• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 0:30 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Goeie opmerking. :')
    Maar met Caleb kom ik nu niet weg, want dan laat ik Christen direct alleen, en Will heeft nu niets te zeggen.

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Tigresse schreef:
    Goeie opmerking. :')
    Maar met Caleb kom ik nu niet weg, want dan laat ik Christen direct alleen, en Will heeft nu niets te zeggen.

Hahahah, dat is wel balen. Nou, ik denk dat Jarne vanavond wel reageert (:

Ich liebe dich 27.12.23

Ik post morgen weer.^^

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:
    Ik post morgen weer.^^

Awww, okee

Ich liebe dich 27.12.23

Mag ik de patiënten in de RPG verdelen?
    Dus bijvoorbeeld zeggen:
    ''Christen North staat onder mijn toezicht, William Chandler houdt zich bezig met Ruedi Rustaert en Ombré Carver,...''

Ja wss wel denk ik, allee dat lijkt mij toch het handigst maar vraag maar aan Kyle c:

[ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 10:25 ]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Debbaut schreef:
    Mag ik de patiënten in de RPG verdelen?
    Dus bijvoorbeeld zeggen:
    ''Christen North staat onder mijn toezicht, William Chandler houdt zich bezig met Ruedi Rustaert en Ombré Carver,...''

Ja is goed. Als je het lijstje nog kunt vinden, hahah. En doe MoonEye maar bij die nieuwste psycholoog

Ich liebe dich 27.12.23

Avena schreef:
    (...)

Ja is goed. Als je het lijstje nog kunt vinden, hahah. En doe MoonEye maar bij die nieuwste psycholoog

Wie is de nieuwste psycholoog?:x

Nevermind, ik zie hem al!

Ik ga zo schrijven.

jij kan tenminste schrijven, jij gelukzak (cat)

Sidera nostra contrahent solem lunamque

^ Pf, eigenlijk moet ik nog steeds op Christen wachten. Ik schrijf wel eerst met Will.

Yah als jij geschreven hebt kan ik weer (:

Ich liebe dich 27.12.23

Shit, ik ben dit gisteren vergeten omdat er iets belangrijks tussenkwam. Ik ga nu reageren, beloofd.

Welke patiënt moet Rose?

"Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."