• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 0:30 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Tigresse schreef:
    Wacht, vechten we nu om Caleb of om Barney? :')

Dat zullen jullie nog wel zien :Y)

Ich liebe dich 27.12.23

Avena schreef:
    (...)

Hehehe, we shall see :W

Ruedi is niet te remmen zodra de dosis GHB verhoogd in zijn bloed :Y)
    He is meer belemmerend dan opwekkend eigenlijk ik lees de neveneffecten hier: GHB is bij regelmatig gebruik zowel lichamelijk als psychisch ernstig verslavend. Onthoudingssymptomen zijn met name slaapstoornissen, gespannenheid, angstklachten, zweten, trillen, spierpijn en depressieve gevoelens. Acute onthouding kan aanleiding geven tot het ontstaan van ernstige symptomen zoals een epileptisch insult en/of hallucinaties of psychose. En dan is het nog niet zeker of het opwekkend of verdovend gaat werken lawl :')
    En bij Barney was het vooral Coke: In zuivere vorm heeft cocaïne een sterk stimulerend effect. Cocaïne wordt in het uitgaanscircuit meestal door de neus geïnhaleerd ('coke snuiven'). Cocaïne wordt ook gebruikt door mensen die een grote prestatie moeten leveren en is een vrij dure drug ('yuppendrug').

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Haha Als Barney het met Caleb wil en Ruedi met Barney wordt het nog enorm grappig :Y)

Bourne schreef:
    (...)He is meer belemmerend dan opwekkend eigenlijk ik lees de neveneffecten hier: GHB is bij regelmatig gebruik zowel lichamelijk als psychisch ernstig verslavend. Onthoudingssymptomen zijn met name slaapstoornissen, gespannenheid, angstklachten, zweten, trillen, spierpijn en depressieve gevoelens. Acute onthouding kan aanleiding geven tot het ontstaan van ernstige symptomen zoals een epileptisch insult en/of hallucinaties of psychose. En dan is het nog niet zeker of het opwekkend of verdovend gaat werken lawl :')
    En bij Barney was het vooral Coke: In zuivere vorm heeft cocaïne een sterk stimulerend effect. Cocaïne wordt in het uitgaanscircuit meestal door de neus geïnhaleerd ('coke snuiven'). Cocaïne wordt ook gebruikt door mensen die een grote prestatie moeten leveren en is een vrij dure drug ('yuppendrug').

Waar vind je dat nou weer x'D Ik heb helemaal een psychologische site opgezocht en kreeg wat anders xdd

Ich liebe dich 27.12.23

Avena schreef:
    (...)

Waar vind je dat nou weer x'D Ik heb helemaal een psychologische site opgezocht en kreeg wat anders xdd
    Wikipedia :Y)

Bourne schreef:
    (...)Wikipedia :Y)

Moet je niet altijd geloven xdd

Ich liebe dich 27.12.23

Avena schreef:
    (...)

Moet je niet altijd geloven xdd
    Hehe Andere site geeft dit
    Psychische effecten

geheugenverlies
    verwardheid
    roekeloosheid
    ontremming
    euforie

Lichamelijke effecten

vrolijk, kalm en ontspannen effect
    angsten en remmingen verdwijnen
    vertraagde hartslag
    verlaagde lichaamstemperatuur
    braken
    praterig en opgewonden
    seksueel stimulerend
    trillen, duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn
    slap gevoel in de spieren, suf voelen
    bewustzijnsverlies
    stuiptrekkingen

Bourne schreef:
    (...)Hehe Andere site geeft dit
    Psychische effecten

geheugenverlies
    verwardheid
    roekeloosheid
    ontremming
    euforie

Lichamelijke effecten

vrolijk, kalm en ontspannen effect
    angsten en remmingen verdwijnen
    vertraagde hartslag
    verlaagde lichaamstemperatuur
    braken
    praterig en opgewonden
    seksueel stimulerend
    trillen, duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn
    slap gevoel in de spieren, suf voelen
    bewustzijnsverlies
    stuiptrekkingen

BAM :Y)

Ich liebe dich 27.12.23

Avena schreef:
    (...)

BAM :Y)
    HAHA dat was wat we nodig hadden ja

Bourne schreef:
    (...)HAHA dat was wat we nodig hadden ja

x'D ja toch hahah. De rest zul je wel merken :Y)

Ich liebe dich 27.12.23

Avena schreef:
    (...)

x'D ja toch hahah. De rest zul je wel merken :Y)
    Ik weet alleen nog maar tot nu toe dat Barney echt een hoge dunk van zichzelf krijgt :Y)

Bourne schreef:
    (...)Ik weet alleen nog maar tot nu toe dat Barney echt een hoge dunk van zichzelf krijgt :Y)

Hahah, dat gaan een paar mensen niet pikken *kuchBogakuchtyrkuch*

Ich liebe dich 27.12.23

Avena schreef:
    (...)

Hahah, dat gaan een paar mensen niet pikken *kuchBogakuchtyrkuch*
    Haha en hij wordt op sommige moment arrogant in het engels zou je hem al 'cocky' kunnen omschrijven

Ugh, ik wil zo graag schrijven, maar het is mijn beurt niet. :')
    Sorry voor mijn klaagzang.

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Hahah, wiens wel? xdd

Ich liebe dich 27.12.23