• Zijn er nog mensen die al lid waren tijdens de Tokio Hotel hype en nog een aantal goede oude Tom stories weten met veel hoofdstukken?
    Ik weet dat er Call 911, somebody stole my heart was maar die is toen na de storing waarbij alle quizzen verloren gingen niet meer opnieuw erop gezet, net zoals een heleboel andere goede verhalen.
    Iemand die er nog een aantal weet?

    Met de komst van het nieuwe album ben ik weer mn oude dvd's en oude cd's aan het luisteren en vind het ook wel weer leuk om die oude verhalen nog een keer te lezen.

    Ik heb volgens mij een deel van de hype meegemaakt, maar ik heb geen idee voor stories. Sorry!

    Nu wel, haha. Gewoon zoeken bij de zoekbalk. (cat) Klik!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 17:23 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik heb de hele hype meegemaakt, maar ik kan me bijna geen stories meer herinneren.

    Misschien kun je wat zoeken via de zoekmachine?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb de hele hype meegemaakt, maar ik kan me bijna geen stories meer herinneren.

    Misschien kun je wat zoeken via de zoekmachine?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben er net na gekomen denk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aaaah de Tokio Hotel hype! Ik mis die tijd, dat was écht leuk!
    En ik heb wel veel TH gelezen, maar helaas ben ik niet goed in het onthouden van titels. Dus -je raad het vast al wel-, ik kan je helaas niet helpen. Succes met zoeken! (:
    Als je een paar goede verhalen hebt gevonden, zou je ze me dan willen sturen? Weer eens Tokio Hotel lezen klinkt me wel tof. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scandal schreef:
    Ik heb de hele hype meegemaakt, maar ik kan me bijna geen stories meer herinneren.

    Misschien kun je wat zoeken via de zoekmachine?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik heb de hype meegemaakt, maar wel zonder TH fan te zijn, dus ik herinner me geen stories of series, sorry. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    goh, wat heb ik daar wat van gelezen zeg vroeger!
    Maar ik zou het echt niet meer weten. Misschien zoals al gezegd even de zoekmachine gebruiken.
    En als je echt tokio hotel verhalen enzo zoekt, zou ik even op TokiohotelHolland kijken. Daar staat volgens mij ook nog wel heel wat op en kan je ook op soort zoeken, dus met enkel Tom. -toen ik daar nog opzat tenminste. weet niet hoe het nu is.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Goh, dat is ook al een hele tijd geleden. Ik heb even op m'n oude account gekeken bij m'n abo's maar de meeste van die verhalen zijn of nooit beëindigd of zijn verloren gegaan in de crash of gewoon uit eerlijke schaamte verwijderd (zoals de mijne bijvoorbeeld :') ). Gewoon de zoekbalk eens uitproberen lijkt mij je beste optie atm.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik was er wel maar ik was geen fan van th.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 23:10 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kageyama schreef:
    Ik heb bijna de hype meegemaakt, maar wel zonder TH fan te zijn, dus ik herinner me geen stories of series, sorry. ^^


    i put the fun in funeral

    Kageyama schreef:
    Ik heb de hype meegemaakt, maar wel zonder TH fan te zijn, dus ik herinner me geen stories of series, sorry. ^^


    26 - 02 - '16

    Escapism schreef:
    Aaaah de Tokio Hotel hype! Ik mis die tijd, dat was écht leuk!
    En ik heb wel veel TH gelezen, maar helaas ben ik niet goed in het onthouden van titels. Dus -je raad het vast al wel-, ik kan je helaas niet helpen. Succes met zoeken! (:
    Als je een paar goede verhalen hebt gevonden, zou je ze me dan willen sturen? Weer eens Tokio Hotel lezen klinkt me wel tof. c:


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    secretangel heeft nog een heel aantal TH verhalen ;3


    26 - 02 - '16

    Omg, jaa. Die hype was echt leuk! x] Al ben ik nu geen fan meer.. Maar nee, ik weet geen stories meer! :o Ik onthoud nooit titels x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.