• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 0:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mijn Topics (cat)]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Ik denk dat ik William morgen ga herschrijven, want ik vind hem nu al irritant. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Haha ik ga morgen aan mijn rol werken die adrenaline kick van net is uitgewerkt en ik begin moe te worden c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik maak vanavond/vannacht mijn rol af en je mag mijn mannelijke reservatie van de lijst halen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik zat eraan te denken het speeltopic te openen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Ik zat eraan te denken het speeltopic te openen


    Super, hahah doen zeg ik (baby)


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Speeltopic 1


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Who wants to meet Barney?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Me!


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Bourne schreef:
    Who wants to meet Barney?

    Kom maar naast Ruedi zitten (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als jullie er niet mee inzitten eerst te schrijven mag je het onder mekaar uitvechten :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Als jullie er niet mee inzitten eerst te schrijven mag je het onder mekaar uitvechten :Y)


    Van mij mag je wel eerst, en anders plaats ik het stukje even over die van Bogatyr en dan kom jij?

    En ander gaan we met zijn drietjes?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee jullie moeten eerst eigenlijk c:
    EDIT en met z'n drieën is ook altijd leuk ^^

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 20:50 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Nee jullie moeten eerst eigenlijk c:
    EDIT en met z'n drieën is ook altijd leuk ^^


    Ik maak Ruedi dan wel even (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okido, ik ben nog met een rol voor iemand bezig *verslaaaaafd lalalalala*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque