• Beginpost komt nog, lekkere kippetjes van me.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Avena schreef:
    (...)
    Moet nog blijken hahaha, start het nieuwe schooljaar ^^


    Ik ga volgend jaar waarschijnlijk naar de derde :D

    Wist jij aan het eind van de tweede al wat je wilde gaan doen...


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Ik ga volgend jaar waarschijnlijk naar de derde :D

    Wist jij aan het eind van de tweede al wat je wilde gaan doen...


    Uhm wacht ik ben verward hahah.
    Ik vind dat de jeugd veel te vroeg hun keuzes moet gaan maken om een opleiding te gaan kiezen. Ik wist het nog niet in de tweede, bij ons hoefde dat pas (al) in de derde. Daar moest je een beetje gaan kijken waar je heen wilde en wat je wilt gaan doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Uhm wacht ik ben verward hahah.
    Ik vind dat de jeugd veel te vroeg hun keuzes moet gaan maken om een opleiding te gaan kiezen. Ik wist het nog niet in de tweede, bij ons hoefde dat pas (al) in de derde. Daar moest je een beetje gaan kijken waar je heen wilde en wat je wilt gaan doen.


    Ja wij moeten volgend jaar profielen gaan kiezen. Maar ik vroeg me het gewoon af want ik wil nu iets met economie, rechten of bedrijfskunde gaan doen :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mijn ene laptop is helemaal leeg en de oplader is een beetje kapot dus ik weet niet wanneer die oplaadt en wanneer niet. Dus hij is dood. (no_chears)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    Mijn ene laptop is helemaal leeg en de oplader is een beetje kapot dus ik weet niet wanneer die oplaadt en wanneer niet. Dus hij is dood. (no_chears)


    Ik zou even naar een computer winkel gaan :S


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    AIterego schreef:
    Mijn ene laptop is helemaal leeg en de oplader is een beetje kapot dus ik weet niet wanneer die oplaadt en wanneer niet. Dus hij is dood. (no_chears)


    Ik zou even naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (doeg) Ik ga leren (doeg)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Avena schreef:
    (...)

    Ik zou even naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt (:

    Ik heb hem niet zelf gekocht, want ik had hem gekregen voor mijn verjaardag en volgens mij is 'ie tweedehands.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    Ik heb hem niet zelf gekocht, want ik had hem gekregen voor mijn verjaardag en volgens mij is 'ie tweedehands.

    Oi, anders even op internet het serienummer van je oplader intikken ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)
    Oi, anders even op internet het serienummer van je oplader intikken ^^

    Oké. Thanks. (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Avena schreef:
    (...)

    Welke windows heb je ?


    Windows 7 als t goed is


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tenace schreef:
    (...)

    HAHAHA. Naja die vriendin was zo wit als een melkfles naar ze was best goed x'D
    En ik met mijn getinteswag kon er helemaal niets van :')


    Whahahaha xD
    Nu krijg ik een hele weirdo gedachte xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dat moment dat je dacht dat je echt een geweldig cijfer ging halen voor kunst.. en dat het een 5,7 blijkt te zijn waardoor je ipv 7,1 6,5 staat :S

    Ik ben nu bestwel boos :(

    We moesten namelijk een theepot maken en ja daar ben ik echt lang mee bezig geweest.. En nu ben ik ook nog eens zoveel gezakt :S


    Treat people with kindness

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Windows 7 als t goed is


    Klik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Klik


    Dankje!
    Ik kan alleen niet vinden waar ik dat ouderlijk toezicht kan uitschakelen D:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.