• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik wil die creepers :c.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ohwauw, ik hou van hem <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Ohwauw, ik hou van hem <3

    Je schrijft wel veel in het LJH zeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yaay, mijn boek is er! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Willen ze me dood hebben of zo? Morgen wordt het 33 graden in mijn woonplaats.
    Hopelijk loop ik geen zonnesteek op tijdens/bij/na het schieten..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Murdock schreef:
    (...)
    Je schrijft wel veel in het LJH zeg.

    Staat er dan soms een limiet op hoeveel en wat je in het LJH-topic mag zetten? (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sommige mensen zouden beter eerst hersens hebben en dan pas wapentuig.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 12:05 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Staat er dan soms een limiet op hoeveel en wat je in het LJH-topic mag zetten? (krul)

    Ja, dat staat er. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Murdock schreef:
    (...)
    Je schrijft wel veel in het LJH zeg.


    Eerste wereldprobleem enzo..


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)
    Eerste wereldprobleem enzo..

    Damn, ik vermeld enkel wat me opvalt. Hetgeen wat ik heb gezegd, wordt direct opgeblazen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Helaas, toch geen zwembad. ;c


    Your make-up is terrible

    Zo warm, ik ga straks zwemmen denk ik :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Murdock schreef:
    (...)
    Damn, ik vermeld enkel wat me opvalt. Hetgeen wat ik heb gezegd, wordt direct opgeblazen.


    Sommigen hebben gewoon aandacht nodig, moet je niet op letten.


    Your make-up is terrible

    Murdock schreef:
    (...)
    Damn, ik vermeld enkel wat me opvalt. Hetgeen wat ik heb gezegd, wordt direct opgeblazen.


    Oke lol.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Handles schreef:
    (...)
    Sommigen hebben gewoon aandacht nodig, moet je niet op letten.

    Seriously, neem een chillpill of zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.