• Het is het jaar 2064 in de afgelopen 50 jaar is er veel veranderd, de technologie is er erg op voor uit gegaan. Zo bestaan er nu zelf rijdende auto's, bestaat een mobiel alleen nog maar als een klein zeer dun plastic stukje, bezitten de spiegels een heel computer systeem waar mee je tv kunt kijken of juist iemand kunt bellen. Is elk huis voorzien van een beveiliging systeem die je enkel met stem hoeft te bedienen en die ook terug praat etc. Echter is er ook leven geblazen in robots. Er bestaat al jaren een geheim project voor humanoïde robots, dit zijn robots die het lichaamsvorm hebben van de mens. Het project is echter al zo ver dat ze sprekend op de mens lijken. Nu hebben ze 10 jaar geleden 5 humanoïde robots gebouwd die nu zo ver zijn dat ze voor een lange periode 24/7 onder de mensen mogen komen. Vandaar ook dat deze 5 robots de weide wereld in mogen, ze worden alle 5 naar de zelfde universiteit worden gestuurd waar ze voor 2 jaar zullen gaan studeren, nu moeten ze er natuurlijk voor zorgen dat hun omgeving hier niet achter komt en dat het geheim ook geheim blijft. Om hen te helpen worden ze aan 5 mensen gekoppeld, mede studenten die hun zullen helpen met hun avontuur. Zal het ze lukken om een geheim te blijven en als een echte tiener te lijken?

    Humanoïde
    De humanoïde lijkt zo sprekend op de mens dat het echt opvalt dat ze niet menselijk zijn. Het enigste wat een beetje anders is, is de manier van reageren. Een Humanoïde zou dus heel onlogisch kunnen reageren op sommige momenten. Humanoïde hebben een huid wat sprekend aan voelt als dat van een mens, de huid kan ook gewoon nat worden wat betekend dat ze gewoon kunnen douchen, in de regen kunnen lopen of kunnen zwemmen. Humanoïde zijn ook in staat om te kunnen eten en te drinken. Als een Humanoïde valt dan kan het zijn dat de huid kapot gaat, zodra de huid weer terug geklapt word geneest dit weer meteen. Een Humanoïde is iets sterker en sneller dan de mens. Ze zijn ook slimmer dan de mens, dit komt omdat de hersenen een computer is. Dit betekent dat ze sneller leren, een zeer goed geheugen hebben en dingen eerder zien. Zo kunnen ze er voor zorgen dat ze beter zien en horen dan de mens. Het is echter niet zo dat ze extreem beter kunnen zien. Echter kunnen ze ook virussen binnen krijgen. Dit betekent niet dat dit zomaar kan gebeuren maar als iemand dit echt gepland heeft zou het wel kunnen.


    University of Kentucky

    University of Kentucky in een openbare hoge school in Lexington, Kentucky. Hier vallen verschillende opleidingen te doen, de scholieren logeren op de campus in gebouwen. Deze gebouwen staan over door de campus heen, ondanks dat de gebouwen gemengd zijn betekent dit niet dat er gemengde kamers zijn. Over de hele campus bevinden er zich 15 bibliotheken, kleine winkeltjes, cafés en beveiliging. De university of kentucky kent verschillende teams basketbal, football, cheerleader, vrouwen basketbal en mannen voetbal. De kleuren van de school is blauw met wit, de motto is see blue en de mascotte zijn twee wildcat's Ook kent de school meerdere Fraternities (broederschappen) en Sororities (meisjesstudentenclubs)

    Opleidingen:
    Landbouw, voedsel en milieu
    Kunsten en wetenschappen
    Business en economics
    Communicatie en informatie
    Tandheelkunde
    Design
    Onderwijs
    Fine arts (kunst, muziek en theater)
    Rechten
    Medicijnen





    Regels
    – 300 woorden minimaal.
    – Maximaal 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan, maar doe dit wel onder een spoiler of geef een waarschuwing in je post.
    – Er moeten minimaal 2 andere gereageerd hebben voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door mij Djibriel
    – Naam verandering graag door geven.

    Lijstje
    Humanoïde
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (17t/m21 lichamelijke en bouw datum/jaar)
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Innerlijk:
    Studie keuze:
    Extra:

    Mensen
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (17t/m21)
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Studie keuze:
    Extra:

    Rollen
    Stop op vrouwen tot er 4 mannen zijn
    Humanoïde
    ~ Marlie Aileen Leaftwill – Djibriel
    ~ gereserveerd - WhereITold
    ~
    ~
    ~

    Mensen

    ~ gereserveerd - Ephrya
    ~ gereserveerd - TheHaningThree
    ~ gereserveerd - NecklessOfHope
    ~
    ~





    Het idee is gebaseerd op Extant

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 0:34 ]


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    fc Kristina Bazan


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Een van de studenten die begeleid voor mij? ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Een van de studenten die begeleid voor mij? ^^


    Is goed, wat wil vrouwelijk of mannelijk


    Info over de uni komt nog


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Vrouwelijk, tenzij je liever hebt dat ik een man neem.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Vrouwelijk, tenzij je liever hebt dat ik een man neem.


    Vrouwelijk is goed
    ik zal je er zo snel mogelijk er bij zetten


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Mag ik een vrouwelijk mens?


    -

    Mag ik een vrouwelijke Humanoïde? Of moeten er eerst mannen komen want dan neem ik wel een mannelijke.


    She was always looking for more..

    Laura, kan mijn mens jouw Humanoïde begeleiden?


    -

    Ja hoor ik zal jullie er straks bij zetten ben nu niet thuis


    Stop op vrouwen tot het aantal mannen weer gelijk staat met vrouwen

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 22:12 ]


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    TheHangingTree schreef:
    Laura, kan mijn mens jouw Humanoïde begeleiden?


    Ofcourse.


    She was always looking for more..

    Mag ik een mannelijk mens? (En is het goed als hij een hekel heeft aan die/dat Humanoïde?)


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik FC Nina Dobrev (:


    -

    NecklessOfHope schreef:
    Mag ik een mannelijk mens? (En is het goed als hij een hekel heeft aan die/dat Humanoïde?)


    ja hoor is helemaal goed.
    het hoeft echt niet dat ze goed met elkaar over weg kunnen of iets.

    Al zit ik nog te twijfelen of ze het weten of niet. misschien maar een klein deel ofzo

    Dus vinden jullie het leuk als de mensen het weten? Of misschien dat ze een leugen is verteld wat is gebaseerd op de waarheid


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!



    Naam: Marlie Aileen Leaftwill
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 17 (25/01/2047) (25/01/2054)
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Innerlijk:
    Studie keuze: Communicatie en informatie
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 11:44 ]


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    AURORA 'RO' ASHANTIA GRIFFITH. MENS.

    • Leeftijd
          Zeventien, O5 Mei.

    • Geslacht
          Vrouwelijk.

    • Uiterlijk
          Ondanks ze met haar honderdzestig centimeter absoluut niet de grootste is, valt Aurora erg op door haar permanent roze gekleurde haren. Haar haarkleur is niet het enige ongewone aan haar uiterlijk, haar ogen hebben een lichtgrijze kleur die aan de randen van haar irissen zwart worden. Aurora is van zichzelf erg dun en kan vaak ook gewoon eten wat ze wilt zonder aan te komen, wat voor het meisje een gemak is gezien haar voorliefde voor eten.
          Aurora haar kledingstijl is erg verschillend. Op het ene moment is ze niet in een jurk te krijgen, maar op het andere moment draagt ze absoluut niets anders. Toch valt ze erg vaak terug op dingen die gewoon comfortabel zitten, als het niet fijn zit trekt ze het niet meer aan ook. Op hakken zal je haar dan ook nooit zien.

    • Innerlijk
          Aurora is iemand die graag creatief bezig is. Of dit nou op de manier van tekenen of zingen is, ze kan het allemaal en doet het ook graag. Ze is daar in tegen niet het persoon dat je huppelend vrolijk liedjes ziet zingen, als dat gebeurd zal er iets goed mis met haar zijn. Aurora is erg sarcastisch en niet bang mensen te laten weten wat ze van ze vind, of dit nou negatief of positief is. Ze maakt er geen punt van mensen te kwetsen en doet dan ook niet aan roddelen. Ze zegt het vol in iemand zijn gezicht of helemaal niet.
          Ze heeft dan ook een geweldig doorzettingsvermogen. Als ze iets wilt zal ze het krijgen ook, en daar zal ze persoonlijk voor zorgen.

    • Geschiedenis

    • Studie keuze

    • Extra

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 13:37 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.