• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 0:30 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik ga nu proberen wat te maken!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Promisess schreef:
    Welke patiënt moet Rose?


    Taylor Smith, maar verwar haar niet met de Taylor die Will net nakeek. :')
    Caleb komt er ook zo aan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Taylor Smith, maar verwar haar niet met de Taylor die Will net nakeek. :')
    Caleb komt er ook zo aan.


    Okey


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Bam, ze zijn er (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Regels van de kliniek;

    1. Contact met de buitenwereld is ten strengste verboden. Daarom worden alle elektrische apparaten die dit mogelijk maken ingenomen.
    2. De psychologen zijn de baas, je dient naar hen te luisteren en ze te respecteren
    3. We dineren op vaste uren;
    -Ontbijt van 7:30 tot 8:00 uur
    -Lunch van 12:00 tot 13:00 uur
    -Diner van 18:00 tot 19:30
    4. Om 23:00 uur is iedereen op zijn/haar kamers en om 23:30 gaan de lichten uit
    5. 'S nachts is er niemand op de gangen. Wanneer een van onze medewerkers dit merkt zijn er straffen aan verbonden
    6. Om 7:00 wordt iedereen gewekt door een alarm in de kamers. Hier dient naar worden te geluisterd
    7. Er is geen mogelijkheid om van het terrein van de Drugaway kliniek te komen. Probeer dit dus ook niet uit. Eventuele straffen zijn hier aan verbonden


    Ich liebe dich 27.12.23

    Caleb gaat dus echt héél veel moeite hebben met die eerste regel. Hij wordt gek als hij Rosaline niet mag spreken. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Caleb gaat dus echt héél veel moeite hebben met die eerste regel. Hij wordt gek als hij Rosaline niet mag spreken. :')

    Uh-oh hahah. Ze willen in die kliniek gewoon niet dat mensen achter hun illegale zooi komen x'D


    Ich liebe dich 27.12.23

    ^ Begrijpelijk, natuurlijk, maar dat betekent niet dat hij blij zal zijn. Waarschijnlijk wordt hij eerst heel boos, dan heel verdrietig, en dan emotieloos van ellende. Ik doe net alsof hij de regels nog niet heeft gelezen. ;p


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    ^ Begrijpelijk, natuurlijk, maar dat betekent niet dat hij blij zal zijn. Waarschijnlijk wordt hij eerst heel boos, dan heel verdrietig, en dan emotieloos van ellende. Ik doe net alsof hij de regels nog niet heeft gelezen. ;p


    Hahahah, dat kan wel. Ruedi heeft ze ook nog niet gelezen. Die gaat ook flippen. Maar vooral heel erg huilen, want zijn drugs zijn uitgewerkt x)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik hoop dat ik nog wakkerheid vind om te posten anders morgen c: Leuke posts allemaal btw :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wanneer gaat Christen(Heimwin) reageren zodat ik ook kan reageren?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ga zo snel mogelijk posten, misschien nog vanaaf. Zit nu in de trein hahah


    Ich liebe dich 27.12.23

    Debbaut schreef:
    Wanneer gaat Christen(Heimwin) reageren zodat ik ook kan reageren?


    Ik ben op vakantie en heb alleen een mobiel. Maandag weer sorry. Aangezien ik zaterdag en zondag naar een festival ga. En ik wil van mn laatste 2 dagen genieten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Ik ben op vakantie en heb alleen een mobiel. Maandag weer sorry. Aangezien ik zaterdag en zondag naar een festival ga. En ik wil van mn laatste 2 dagen genieten.


    Ok!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Sorry dat ik niets post, maar ik zit niet heel erg lekker in mijn vel op het moment. Sorry!


    Ich liebe dich 27.12.23