• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 0:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruedi is er! (: Hij heeft het over die van Descent en Bourne (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat eten we?


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Descent schreef:
    Wat eten we?


    Het is een welkom, het is rond twee uur (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik schrijf vannacht of morgen een post. Is er iemand bij wie ik Caleb of Will kwijt kan?
    Edit: Will ben ik al kwijt. Thanks Kyle. ^^

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 23:23 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zo, even met Barney gepost c: Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Natuurlijk, ben al bezig :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Will komt er zo aan, en dan verzin ik eventjes iets met Caleb. Is er nog steeds niemand die hem durft te ontmoeten? (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Will komt er zo aan, en dan verzin ik eventjes iets met Caleb. Is er nog steeds niemand die hem durft te ontmoeten? (cat)


    Lol, ga gewn ergens heen anders? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Natuurlijk, ben al bezig :Y)
    Barney pakt zijn hand wel aan hoor c:
    @Fabiënne dat bewaar ik voor later wbw


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    (...) Barney pakt zijn hand wel aan hoor c:
    @Fabiënne dat bewaar ik voor later wbw


    Shh, ik ben scheel


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Shh, ik ben scheel
    haha ik heb niets gezien :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    (...)haha ik heb niets gezien :Y)


    Moooi :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bourne schreef:
    (...) Barney pakt zijn hand wel aan hoor c:
    @Fabiënne dat bewaar ik voor later wbw


    Pf, dan wilt 'ie al niet meer. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Let op, mededeling van Bogatyr


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oude meneer? Ik ben in de fleur van mijn leven! Aldus John.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles