• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ohgod we hebben van Linde een rebelse jonge dame gemaakt :'x shit ik zit vast nog @ generations en 19 years later :p


    Haha was ik al :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    -

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 20:22 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Obliviate reageer maar eerst @ generations :') ben benieuwd naar George..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet ik hier nu reageren :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hmpf. Ik ga eventjes afwas doen. Enne dan HP5 kijken!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Laat maar, eerst generation dus xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    George sloeg een arm om mij heen en ik kon het niet laten om mijzelf dichter tegen hem aan te drukken. Niet dat het de weeïge gevoel in mijn buik afnam maar ik had tenminste George. Dat gold toch voor iets?
    ‘Ik denk dat Ma en Pa Draco wel gaan mogen. Tenminste als ze Campbell goedkeuren zouden ze dat bij Draco toch ook doen. Ik vind het echt fijn voor je dat Ma en Pa toegestemd hebben. Maarja. Wat had je anders gedacht; een beroemde zwerkbalspeler.’ Een steek leek door mijn hart te gaan en ik keek Ginny geschokt aan voordat ik die emotie snel verborg door uit het raam te kijken. Ongemakkelijk schoof ik over mijn stoel vooral om het feit dat ik nu twee weken bij een familie zat die me waarschijnlijk niet zagen zitten als ik Georges en Ginnys worden moest geloven. Blijkbaar zag Ginny me ook helemaal niet zitten. ‘Eh misschien moeten we ergens anders heen gaan, Ginny.’ Ik verbeet de tranen terwijl ik naar mijn knieën keek. Was dit de waarheid; mocht zelfs Draco me niet meer waardoor hij met Ginny ergens anders heen wilde?
    Ik moest hier weg. Ik kon misschien niet van deze trein af maar wel uit deze coupe. ‘wc.’ Murmelde ik zachtjes en liet Georges arm van mijn rug afglijden en zonder iemand nog aan te kijken liep ik weg. Zodra ik de coupedeur had dicht gedaan gleed mijn blik automatisch naar Ralf en Fred. Ze leken zo gelukkig samen en iedereen leek ze te mogen terwijl George en ik geheim waren. Ook van zijn ouders en Ginny had gelijk. Ik was erger dan Draco dus als ze mij zouden accepteren zouden ze hem ook doen en ik kon geen reden verzinnen waarom ze me zouden accepteren. Ik maakte George niet blij ook al beweerde hij het. ik liep door de gangen van de trein terwijl en merkte niet eens de wijzende vingers van leerlingen noch de opgewonden stemmen van leerlingen omdat kerst voor de deur stond. Ikzelf; ik knielde neer in de bagageruimte achter een grote koffer zodat ik van het zich onttrokken werd. Ik wilde hier weg. Van deze trein. Ik had nooit weg moeten gaan. Hoe kon ik zo naïef zijn om te denken dat mensen mij mochten; dat ik mijzelf zou redden in de buitenwereld zonder Nathaniel. Ik had hem nodig. Ik kon niet zonder hem functioneren. Als wij samen waren sprak hij voor mij waardoor ik nooit teleurstelde en nu leek ik dat alleen maar te doen.


    Dramaa ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik denk dat Ma en Pa Draco wel gaan mogen. Tenminste als ze Campbell goedkeuren zouden ze dat bij Draco toch ook doen. Ik vind het echt fijn voor je dat Ma en Pa toegestemd hebben. Maarja. Wat had je anders gedacht; een beroemde zwerkbalspeler.’
    Mijn kaak viel een eindje open en ik keek Ginny strak aan. Dus dat moest ze niet zeggen. Ik keek even naar Campbell en ik wist dat hij zich ongemakkelijk ging voelen.
    ‘Eh misschien moeten we ergens anders heen gaan, Ginny.’
    Ik keek Draco even aan maar voor ik iets kon doen sprong Campbell op.
    ‘wc.’
    En hij liep de coupé uit. Ik wierp Draco en Ginny even een blik toe voordat ik ook opaprong.
    'We gaan al weer weg, maak je maar geen zorgen, Draco.' Zei ik en beende ook de coupé uit. Ik kon net in de vwete van de gangpad Campbell zien. Hij liep de wc's zelfa voorbij.
    'Campbell, wacht,' riep ik maar natuurlijk ging hij niet stoppen. Hij kiep de bagageruimte in en even bleef ik voor de deur staan die net nog dicht viel. Misschien moet ik hem deze keer wat ruimte geven. Maar ik luister nooit naar mijn hersenen en naar mijn hart en die zegt day ik naar binnen moet gaan dus dat doe ik ook. Eigenlijk komt dit alles door mij. Omdat hij mij kent is hij vaker verdrietig. Merlin, help me.
    De bagageruimte was groot en Campbell kon ik nergens vinden, maar ik kon zweren dat ik hem naar binnen zag lopen.
    'Campbell?' Riep ik maar. Eindelijk vond ik hem achter een grote koffer, geknield om de grond. Ik zucht zachtjes.
    'Hier ben je dus.' Fluisterde ik zachtjes en knielde voor hem nee. Mijn hand plaatste ik automatisch achter zijn nek en gaf hem een kleine knuffel.
    'Kom op, Camp. We zijn onderweg naar mijn huis om kerst te vieren, een dom gesprek kan het toch niet verpesten?


    Ik en mijn nichr gaan een film kijken dus tot dan ben ik gone


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    okii welke film? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    okii welke film? ^^


    Bad grandpa :'D

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 22:15 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Bad grandpa :'D


    dafuck x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ugh ik verveel me.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders

    Tot mijn afschuw hoorde ik plotseling voetstappen wat mijn hart een slag extra deed kloppen wat verdubbeld werd toen ik ‘Campbell?’ geroepen hoorde worden door een veels te bekende stem wat mijzelf zo klein mogelijk deed maken. Ik wilde niet dat hij me vond. Dan kon ik niet zeggen dat ik naar de wc was geweest. Ik moest even rust. Even rust en alles op een rijtje zetten voor wat ik hierna moest doen.
    ‘Hier ben je dus.’ Voordat ik wat kon zeggen werd ik in een omhelzing getrokken terwijl een hand achter mijn nek geplaatst werd. ‘Kom op, Camp. We zijn onderweg naar mijn huis om kerst te vieren, een dom gesprek kan het toch niet verpesten?’
    Ik drukte me dichter tegen hem aan bij zijn woorden. Oh ik haatte het dat hij wist dat ik erover in zat. Ik haatte het dat ik hem in al die tijd dat we elkaar kende nooit hem heb moeten troosten en ik was bang dat wanneer dat moment zou zijn ik het niet zou kunnen. ‘Sorry; George. Het is niks.’ Ik zweeg terwijl ik even zijn vertrouwde geur opsnoof.
    ‘Ik weet dat dit onwijs onlogisch klinkt maar het is gewoon van alles. Ik ben nog nooit alleen geweest. Altijd is Karkarov; mijn broer Nathaniel er of mijn trainer, coach, aanvoerder die voor mij spreekt of bij mij is. I-ik heb nooit eigenlijk hoeven te praten meer omdat ik daar in verstik. Zelfs toen we met zijn zessen buiten stonden. Ik vind dat moeilijk; George. Vooral dat ik nu zo ver weg bij ze ben. Ik ben nooit ver van ze af geweest.’ Ik schudde nutteloos mijn hoofd. Ik moest niet over problemen praten; alleen over oplossingen. Alsof George nog meer gezever van mij wilde horen. ‘Sorry. Ik ben- gewoon raar.’ Ik lachte voorzichtig al was het als een boertje met kiespijn en drukte mijn lippen tegen de zijne aan. Niet dat ik er al te lang van kon genieten aangezien mijn hoofd tegen de treinmuur stootte terwijl piepend de trein tot stilstand kwam.

    Ja; goedgekeurd? Aangekomen op perron 9 ¾ wwaar Molly en Arthur wachten? :’)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zr zijn snel aangekomen xq

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 11:38 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Sorry; George. Het is niks. Ik weet dat dit onwijs onlogisch klinkt maar het is gewoon van alles. Ik ben nog nooit alleen geweest. Altijd is Karkarov; mijn broer Nathaniel er of mijn trainer, coach, aanvoerder die voor mij spreekt of bij mij is. I-ik heb nooit eigenlijk hoeven te praten meer omdat ik daar in verstik. Zelfs toen we met zijn zessen buiten stonden. Ik vind dat moeilijk; George. Vooral dat ik nu zo ver weg bij ze ben. Ik ben nooit ver van ze af geweest. Sorry. Ik ben- gewoon raar.’ hij lachte al vond ik hier niets om over te lachen en drukte zijn lippen op de mijne. De piepende geluid van het trein gaf aan dat we waren aangekomen en Campbell met zijn hoofd tegen de treinmuur aanstoote. Ik zette een hand achter zijn hoofd waar hij zich had aangestoten en wreef er even over heen.
    'Het is niet belangrijk of je praat of niet. Voor mijn barst praat je helemaal niet. Maar je went er wel op een gegeven moment aan. En als je het echt moeilijk vind kan ik je wel helpen hoor, dit is niets ernstigs en jij bent echt niet raar.' Ik glimlach en drukte mijn lippem n voor slechts een seconde op die van hem voordat ik op sprong en mijn hand naar hem uitstak.
    'Kom je? Of blijf je liever hier tot je weer terug bent op Zweinstein?' Vroeg ik dan met een glimlach.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••