• Sorry hoor, ik zie hier allemaal op het forum staan dat Tokio Hotel ons in de steek laat.
    Ten eerste wil ik zeggen dat dat hartstikke bull shit is.
    Als artiest/band heb je gewoon een jaar nodig om in Amerika rond te touren. Aan 3 maanden/halfjaar of nog ietsjes langer heb je gewoon niet genoeg. En ze moeten het wel goed kunnen verspreiden.
    En wat is in GODSNAAM het verschil tussen fans hier en Amerika? Jullie kunnen dan wel zeggen dat Amerikanen dom zijn, maar hier zijn ook niet de allergrootste lichten hoor-_-" Laten we nou even een beetje reeël zijn. In Amerika lopen ook slimme mensen rond en zonder die hadden we waarschijnlijk nog niet eens een computer en MTV gehad, dus ik zou nu maar heel snel je mond houden dat ze dom zijn.
    Maar om er op terug te komen: wat is het verschil tussen Nederlandse en Amerikaanse fans? Dat ze nou een stukje verder wonen en ze Tokio Hotel iets minder lang kennen, geeft nog niet het recht om te zeggen dat ze geen fan mogen zijn en dat TH geen concerten aan hun mag geven.
    Waar slaat het op om iemand anders het recht te ontnemen hun helden te zien?
    En ooit wel eens andere Europese bands in de gaten gehouden die nu wereldwijd bekend zijn? Daar is toch precies hetzelfde aan de hand? Het enige verschil is dat de Tokio Hotel-fans (waar ik er zelf ook een van ben en zal blijven ook) een beetje overdrijven.
    "Overreacting" zoals ze dat in die mooie Engelse taal noemen.
    En over Engelstalig gesproken. De meeste fans in Nederland zijn ook pas fan geworden toen de liedjes in het Engels hier werden uitgebracht.

    Dus? Heb ik een punt of denk je nog steeds in hun hoofd te kunnen kijken en zeggen: "Ze willen niks meer met Europa te maken hebben?":8


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Btw, ik wil geen ruzie, ik wil gewoon even mijn mening duidelijk maken en zoals het nogal in elkaar zit.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    hallo! alles goed? ik ben het helemaal met je eens! sorry ik ben even te happy dat er meer mensen zijn die hetzelfde denken als ik..


    Je moet worden wie je bent.

    Jaa welcome to the club! Ik ben er dus ook schoon zat van! Iedereen zeurt er maar over!


    I do not hook up.

    idd


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    -Yaaaaaay-
    jullie snappen mij:D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Daar gaat het bij mensen vaak niet om...
    Mensen vinden vaak gewoon dat ze veel verandert zijn...


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Ti's wel goed dat je je mening laat horen want ik begrijp ook wel dat ze door willen breken maarja
    toch ben ik geen fan eer >.< Aleen dat komt niet door Amerika ofzo maar vind het gewoon bagger worden (Sorry)

    -Yaaaaaay-
    jullie snappen mij:D

    Altijd he :D Elien en Ik dachten al dat we de eenige waren met deze mening! xD


    I do not hook up.

    Ti's wel goed dat je je mening laat horen want ik begrijp ook wel dat ze door willen breken maarja
    toch ben ik geen fan eer >.< Aleen dat komt niet door Amerika ofzo maar vind het gewoon bagger worden (Sorry)

    jou keuze..


    Je moet worden wie je bent.

    Willy heeft gesproken =D

    _O_


    Tanya is de beste.

    Ben het met je eens, maar ook weer niet ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Daar gaat het bij mensen vaak niet om...
    Mensen vinden vaak gewoon dat ze veel verandert zijn...

    ja en waar gaat dat dan helemaal over.
    ik heb veel gehoord dat Bill allemaal zo is veranderd en dan krijg je een FOTO erbij.
    vind je het gek dat ik dat spuugzat wordt. Er word alleen naar het uiterlijk gekeken. Omdat ie toevallig wat andere kleren aan heeft getrokken en zijn haar naar beneden. Ik vind het persoonlijk beter.
    En over arrogantie is veel op dat ze naar Amerika gaan gebaseerd. Maar dat vind ik eerlijk gezegd nogal raar. Bill is altijd wel redelijk arrogant geweest. [/eerlijkheid] En sommige mensen zien dat gewoon wat later. En je kent hem ook niet persoonlijk hea, dus kun je ook niet zeggen hoe die éigenlijk is. Het lijkt gewoon alsof de Europese fans een beetje té geobsedeerd door die verandering zijn geraakt dat ze zelf nu flippen, maar de schuld op de jongens wil steken.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Willy heeft gesproken =D

    _O_

    dude, nu heb ik de slappe lach xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Pff ,

    gott mensjes , als jullie er zo'n probleem over maken dat TH world wijd xD wordt..

    Wees dan geen Fan meer -zucht-

    ¨-No comment verder ...

    Tschüss


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    (...)
    dude, nu heb ik de slappe lach xD

    Whaha ^^


    Tanya is de beste.