• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

Spinning around, I'm weightless.

Ik wil in je armen liggen ;(
    Mwehh, ik word sad van de afstand tussen ons.

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

Ik heb de neiging om gewoon weg te gaan van huis en nu naar je toe te gaan.

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

:c

:)

Ik heb de neiging om weg te lopen van huis.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Makaveli schreef:
    Ik heb de neiging om weg te lopen van huis.

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Verdammt! Alle usernames die ik wil zijn bezet!

[ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 23:51 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Tjee, ik herken je niet meer terug.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

vreselijke butthurted people -.- go fuck yourselfs

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Ik hoop dat t goed met je gaat..
    Zoniet, dan kom ik binnenkort echt langs, kan me niet schelen dat t 3 uur reizen is :/

Damn, ik denk dat ik een crush heb gekregen op de gozer. Wat een stem heeft 'ie. :9~

† Love? I want to sleep.

Nee, dit gaat niet gebeuren!
    Ik moet en ik zal je vinden!!
    Rotmug!

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

En weer een nacht door gehaald... omg lijf... you are killing me.

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Fck, ik ben moe, door die klote mug heb ik amper kunnen slapen.

Waarom ik? Ik bedoel ik had zo veel zim in timmerdorp en nu ben ik veroordeeld tot rust en krukken!!!! ARG!

It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

I trusted you. One of the biggest mistakes I ever made.

[ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 11:02 ]

"Family don’t end in blood”