• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 0:30 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Hem mogen ze NOOIT recasten, die films zijn episch met hem. Ook Rambo, Rocky (Terminator met Schwarzenegger ook niet trouwens) mogen nooit opnieuw hermaakt worden, het zal nooit hetzelfde zijn

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Tigresse schreef:
    Hoe gaan we trouwens de patiënten verdelen? Ik denk, persoonlijk, dat het handiger is als elke cliënt een specifieke psycholoog krijgt toegewezen. Ik weet niet of Kyle dit handig zou vinden? (:

Ja klopt, stuur me even een pb met wie je wilt (:

Ich liebe dich 27.12.23

Barney is echt een psychisch ingewikkeld karakter (weer typisch voor mij)...

Bourne schreef:
    Barney is echt een psychisch ingewikkeld karakter (weer typisch voor mij)...

Sarah is echt een bitch.. (duivel)

"Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

Promisess schreef:
    (...)

Sarah is echt een bitch.. (duivel)
    Eigenlijk is hij heel vriendelijk, maar onder invloed is hij echt de meest arrogante ass gay ever c:

Bourne schreef:
    (...)Eigenlijk is hij heel vriendelijk, maar onder invloed is hij echt de meest arrogante ass gay ever c:

Bogatyr gaat zijn handen vol hebben aan Barney geloof ik xd

Ich liebe dich 27.12.23

Bourne schreef:
    (...)Eigenlijk is hij heel vriendelijk, maar onder invloed is hij echt de meest arrogante ass gay ever c:

Sarah is echt zo'n verwende arrogante bitch die zichzelf helemaal geweldig vindt (past wel goed bij mij :P)

"Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

Avena schreef:
    (...)

Bogatyr gaat zijn handen vol hebben aan Barney geloof ik xd
    Ja hij gaat er echt spijt van krijgen, want hij zit snel onder de adrenaline, dan is hij zo fucked up dat hij bij het minste gaat slaan :Y)

Bourne schreef:
    (...)Ja hij gaat er echt spijt van krijgen, want hij zit snel onder de adrenaline, dan is hij zo fucked up dat hij bij het minste gaat slaan :Y)

I can tell you, Bogatyr slaat terug :W en een man van 1.95 met veel spieren kan hard slaan :Y)

Ich liebe dich 27.12.23

Ik heb hier zin in, hehe. :Y)

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Avena schreef:
    (...)

I can tell you, Bogatyr slaat terug :W en een man van 1.95 met veel spieren kan hard slaan :Y)
    Like he gives a fuck, Zo lange engerd is niet zo wendbaar en hij is anders ook 1.88m c:

Bourne schreef:
    (...)Like he gives a fuck, Zo lange engerd is niet zo wendbaar en hij is anders ook 1.88m c:

Wacht maar (wbw)

Ich liebe dich 27.12.23

Avena schreef:
    (...)

Wacht maar (wbw)

Hij zal niet sterker zijn ,maar slim is Barney wel en zeker geen opgever :Y)

Indeling;

Will Chandler;
    Ruedi Rutsaert
    Ombré Carver

John Michiels;
    Christen North

Bogatyr Rasskazov;
    Barney Moss
    Caleb Sullivan

Gwen Timberland;
    Sarah Westfield

Als alle rollen die nog ingevuld moeten worden, worden ingevuld krijgt een van de psychologen er nog een bij

[ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 21:23 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Bourne schreef:
    (...)
    Hij zal niet sterker zijn ,maar slim is Barney wel en zeker geen opgever :Y)

Dan staan die twee gelijk, hehehe

Ich liebe dich 27.12.23