• Hoi, de laatste tijd gaat het niet zo goed met me.
    Zodra ik voor school moest leren (heb nu me laatste proefwerkweek achter de rug en heb nu net vakantie) raakte ik helemaal gestrest en kreeg ik huil buien omdat ik dacht dat ik t niet kon.
    Ook heb ik het gevoel dat ik niks waard ben, en zou ik het niet erg vinden als ik nu een ongeluk zou krijgen en dood ben.
    Ik voel me regelmatig ellendig.
    Alleen een paar vrienden en vriendinnen weten dit.
    Voorderest heb ik regelmatig ruzie met mijn ouders, omdat ik vaak boos reageer op dingen die ze zeggen omdat ik alles negatief opvat.

    Wat is het beste wat ik kan doen in deze situatie?
    Het wordt steeds erger...

    anoforeffa schreef:
    Ook heb ik nergens zin meer in en soms snijd ik mezelf omdat ik mezelf haat ..


    Je bent 14 lieverd. 'Yolo'. Geniet van je vakantie in Griekenland en als je je daarna nog niet beter voelt moet je met iemand gaan praten die je kan helpen. Snijtaferelen zijn alles behalve ok dus stop daar maar mee.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    anoforeffa schreef:
    Ook heb ik nergens zin meer in en soms snijd ik mezelf omdat ik mezelf haat ..
    ''ik vertel dit normaal niemand''
    En nu zit je met deze dingen te gooien?

    ...
    :') pls


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)''ik vertel dit normaal niemand''
    En nu zit je met deze dingen te gooien?

    ...
    :') pls


    Ik ben anoniem dus is anders.
    En vind t alsnog moeilijk .

    Vervain schreef:
    (...)

    Je bent 14 lieverd. 'Yolo'. Geniet van je vakantie in Griekenland en als je je daarna nog niet beter voelt moet je met iemand gaan praten die je kan helpen. Snijtaferelen zijn alles behalve ok dus stop daar maar mee.


    Dankje ik hoop dat het goed gaat in griekenland !

    anoforeffa schreef:
    (...)

    Ik ben anoniem dus is anders.
    En vind t alsnog moeilijk .
    Er valt niet echt wat anders te doen dan gewoon NIET zo negatief te denken. Klinkt stom en onmogelijk, maar het moet toch zo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh en het is al bijna 3 uur en je bent nog online. Als je 14 bent, is het niet echt slim om je ritme zo om te gooien. Zo laat naar bed, volgende dag fucked up moe zijn, is ook een oorzaak van het ''depressief'' voelen en gevoelig zijn.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 2:49 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    anoforeffa schreef:
    Ook heb ik nergens zin meer in en soms snijd ik mezelf omdat ik mezelf haat ..


    Grappig dat je er weer dingen bij verzint elke keer, komt niet geloofwaardig over zo..


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik denk dat je gewoon aan het puberen bent. Dan kan je wel eens in een dip komen en dit is dan waarschijnlijk zo'n dip.


    26 - 02 - '16

    Wauw. Verzin je nu steeds dingen erbij om te bumpen en aandacht te krijgen? ;x


    wat was dit ookalweer

    Felis schreef:
    Ik denk dat je gewoon aan het puberen bent. Dan kan je wel eens in een dip komen en dit is dan waarschijnlijk zo'n dip.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Laat maar als jullie me niet serieus nemen dan.

    Dit is de eerste keer dat ik iets op een forum zet en vond het moeilijk dus daarom vertelde ik neit alles in 1 keer misschien dom ja maar jullie reacties doen me wel pijn dus hajje

    anoforeffa schreef:
    Laat maar als jullie me niet serieus nemen dan.

    Dit is de eerste keer dat ik iets op een forum zet en vond het moeilijk dus daarom vertelde ik neit alles in 1 keer misschien dom ja maar jullie reacties doen me wel pijn dus hajje
    okdoei


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind om eerlijk te zijn dat hier nogal lullig op gereageerd wordt.
    Natuurlijk is het normaal om dit soort dingen te voelen als je in puberteit zit en zijn er genoeg andere mensen die hier last van hebben of soms nog grotere problemen hebben, maar dat betekent niet dat zoiets niet heel erg vervelend kan voelen voor iemand die zich zo voelt en gewoon op zoek is naar een beetje hulp of zo.

    En verder zou ik willen zeggen dat hoe moeilijk het ook is, je misschien toch beter kunt proberen te praten over hoe je je voelt met je ouders of andere mensen die dicht bij je staan. Ik denk namelijk dat die betere oplossingen kunnen verzinnen dan vreemden op het internet.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Theekopje schreef:
    Ik vind om eerlijk te zijn dat hier nogal lullig op gereageerd wordt.
    Natuurlijk is het normaal om dit soort dingen te voelen als je in puberteit zit en zijn er genoeg andere mensen die hier last van hebben of soms nog grotere problemen hebben, maar dat betekent niet dat zoiets niet heel erg vervelend kan voelen voor iemand die zich zo voelt en gewoon op zoek is naar een beetje hulp of zo.

    En verder zou ik willen zeggen dat hoe moeilijk het ook is, je misschien toch beter kunt proberen te praten over hoe je je voelt met je ouders of andere mensen die dicht bij je staan. Ik denk namelijk dat die betere oplossingen kunnen verzinnen dan vreemden op het internet.


    Elke keer als er een oplossing gevonden is, wordt er wat bij verteld. Dat klinkt gewoon een beetje dubbel vind ik. Ik heb het geprobeerd maar steeds wat erbij vertellen is niet heel geloofwaardig.


    Spinning around, I'm weightless.

    Theekopje schreef:
    Ik vind om eerlijk te zijn dat hier nogal lullig op gereageerd wordt.
    Natuurlijk is het normaal om dit soort dingen te voelen als je in puberteit zit en zijn er genoeg andere mensen die hier last van hebben of soms nog grotere problemen hebben, maar dat betekent niet dat zoiets niet heel erg vervelend kan voelen voor iemand die zich zo voelt en gewoon op zoek is naar een beetje hulp of zo.

    En verder zou ik willen zeggen dat hoe moeilijk het ook is, je misschien toch beter kunt proberen te praten over hoe je je voelt met je ouders of andere mensen die dicht bij je staan. Ik denk namelijk dat die betere oplossingen kunnen verzinnen dan vreemden op het internet.


    dankje