• Hellow! Ik heb besloten mezelf voor een uitdaging te zetten !
    Ik weet van mezelf dat ik vaak in de koekjestrommel graai, maar deze maand word het alleen maar gezond zijn. Daarom heb ik mezelf een challenge voorgeschoteld waarbij ik deze maand minstens 20 verschillende smoothie recepten ga uitvinden en hopelijk wat ga afvallen. :3
    (Het hoeft niet iedere dag te zijn, maar zo ongeveer 20 tal recepten uitvinden/proberen ^^)

    Ik vroeg me erbij af of er misschien anderen zouden willen meedoen en we dan in dit topic elkaar leuke receptjes kunnen doorsturen en er misschien enkele leuke thema's bij kunnen zetten ^^
    Dus wie wil meedoen ? :3


    Mensen die mee willen doen :
    Raccoon || Saar
    Lizor || Lisa
    Tenace || Tamara
    Assassin


    Dag 1: Raccoon,
    Dag 2
    Dag 3
    Dag 4
    Dag 5
    Dag 6
    Dag 7
    Dag 8
    Dag 9
    Dag 10
    Dag 11
    Dag 12
    Dag 13
    Dag 14
    Dag 15
    Dag 16
    Dag 17
    Dag 18
    Dag 19
    Dag 20


    Receptjes/ Combinaties


    Watermeloen + aardbei + framboos
    Aardbei + banaan
    Mango + passievrucht + (perzik)
    Framboos + appelsap
    Mango + yoghurt + wat framboos
    Banaan + peer + yoghurt + twee frambozen
    Sinaasappel + banaan
    Verse Ananas + rode vruchten + (1/2 papaya)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 21:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Het klinkt wel leuk. Al vraag ik me af of ik het vol houdt zonder koekjes en overigen c:


    wat was dit ookalweer

    Leuk idee! Ik maak zelf ook graag smoothies, maar dan van wat we in huis hebben, of in de tuin. Ik pluk vaak frambozen die ik erdoor doe. Mijn favoriete is watermeloen met aardbei en framboos. Wat ik niet lekker vind, is appel erdoor. Hierdoor wordt het een rare smurrie.


    Your make-up is terrible

    Ik vind aardbei-banaan een heerlijke combinatie c;

    Ik ga dit topic in de gaten houden trouwens.


    26 - 02 - '16

    Ik had er laatst een met mango. Mijn broertje had het voor me gemaakt dus ik weet niet zeker wat er allemaal in zat, het proefde vooral naar banaan (waer ik niet zo dol op ben) maar hij zei dat dat er niet in zat.
    Rood fruit is trouwens altijd lekker, dus ik zou daarmee beginnen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Tenace schreef:
    Het klinkt wel leuk. Al vraag ik me af of ik het vol houdt zonder koekjes en overigen c:


    Hahah daar zit ik ook wel mee, maar het is het proberen waard. Natuurlijk zijn er wel dagen waar ik eens mag snoepen, maar in het vervolg ga ik er gewoon hard opletten ^^

    Assassin schreef:
    Leuk idee! Ik maak zelf ook graag smoothies, maar dan van wat we in huis hebben, of in de tuin. Ik pluk vaak frambozen die ik erdoor doe. Mijn favoriete is watermeloen met aardbei en framboos. Wat ik niet lekker vind, is appel erdoor. Hierdoor wordt het een rare smurrie.


    Ooh die combinatie klinkt lekker (: Ik had laatst ook watermeloen en appel geprobeerd, maar het leek net pap. Dan had ik er maar ijsjes van gemaakt welke wel lekker smaakten ^^

    Blitzcrank schreef:
    Ik vind aardbei-banaan een heerlijke combinatie c;

    Ik ga dit topic in de gaten houden trouwens.


    Oeh die klink ook lekker, al ben ik niet zo voor banaan ^^. Maar ik zal het wel eens proberen dan :3


    En hier is mijn eerste receptje van de maand Juli en ook van de challenge hahah :

    Passionated summer



    Receptje met foto's is te vinden onder de spoiler



    Benodigdheden:
    Mango (ik heb gekozen voor gevroren blokjes, aangezien ik geen verse mango had liggen)
    2 of 3 Perziken
    3 of 4 Passievruchten
    Gooi ze in de blender en mixen maar! Als je een wat lichtere vorm wilt kun je er wat citroenwater of limonade bij doen, maar dat is niet nodig.



    Voor wie niet houd van pitjes kun je deze eruit zeven nadat je je smoothie gemixt hebt
    En voila, smoothie is klaar :3 Als je nog wat overschot hebt is het ook leuk om deze in ijsvormpjes te gieten!



    Enjoy !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^ OOOOH. Dit ijsvormpjes zijn leuuuk!


    26 - 02 - '16

    I'm in!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    I'm in!


    wat was dit ookalweer

    Croyance schreef:
    Ik had er laatst een met mango. Mijn broertje had het voor me gemaakt dus ik weet niet zeker wat er allemaal in zat, het proefde vooral naar banaan (waer ik niet zo dol op ben) maar hij zei dat dat er niet in zat.
    Rood fruit is trouwens altijd lekker, dus ik zou daarmee beginnen.


    Ik vind rood fruit ook heel lekker, vooral als je die mengt met Yoghurt en dan wat muesli op yum ! :3

    Blitzcrank schreef:
    ^ OOOOH. Dit ijsvormpjes zijn leuuuk!


    Heheh thank you ! :3

    Lizor schreef:
    I'm in!


    Yay ! :3 Dan zal ik je naam erbij zetten ! En die van Tenace ook ! *Le me is happy!*


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aw lijkt me leuk!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik wil meedoen, maar onze blender/juicer is naar de klote. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb waarschijnlijk niet telkens alle ingrediënten, maar ik ga het wel zoveel mogelijk proberen. Mijn naam is trouwens Lisa (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil wel mee doen, maar ik ga morgen op vakantie


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn naam is Tamara (:
    Waarschijnlijk veranderen ik een deel van de recepten maar oke c:


    wat was dit ookalweer

    Laat ik maar meedoen. :Y) Vandaag heb ik framboos met appelsap.


    Your make-up is terrible