• Hi! Ik heb dus een cover nodig voor een verhaal dat ik aan het schrijven ben en dat binnenkort hier op quizlet gepubliceerd word. Als iemand mij zou willen helpen zou ik dat heel fijn vinden!

    Wat verwacht ik?

    Plaatjes: 1, - of eventueel deze als 1 - 2, - 3,, of in plaats van 2 en 3, - [url=vhttp://s2.favim.com/orig/34/curls-cute-dress-forest-girl-Favim.com-274742.jpg]misschien eventueel in plaats van 2,[/url] en dit zou ook het meisje kunnen zijn, - eventueel als achtergrond je mag natuurlijk ook je eigen ideeën doen.

    Tekst: Naam Schrijver: Ilana Dewi
    Titel: Kayton

    Eventueel Korte omschrijving:

    [Lichtelijk gebaseerd op Candor.] Poppy Williams is een van de vele leerlingen op het Kayton international Boarding School. Ze is de perfecte leerling; een 10 op elk rapport, het perfecte vriendje, nette kleding en altijd eerlijk, net als alle andere leerlingen. Alleen is dit bij Poppy allemaal een faqade: zij is de enige die weet dat haar vader, het schoolhoofd Olivier Williams, opdrachten in de muziek die overal door de school afgespeeld word stopt: Vandalisme is verkeerd, zorg altijd dat je ouders trots op je zijn, zet jezelf nooit voor anderen, huiswerk maken is de sleutel tot succes, lieg nooit, enz. Poppy heeft geleerd om zich tegen de hersenspoeling te verzetten en is al sinds haar tiende bezig anderen te helpen te ontsnappen.
    Maar dan is daar op een dag de nieuwe leerling: Daniel Blackwell. Poppy haat hem, maar voelt zich op hetzelfde ogenblik ontzettend tot hem aangetrokken. Kan ze Daniel redden als hij zichzelf nog is, of zal ze worden verblind door liefde?


    Edit: zo'n bewegend plaatje mag eventueel als dat makkelijker is, maar het lijkt me niet dat dat makkelijk is. Ik wil in ieder geval de titel er wel op hebben. Nogmaals: doe maar wat het beste uitkomt, als het maar mooi is.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 21:10 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Ik heb iets geprobeerd:


    -

    Ring schreef:
    Ik heb iets geprobeerd:



    Moooooi. Kmis alleen de oordopjes :P die zijn best belangerijk in het verhaal...


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    O ja, ik wist dat ik iets vergeten was...
    Dan heb ik deze:


    of


    -

    Ik heb iets geprobeerd maar ik vind het zelf niet zo heel goed, als je er iets in ziet dan werk ik er nog een beetje aan en zet ik de tekst erop x


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    unic0rn schreef:
    Ik heb iets geprobeerd maar ik vind het zelf niet zo heel goed, als je er iets in ziet dan werk ik er nog een beetje aan en zet ik de tekst erop x



    Wel mooi, zou hij iets donkerder kunnen?


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Ik zal kijken :)

    Heb je er nog één nodig?
    Anders kan je ook een aanvraag in mijn coverstore droppen (:


    Credendo Vides