te vinden. Toen ik de slaapzaal weer binnenkwam viel mijn blik op de snurjende jongen die niet eens zijn bed gehaakt had maar er voor neergevallen was. Mat natuurlijk, het flesje dat ik zicht in zijn handen. Had hij niet gewoon een slok kunnen nemen en hem daar kunnen laten staan? Met mijn hand wreef ik even over mijn voorhooft en liep ik vervolgens naar de jongen toe om het flesje te oakken en de inhoud leeg te drinken voordat ik mezelf weer liet zakken oo mijn bed. Wat was er gister gebeurt? Ging er nu pas door mijn gedachten toen ik me besefde dat ik me niet herinnerde dat ik ooit was gaan slapen. Het duurde een tijdje voordat er een klein beetje van gister terug kwam, Bree. Er was zeker iets met Bree geweest. Maar wat? Ik liep me achterover op mijn bed vallen en sloot mijn ogen weer, in de hoop dat dan alles weer terug zou komen. Maar dan kwam het niet, al was de huiself die op mijn hooft aan het slaan was geweest nu wel grotendeels verdwenen. Ik bleef even zo liggen, zonder te bewegen tot ik een vreemde geur rook op mijn bed. Een geur die niet van mij was. Was hier iemand geweest gisteravond? En zo ja, waar was die persoon dan nu?
    Ik klede me verder om en lieo naar de leerlingen kamer opzoek naar een aantal antwoorden. Het leek er wel een slagveld, overal lege flessen en hier en daar een aantal slapende Slytherins. Ik stapte pver een aantal heen voordat ik een bekend gezicht zag. Ulrich, -vernoemt naar de eerste minister van toverkunst, Ulick Gamp-. Hij lag half op de bank te slapen, net de helft van zijn lichaam nog op de bank en de rest niet meer. Na hem van de bank geduwt te hebben en toen hij wakker werd nog eens met mijn toverstok water zijn gezicht te spuiten. Kwam hij poestend overeind. Zelf liet ik me op de nu lege bank zakken. 'Goedemorgen' zei ik terwijl ik terwijl ik toekeek hoe hij langzaam begon te beseffen dat hij niet meer sliep. 'Vertel eens, wat herinner je nog van gister?

    Tegen het einde van de dag toen ik mezelf naar de grote zaal begaf was ik een stuk wijzer geworden. Ulrick had mij een flesje over Bree's hooft leeg zien gooien en toen hij dat zij herinnerde ik ook weer waarom, dat domme wicht had een liefdesdrankje in mijn drinken gedaan. En.. Narcissa had me daar op gewezen. Ja dat het. Op de gang had ik ik een paar leerlingen horen praten over een meisje dat klonk als Bree gister naar de ziekenzaal was gebracht. Verlamt, met puisten en striemen. Toen ik dat hoorde twijfelde ik er niet aan dat ik er iets mee te maken had, en herinnerde ik me dat Narcissa er ook bij was geweest. Was ik daarna met haar naar boven gegaan? Het kon niet anders. Maar om er zeker van te zijn was ik van plan het haar te vragen. Of in iedergeval te vragen wat ze zich herinnerde. Met die gedachte nam ik plaats aan de tafel van Slytherin en vukde ik mijn bord met onderandere een paar kippenpoten. Van kotsen had ik best wel hinger gekregen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 23:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Narcissa Black || Slytherin || Can't stop thinking of Lucius' lips

    Ik verveelde mij, oh hoe ik mij verveelde aan de tafel van Slytherin. Misschien lag het gewoon aan mijn gezelschap, twee van de drie vriendinnen waarmee ik zat hadden nog last van de hoeveelheden alcohol die ze gisteren genuttigd hadden en de derde kon maar niet ophouden over haar bezorgdheid om Bree. Ik had haar al een aantal keren gezegd dat het mij helemaal niks kon schelen wie het haar had aangedaan -ik "vergat" er even bij te melden dat het deels het werk van mij was- en haar al verscheidene zure blikken toegeworpen, maar ze scheen dit niet te kunnen koppelen aan het feit dat ik het onderwerp misschien wat achterhaald vond. Bree was zo slim geweest te zeggen tegen de professors die langs waren geweest dat het allemaal haar eigen stomme schuld was en ze verder geen idee had wat er gebeurd was -het kon natuurlijk ook zo zijn dat dat echt waar was, gezien ook zij teveel gedronken had- en dus had ik niks te vrezen. Dat gold ook voor mijn partner in crime, Lucius Malfoy, waar we expres niet al te dichtbij waren gaan zitten. Althans, dat waren mijn intenties geweest. De drie meiden hadden mij simpelweg als makke lammetjes gevolgd.
    Omdat ik niks beters te doen had, konden mijn ogen het niet helpen vanuit mijn ooghoeken Malfoy gaande te slaan. Veel verder was ik nog niet gekomen met het terughalen van mijn geheugen. Iets dat mij frustreerde. Ik was sowieso de gehele dag kwaad op mijzelf geweest dat ik niks meer wist van wat er gebeurd was. Gelukkig had ik hem verder nog niet onder ogen hoeven komen, waardoor ik mijn beschamende gedachten nog voor mij had kunnen houden zonder problemen. Bree was immers het onderwerp van de dag en niet het feit dat niemand precies wist waar ik de rest van de nacht was geweest. Dit bood mij de mogelijkheid om tijdens de meest saaie lessen in mijn gedachten de scenario's van wat er gebeurd kon zijn uiteen te zetten en te bedenken wat ik nou precies het ergste zou vinden, maar daar was ik nog niet helemaal over uit. Ook had ik geen idee wat ik nou van de blonde jongeman moest vinden of kon ik nu ook maar inschatten waar hij aan dacht. Onopvallend liet ik mijn blik over zijn gelaat gaan, aanschouwde hoe hij at, hoe zijn lippen het eten raakten. Snel keek ik weg. De hele dag al kon ik niks anders dan mij afvragen of we gezoend hadden, of zijn lippen de mijne zouden hebben geraakt en eigenlijk vervloekte ik mijzelf al om die gedachte alleen. Ik vond hem altijd al wel interessant, maar ik was toch zeker niet verliefd op hem? Waarom hield ik mij dan zo bezig met iets onbenulligs als zijn lippen, terwijl er misschien wel veel dommere dingen waren gebeurd, gezegd en gedaan!
    Plots kwam er iemand op de lege plek naast mij zitten en sloeg zijn gespierde donkere arm om mij heen. Ik keek naar rechts en constateerde dat het Jackson was. Oh ja, die had ik natuurlijk flink laten zitten gisteravond. Dat was toch wat, had ik hem de hele avond hoop gegeven, was ik er vandoor gegaan met Malfoy. Arme jongen -not. Hij leek echter nog steeds in de waan dat ik ook maar een zier om hem gaf, hem leuk vond of zo.
    'Narcissa, popje. Waar was je nou gisteren?' vroeg hij en keek even naar het eten op de tafel om de meest ordinaire met zijn vrije hand op te scheppen. Ik trok mijn neus op, waardoor mijn blik mogelijk nog zuurder stond. 'Ik hoorde van mensen dat je mij voor een zekere Malfoy had gedumpt. Ik wist natuurlijk dat je slechts zijn eer wilde redden, lief narcisje dat je bent, maar ik vroeg mij toch wel af waar je gebleven was. Mijn bed was akelig leeg vannacht.' Ik trok mijn wenkbrauwen op en wrong mij met zeer veel moeite onder zijn arm vandaan.
    'Ik dacht dat je wel begrepen had dat ik niet van plan was om het bed met je te delen, gisteren niet en vandaag ook niet. Bij Merlijn, nooit zou ik mij inlaten met iemand die opschept door het over vreemdsoortige dreuzelactiviteiten te hebben,' zei ik hem met walging in mijn stem. De nonchalante uitdrukking die hij op zijn gezicht had gehad verdween als sneeuw voor de zon en maakte plaats voor een paar kwaadaardig schitterende kijkers. Niet onder de indruk sloeg ik mijn armen nog over elkaar, maar verwachtte dan ook niet dat hij mijn vlecht vast zou grijpen en mij er hard aan naar beneden te trekken. Geschrokken en even helemaal mijn reputatie vergetend piepte ik en deed een wanhopige poging om mijn stok te vinden.
    'Ik houd er niet zo van als het toch blijkt dat mijn meisje van mij gestolen wordt.' Ik maakte een protesterend geluidje, maar hield abrupt mijn mond, toen hij zijn stok tegen mijn keel zette en mij meer pijn deed door harder te trekken aan mijn haren. 'Maar ja, jij bent natuurlijk niet de schuldige.' Eindelijk liet hij mij los en wist ik mijn stok te vinden. Echter was hij al opgestaan en beende langs de tafel richting Malfoy. Het duurde een aantal tellen voor ik opstond en achter hem aan liep.
    'Nou, het was wel mijn beslissing dat ik niet van jouw ben, ik ben van niemand,' riep ik hem toe, maar hij had zijn doel gevonden en het bleek hem niet meer uit te maken wat ik deed of zei.

    (Pampampaaaaam. De drama meter stijgt.)


    Happy Birthday my Potter!

    Ropholus Lestrange || Slytherin || Eating ||And his adorable smile (:
    Als aan de andere kant van de tafel iemand een boek op de tafel gooit word ik wakker, het schoolwerk was zo saai geweest dat ik er bij in slaap was gevallen. Zoveel slaap had ik gister niet gehad. Ik was naar de biblotheek gegaan met het idee mijn huiswerk weer eens wat bij te werken, maar dat was amper gelukt, ik had een aantal zinnen voor Potions opgeschreven en daarna was ik in slaap gevallen op mijn kopie van advanced potion making. Snel sta ik op prop ik mijn boeken in mijn tas, samen met mijn niet eens één tiende gemaakte opstel voor Potions. Het was vanaf de bibliotheek niet erg ver lopen naar de leerlingenkamer van Slytherin, die er nogsteeds niet uit zag na het feest van gister, konden die huiselven echt niet doen? Of had eindelijk iemand besloten die lelijke dingen allemaal af te maken? Aangezien de meeste Slytherins al in de grote zaal zaten voor avondeten was het er bijna verlaten, afgezien van een aantal die nogsteeds erg last hadden van hun hangover. Sukkels. Ik gooi mijn tas op mijn bed als ik in de slaapzaal ben en haal even een hand door mijn haar wanneer ik mijn maag hoor brommen. Misschien kon ik toch beter even langs de grote zaal om iets te eten te halen. En zo gezegt zo gedaan, de gangen waren bijna verlaten en toen ik de deur van de grote zaal open deed zag ik een aantal hoofden mijn kant op kijken, en een aantal blikken in mijn rug voelde branden toen ik naar de tafel van Slytherin liep. Wat mensen van me dachten kon me vrij weinig schelen. Ik nam plaats zonder te kijken wie er tegenover of naast me zaten, maar daar kwam ik al snel achter toen ik opkeek. Tegenover me zat niemand anders dan Bellatrix Black, BB. 'Hey' groete ik haar kort voordat ik mijn bord vulde met eten, 'was je gister ook op het feestje? He je niet gezien'. Voeg ik er dan aan toe voordat ik een hap van het stuk kip dat er op mijn bord lag 'ontwijk je me misschien' zeg ik plagend als ik de heb doorgeslikt. Bella plagen was een van de leukste manieren om de tijd te doden.

    Sorry voor de late reactie en de slechte post :') Hopelijk word de volgende beter

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 16:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lucius Malfoy || Slytherin || Insainly Handsome
    Ongeintresseerd luisterde ik naar Urlick, de jongen die ik vanochtend van de bank had gegooit zodat hij wakker werd en hij me kon vertellen wat er gister gebeurd was. Daar had ik op het moment erg veel spijt van. Hij kon niet stoppen met praten over een meisje dat hij gister had gezoent, zelfs zijn stem irriteerde me. Zo'n stem waar je misschien één seconde nar kunt luisteren maar vooral niet een aantal seconden achter el kaar aan. Het had in iedergeval één voordeel, doordat hij niet stopte met praten had ik niet eens tijd om te denken aan gister avond. Narcissa's gezicht had al de hele dag door mijn gedachten gedanst. De vraag was er gisteravond nou precies gebeurd was maakte me gek. Toen mijn blik van mijn eten even langs de tafel ging, daar, niet eens zo ver weg zat Narcissa naast een aantal meisjes uit hetzelfde jaar. Toen er een jongen naast haar ging zitten en zijn hand over haar heen sloeg keek ik weg, wat maakte het ook uit dat ik niet wist wat er gister gebeurd was? Misschien was er wel helemaal niet gebeurd. En anders zou ze er zich waarschijnlijk net zo veel van herinneren al ik. Ik had mijn aandacht al weer gericht op het eten dat op mijn bord lag, maar zoveel honger had ik niet meer. 'En daarna, daarna kuste ze me!' Hoorde ik Ulrick's stem weer naast me maar voordat ik op sarcastische toon kon zeggen hoe interessant ik zijn verhaal wel niet vond hoorde ik iemand anders mijn naam roepen. 'Hey Malfoy!' Ik keek op van de tafel en zag de jongen die ik zojuist zijn hand om Narcissa zag slaan naar me toe lopen. 'Misschien moet je eens met je poten van iemands anders meisje af blijven zij hij terwijl hij zijn toverstok op mij richte. Achter hem hoorde ik Narciisa iets roepen maar wat ze zei kon ik niet verstaan. 'Waar heb je het over? Hen je teveel drank op ofzo?' Vroeg ik hem terwijl ik opstond van de tafel en mijn eigen toverstaf ook uit mijn zak pakte. Maar tegen de tijd dat ik weer opkeek had hij al een spreuk uitgesproken en had hij me een aantal meter naar achteren geworpen. Nu had hij het al helemaal verpest. Boos en geiriteerd kwam ik overeind en veegde ik mijn haar uit mijn ogen. Toen hij weer een soreuk wilde uitspreken was ik sneller dan hem 'Expelliarmus'


    Don't be like the rest of them, darling

    Narcissa Black || Slytherin || Hurt, but more worried about Lucius

    'Hey Malfoy!' riep Jackson, waardoor Lucius opkeek. Ik vloekte even zeer ordinair, maar wel binnensmonds. Wat had het lot op het moment tegen mij. 'Misschien moet je eens met je poten van iemands anders meisje af blijven.' Jackson richtte nu zijn stok op de blonde jongen, waardoor ik eigenlijk alleen nog maar verontwaardigder en bozer kon worden. Hij moest Lucius er buiten houden. Hij had sowieso niet zomaar aan mij mogen zitten of zo mogen reageren. 'Waar heb je het over? Heb je teveel drank op ouzo?' vroeg Lucius hem, waardoor er toch even een golf van opluchting door mij heen ging. Misschien had hij wel helemaal niks doorgehad en herinnerde hij zich niks. Dit zorgde er echter voor dat ik mijn stok liet zakken en in dat moment van onoplettendheid, vuurde Jackson plots een spreuk op Lucius af, waardoor er voor de tweede keer een vreemd geluid uit mijn keel ontsnapte wat daar helemaal niet uit hoorde te komen. Bezorgd zette ik nog een paar stappen in de richting van de jongens. Gelukkig leek de schade mee te vallen, want Lucius kwam weer redelijk geïrriteerd weer overeind. Ik was echter nog steeds niet blij met wat Jackson gedaan had. Sterker nog, het liefst zou ik hem meteen hier midden in de grote zaal vervloeken, maar ik had nog ergens wat zelfbeheersing in mij en dus, toen Lucius Jackson ontwapend had, was ik dichtbij genoeg om de jongen bij de schouder vast te grijpen, mijn nagels diep in hem prikkend en draaide hem om naar mij.
    'Laat hem met rust!' riep ik fel. Dit bezorgde mij echter een ferme klap in mijn gezicht, weer iets dat ik niet helemaal verwacht had. Het kwam hard aan en bezorgde mij nog meer pijn aan mijn hoofd dan ik al had, waardoor de tranen in mijn ogen sprongen. Ik handelde in een vlaag van woede. Het enige wat ik mij nog kon bedenken was het feit dat een onvergeeflijke vloek gebruiken echt not done was. Crucio ging hem dus niet worden, maar dat weerhield mij er niet van om mijn stok op hem te richten en zonder enig mededogen een spreuk op hem af te vuren. 'Incendio,' fluisterde ik ziedend. De jongen kon zich onmogelijk verdedigen, waardoor ik tot mijn genoegen de angst in zijn ogen zag, toen zijn gewaad vlam vatte. Mijn haar zat waarschijnlijk na al het trekken belabberd en mijn kleren zaten ook niet meer zo netjes als voorheen, maar voor het eerst in mijn leven hield ik mij daar totaal niet mee bezig. Deze jongen, die nu schreeuwde en paniekerig om zich heen keek op zoek naar iets om het mee vuur uit te krijgen was veel te ver gegaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Sirius Black | Gryffindor | Doggie | <3 Remus
    Pas na enkele ogenblikken merk ik dat Remus' hand op mijn schouder ligt. Ik houd het er op dat we heel erg goede vrienden zijn en ik me op dit moment gewoon even helemaal kan luchten bij hem. Hij luistert en begrijpt en nu kan ik even niemand anders bedenken die allebei de dingen doet. James, maar dat is even een ander verhaal op dit moment. Peter luistert altijd en begrijpt ook wel, maar toch voel ik me meer aangetrokken tot de andere twee van ons vieren en om eerlijk te zijn heb ik op het moment geen flauw idee waar Peter is. Ik merk nu dat ik tegen Remus aanlig, ik was in merlijns naam dus wel tegen hem aan gaan liggen! Maar ik heb het nu toch al gedaan en slecht ligt het niet, dus ik blijf waar ik ben. Als hij antwoord geeft besef ik me opeens dat ik een vraag had gesteld.
    'Een opstel voor astronomie, van 300 woorden over de grote beer volgens mij,' hoor ik hem mompelen. Deze slaperige manier van praten die alleen Remus had was zo rustgevend dat zelfs iemand als ik er kalm van werd. Ik voel het gewicht van zijn hoofd op die van mij leunen en ik grijns loom.
    'Ik verzin wel wat, zo lastig is-' ik gaap even, 'is het niet...' Net als ik voel hoe ik langzaam wegzak hoor ik James' stem en mijn ogen schieten open.
    'Sirius, het spijt me. Ik had niet zo bot moeten reageren en ik had eerst moeten vragen wat er was gebeurd.' zegt hij en ik knipper even, maar dan verschijnt een glimlach op mijn gezicht.
    'Verontschuldigingen geaccepteerd. Nooit meer zo raar denken,' zeg ik terwijl hij naast me neerploft.
    'En als jullie nog eens zo lief bij elkaar liggen, dwing ik jullie om elkaar te zoenen. Pas dus maar op... Of niet...' Ik frons vragend mijn wenkbrauwen. Wat? Ik ben te lui om er echt boos om te worden.
    'Mag ik eerst slapen? Dan kunnen we het daarna wel over dwangarbeid hebben of zo...' Ik leg mijn benen op James' schoot en mijn hoofd blijft op Remus' schouder rusten. Stiekem kruip ik nog wat dichter tegen zijn warme lichaam aan. 'Prongs, dankjewel dat je me uiteindelijk toch gelooft.' Verbreek ik de stilte, maar verder verroer ik me niet. Het was even prima zo.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Took me long, but here she is ^^]

    Bellatrix Black
    'Hey' hoor ik, ik kijk op en werp een dodelijke blik naar de persoon tegenover me, 'was je gister ook op het feestje? He je niet gezien'. Ik geef geen antwoord en neem een hap van mijn eten, 'ontwijk je me misschien.' Een frons verschijnt op mijn gezicht en ik kijk naar hem op. Wie denkt hij wel niet dat hij is? Hij mag dan misschien hetzelfde denken als mij over puur bloed, maar dat betekend niet gelijk dat hij zich met mijn zaken kan bemoeien of überhaupt tegen me kan praten als een egocentrische tiener.
    'Je bent sneu,' mompelt ik waarna ik een aardappel in mijn mond stop en mijn aandacht richt op de bloederige baron die zojuist de grote zaal binnen komt zweven. Alles is interessanter dan een gesprek met Rodolphus Lestrange. Ik blaas een zwarte pluk uit mijn gezicht en werp hem een arrogante blik terwijl ik een taartje op mijn bord zet. Het verbaasd me dat hij nog niet is opgestaan om te verplaatsen naar een ander deel van de tafel. Dat heb ik wel vaker mensen zien doen, gewoon omdat ze het eng vinden om in mijn aanwezigheid te zijn. Een grijns danst rond mijn lippen bij de gedachten, ik geniet van de angst van andere mensen. Als ik na een tijdje merk dat Rodolpus geen aanstalten maakt om op te staan en weg te lopen kijk ik hem weer aan en knijp mijn ogen tot spleetjes.
    'Wat doe je hier nog?' snauw ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lily Evans || Gryffindor || Prefect || Hungry

    In mijn eentje liep ik de kasteeldeuren weer door richting de Grote Zaal. Na dit alles had ik best wel honger. Vooral nu de hoofdpijn en andere mentale pijn weer weg was geëbd en het enige wat ervoor in de plaats kon komen de pijn van een lege maag was. Nee, ik at niet zo belachelijk veel als sommige idioten hier op school, maar ik had altijd wel op de normale momenten behoefte aan voedsel, zoals nu, nu het bijna etenstijd was. Severus daarentegen bleef liever nog even buiten en om te genieten van de koele vochtige avondlucht. Iets wat ik wel kon begrijpen. Buiten zijn kon heerlijk en verfrissend werken. De sfeer was er veel minder bedrukkend dan dat deze binnen de muren van het kasteel of een huis kon zijn. Zo ervoer ik het in ieder geval. Dat was ook de reden dat ik best kon begrijpen dat mensen Quidditch leuk vonden, of vliegen over het algemeen, hoewel ik zelf liever met beide benen op de grond stond en niet van plan was om ooit nog op een bezem te stappen na de vlieglessen van het eerste jaar. Niet dat ik echt hoogtevrees had, maar ik zat liever in een vliegtuig dan dat ik op een stukje hout in de lucht moest balanceren om vervolgens aan een spel mee te doen waar de kans op blessure's ontzettend hoog was. Dat liet ik dan liever aan anderen over waar ik hard voor kon juichen.
    De geuren van eten drongen mijn neus binnen en mijn buik maakte een zacht instemmend geluidje dat het wel wilde proeven van al het lekkers dat voor ons was klaargemaakt. Ik keek de Grote Zaal in en speurde deze af naar bekenden om mee te kunnen eten. Ik zag die niet meteen en begon toch maar op een slakkentempo richting de tafel van Gryffindor te lopen, nog steeds opzoek naar mensen die naar mijn idee prettig gezelschap waren. Ik zag gelukkig nog geen mensen die ik daadwerkelijk vervelend vond en waar ik echt even geen behoefte aan had -oftewel Potter- en dus plofte ik uiteindelijk maar gewoon ergens random neer op een vrij lege plek dat als iemand leuks te behoefte had om naast mij te gaan zitten, Mary of Charlotte of zo, dan was dat mogelijk.

    (Ugh, kort, maar ik mocht van jullie niet meer Snily doen, dus dat is jullie schuld :p )


    Happy Birthday my Potter!