• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:28 ]


    26 - 02 - '16

    IMAGINE LIVING LIKE A KING SOMEDAAAAY.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:29 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Sometimes everything is wrong, now it's time to sing along..


    26 - 02 - '16

    Those gifs, they cheer me up a bit (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Don't let yourself go..


    26 - 02 - '16

    Ik snap niet hoe een 16+ fanfiction story meer dan 500 abbo's heeft x'D
    I'm like; Wait whut? What am I missing? x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    omg die katjes <3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil weglopen, hier ver vandaan, met Miel. Van al het gezeur weg. Ik ben blij dat we straks 15 dagen alleen elkaar hebben en niemand anders erbij, niemand anders... alleen wij twee in mijn huis.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu al superveel zin in volgende week zaterdag en zondag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    What's so good about picking up the pieces?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    7 kilometer gefietst in de vakantie, hele onderneming hier :')

    En toen had je 122 abo's en stond je in de top op 1.... YEAHH C:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 22:25 ]


    wat was dit ookalweer

    Het moet altijd over jou gaan. Damn, is het eens in je kop op gekomen dat er ook nog anderen op de wereld zijn? -,-"


    † Love? I want to sleep.

    Eindelijk kan ik die zin gebruiken! Ik ebn zo blij. Ondanks ik door die zin 3 keer de Franse les ben uitgestuurd maar hé. Het betekend wel dat het een erg groede zin is :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb zo'n vreselijke hekel aan paniekaanvallen. Ze zijn zo eng, het is net alsof je ineens dood gaat. Godzijdank woon ik bij iemand die er alles van af weet.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Family drama.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik snap nu dat jeuk erger is dan pijn... Maar dit is geen jeuk meer.. Deze dingen doen gewoon zeer O_O kut muggen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you