• Hallo allemaal,
    Ik moet een presentatie houden voor Engels. Nou heb ik alles al mooi uitgeschreven over wat ik wil zeggen etc, maar ik vroeg me af of iemand mij zou kunnen helpen om het in een ´makkelijkere´ taal om te zetten, zodat ik het sneller kan onthouden. Dus bijvoorbeeld in plaats van derellict, abandoned of rejected. Ik heb de altijd de neiging om in een tekst moeilijke woorden te gaan gebruiken, maar in een presentatie kan dat niet, want iedereen zal zich afvragen wat de woorden betekenen, in plaats van echt gaan luisteren naar het verhaal.
    Het zou fijn zijn als iemand me hierbij kon helpen. Kan je me alsjeblieft een privébericht stuurt of even commenten hieronder, zodat ik het naar je kan sturen. Ik wil het namelijk niet vrij op internet zetten, omdat docent misschien gaat denken dat ik plagiaat heb gepleegd, terwijl het mijn eigen stukje is, haha.
    Als je er iets voor terug wil kan je het altijd zeggen! (':
    Groeten,
    R.

    P.S Ik zet er natuurlijk wel credit bij! Je hoeft alleen je naam te zeggen. Ik noteer wel even dat je een vriendin van me bent, in plaas van een quizlet user, haha.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 15:51 ]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Welk niveau doe je? Want ik kan je sowieso helpen met VMBO van alle jaren , maar havo en daarboven verschilt.


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Welk niveau doe je? Want ik kan je sowieso helpen met VMBO van alle jaren , maar havo en daarboven verschilt.

    Gymnasium, maar ik wil het gewoon omzetten in makkelijkere woorden, dus het maakt mij niet uit of het wordt omgezet in VMBO-niveau of havo.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Nobody? ):


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik doe vier TTO? weet niet of je daar iets aan heb? Maar ik wil best wel helpen. ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik doe nu universiteit. Ik studeer geschiedenis, maar ik krijg wel veel Engels. Dus als je nog hulp zoekt, pb me dan


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik doe nu mijn derde jaar TTO, misschien kan ik je helpen?


    I don't want you to die, I want you to suffer.