• Beginpost komt nog, lekkere kippetjes van me.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga morgen naar Turkeyyyy^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Amarela schreef:
    (...)

    Germanyy.


    Oh ik dacht al, want vorige week was ook al concert in Nederland, en anders zou mijn vriendin nog een keer willen gaan :P


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mijn mededeling is: Laat nooit scheten bij een gasbrander ofzo xD
    Okii, slaat nergens op i knowww
    But i'm boredddd


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Mijn mededeling is: Laat nooit scheten bij een gasbrander ofzo xD
    Okii, slaat nergens op i knowww
    But i'm boredddd


    Heb je ervaring..... :P


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    JamesPotter schreef:
    Ik ga morgen naar Turkeyyyy^^


    Wat leuk, veel plezier! ^^


    wat was dit ookalweer

    DON'T STOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. DOIIIING WHAT YOU ARE DOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGG ;D

    Bored as fuck. And I don't care c:


    wat was dit ookalweer

    Foreverx schreef:
    (...)

    Heb je ervaring..... :P


    Nee maar mijn broer wel xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Idk, maar ik zou zelf nooit naar Turkije gaan. Ze zijn hier al genoeg en hier willen we ze weg hebben, en dan naar dat land gaan. Dan zoek je het juist op ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Idk, maar ik zou zelf nooit naar Turkije gaan. Ze zijn hier al genoeg en hier willen we ze weg hebben, en dan naar dat land gaan. Dan zoek je het juist op ;'D


    Turkije is superleeukk <3
    Maar het is wel beter dat je gewoon een beetje Turks kan, want wij waren ooit BIJNA bestolen door een vrouw die deed alsof haar dochtertje heel ziek was, dus ze probeerde de aandacht van m'n vader te trekken
    (Ja m'n ouders spreken Turks)
    En even later kwam er een man en die waarschuwde ons dat we op moesten passen omdat die vrouw ervoor zorgde dat ze je afleidde zodat een man in onze auto kon gaan kijken of we misschien geld of sieraden in ons auto hadden
    We hebben de hele nacht moeten opblijven om op te letten xD

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 12:01 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Avena schreef:
    Idk, maar ik zou zelf nooit naar Turkije gaan. Ze zijn hier al genoeg en hier willen we ze weg hebben, en dan naar dat land gaan. Dan zoek je het juist op ;'D


    Niet iedereen wil dat eah ;p


    wat was dit ookalweer

    Jemig, dit gaat echt nog slomer dan sloom xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Yeah, ik haat Nederlands, ik heb een drie voor werkwoordspelling :S


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    Yeah, ik haat Nederlands, ik heb een drie voor werkwoordspelling :S


    Hoe kan dat :O


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Hoe kan dat :O


    Ik weten niet :P

    Ik heeft ook dyslexie dus daar zou het aan kunnen liggen :P


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Ik weten niet :P

    Ik heeft ook dyslexie dus daar zou het aan kunnen liggen :P


    Awhh ;(
    Houden ze daar geen rekening mee dan?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.