• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 0:30 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Avena schreef:
    (...)
    Iike I said; Ik ben nog niet klaar. Dit is de schets pas. Ik ben nu aam het tweede hoofd begonnen, daarna ga ik gedetailleerd aan de gang ^^
    En ik geef het je even mee ^^, but iet ies bjoetiefoel ^^
    Wat is dit het meest epische gevecht in een film van de eeuw? Want voor mij is het dat wel c:

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Bourne schreef:
    (...)En ik geef het je even mee ^^, but iet ies bjoetiefoel ^^
    Wat is dit het meest epische gevecht in een film van de eeuw? Want voor mij is het dat wel c:

Ik vat je laatste zin niet echt x'D

Ich liebe dich 27.12.23

Avena schreef:
    (...)

Ik vat je laatste zin niet echt x'D
    Haha niet vragen, ik kijk weer film :') This is like de twee meest epische acteurs uit actiefilms van de jaren weet ik veel hoeveel... Maar man, wat zijn ze awesome samen in één film

Dacht ik al hahaha. Nou ik ga slapen. Byee

Ich liebe dich 27.12.23

Noa is back ^-^

The monsters running wild inside of me. I'm faded

@Kyle het is Garrett Hedlund, maar je moet foto's selecteren van hem, want soms ziet hij er ouder uit en soms ook veel jonger (Hij is 29)

Haha ja, ik zag ook wel dat het niet Bradley James is hahah. Hmm, ik vind hem wel goed hoor. Maar je moet het zelf beslissen

Ich liebe dich 27.12.23

Ander Grant Gustin c: Ik twijfel nog een beetje

Bourne schreef:
    Ander Grant Gustin c: Ik twijfel nog een beetje

Grant Gustin (H)

Ich liebe dich 27.12.23

Avena schreef:
    (...)
    Grant Gustin (H)

Op de set van Affluenza. Ulgh dit maakt het er niet makkelijker op

Bourne schreef:
    (...)

Op de set van Affluenza. Ulgh dit maakt het er niet makkelijker op

hahahaha

Ich liebe dich 27.12.23

Fangirl and fanboy ^^ hahahh

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Hemwin schreef:
    Fangirl and fanboy ^^ hahahh
    shush (cat) He's handsome

Ich liebe dich 27.12.23

Mag William een stoornis hebben, zodat ik een reden heb voor zijn gedrag in het RPG? Het wordt sowieso geen heftige stoornis, aangezien hij het wel moet kunnen verbergen. c:

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."