• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog steeds geen f**k gedaan. Ik vervloek mezelf daarvoor.
    Stiekem gun ik het me dan ook niet om straks tv te gaan kijken, maar ik heb ook gewoon vakantie, hoor. Over een maand hoef ik eigenlijk pas aan het werk.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 20:03 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wow, tranen in mijn ogen van het boek :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh. De vakantie net begonnen en ik begin last te krijgen van mijn lies waar ik een blessure aan had.--"


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oh mijn god. Mijn ouders praten via whatsapp tegen elkaar - in de groepschat - terwijl ze naast elkaar zitten. En dan noemen ze mij antisociaal. :W


    26 - 02 - '16

    Deze wereld faalt gewoon zwaar. En het kan mij geen ene kloot schelen dat iedereen wil dat ik positiever sta in het leven, het is nu eenmaal zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mag ik huilen? De ene persoon ga ik twee maanden lang niet zien noch spreken en de andere persoon zal ik twee weken niet spreken, ook echt na dat gesprek van vannacht. Ik ga ze serieus echt missen...
    Maar hé, ik ga op vakantie, wat wel erg leuk gaat worden. Maar toch ben ik bang dat ik met mijn gedachten veel bij die twee zal zijn.


    Stenenlikker

    4 liter water gedronken, maar ik blijf dorstig... en vooral ook rennen naar de wc. Alles is nat van het zweet... gadver...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Stelletje gefrustreerde pubertjes. Ga lekker praten over dingen waar je wel verstand van hebt.


    26 - 02 - '16

    Ugh, hoe kan het dat - dat soort slechte verhalen wel meer dan 200 abo's krijgen?


    26 - 02 - '16

    Crying because of the book... :'(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don't even.. 900 abo's? Hebben wij hier überhaupt zoveel leden?


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    I don't even.. 900 abo's? Hebben wij hier überhaupt zoveel leden?


    We hebben zo'n 70.000 actieve leden.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    We hebben zo'n 70.000 actieve leden.


    Oh. D:
    Dat wist ik niet eens..


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk vind ik dit best wel stom. Ik wilde graag een co-auteur om gezellig een verhaal mee te schrijven. Uiteindelijk werden het er vier, oké. Maar nu lijkt geen van die co-auteurs nog wat te doen met het feit dat ze mijn co-auteurs zijn. Ik kan dit idee net zo goed afblazen. Jammer :c


    26 - 02 - '16

    Vanavond buiten slapen. 8D

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 23:02 ]


    Your make-up is terrible