• De stelling van deze week luidt:
    Ze moeten meer bunkers bouwen, je weet maar nooit.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens. Gevaar kan uit elke hoek komen, je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt.


    This is me.

    Neh, dat vind ik een verkeerde instelling om mee te leven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    waarom nieuwe bouwen als ze ook de oude kunnen opknappen... trouwens er is waarschijnlijk toch geen geld voor XD


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Ja, de situatie in de wereld is niet bepaald veilig. :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oneens. Tegenwoordig wordt er oorlog gevoerd met nucleaire wapens, dus al zouden er extra bunkers zijn, we zouden toch nooit aan die stralingen kunnen ontsnappen, aangezien het honderden, duizenden, misschien wel miljoenen jaren kan duren voor de stralingen verdwenen zijn en zo lang leven wij als mens niet.
    Dus nee, dat heeft tegenwoordig toch geen zin meer.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    MissesHoran schreef:
    Eens. Gevaar kan uit elke hoek komen, je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Oneens. Geef vrouwen gewoon de macht en er komt nooit weer een oorlog. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    Oneens. Geef vrouwen gewoon de macht en er komt nooit weer een oorlog. (bloos)


    Feministen, verenigd u!


    26 - 02 - '16

    xlufjoetoexx schreef:
    Oneens. Tegenwoordig wordt er oorlog gevoerd met nucleaire wapens, dus al zouden er extra bunkers zijn, we zouden toch nooit aan die stralingen kunnen ontsnappen, aangezien het honderden, duizenden, misschien wel miljoenen jaren kan duren voor de stralingen verdwenen zijn en zo lang leven wij als mens niet.
    Dus nee, dat heeft tegenwoordig toch geen zin meer.

    Ik ben het eens met hierboven (oneens dus over de stelling)
    Als je bunkers bouwt, zullen de mensen daar verkeerde gedachten uit trekken. Men zal denken dat wij een nieuwe oorlog verwachten, waardoor anderen er ook zullen bouwen en er een oorlog kan beginnen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lol.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cherokees schreef:
    Oneens. Geef vrouwen gewoon de macht en er komt nooit weer een oorlog. (bloos)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens. We zouden meer met elkaar moeten praten en het vak Levensbeschouwing verplicht moeten gaan geven, overal ter wereld en zonder fascistische inhoud. Ik denk dat we gewoon meer respect voor elkaar moeten hebben in plaats van gelijk maar bruut geweld te gaan gebruiken. Met woorden kom je er beter uit, naar mijn mening.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sorry, maar dit vind ik een domme stelling die nergens op slaat eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pendule schreef:
    Lol.


    i put the fun in funeral

    Cherokees schreef:
    Oneens. Geef vrouwen gewoon de macht en er komt nooit weer een oorlog. (bloos)