• Beginpost komt nog, lekkere kippetjes van me.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    OMFG

    Ik voelde de trilling helemaal hierzo

    Heb jij dat ook wel es, dat als er ergens een feest is ofzo en dat ze dan gaan trommelen dat je de trillingen gewoon in je onderbuik voelt? xD
    Dat is zooooooooooooooooooooooooo raar :P


    Nee x'D
    Niemand trommelt bij mij. D:

    OMG. IK GING TWERKEN MET EEN VRIENDIN VAN MIJ, bij haar thuis. OMDAT WE ER VAN OVERTUIG WAREN DAT WE HET KONDEN.
    Nope, we kunnen het niet :\

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 13:38 ]


    wat was dit ookalweer

    Avena schreef:
    (...)

    Omdat ik gestopt ben met mijn opleiding


    Waarom? Als ik vragen mag.


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Waarom? Als ik vragen mag.


    Ten eerste is de school zo slecht als maar wat.
    Ten tweede is dieren toch niets voor mij.
    Ten derde leerde we niets bij. We kregen alleen maar wat we op het VMBO al geleerd hadden. En het is een MBO.
    Ten vierde wilde ik een uitdaging, dus heb ik ervoor gekozen om te stoppen en over te stappen naar een ICT-opleiding ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tenace schreef:
    (...)

    Nee x'D
    Niemand trommelt bij mij. D:

    OMG. IK GING TWERKEN MET EEN VRIENDIN VAN MIJ, bij haar thuis. OMDAT WE ER VAN OVERTUIG WAREN DAT WE HET KONDEN.
    Nope, we kunnen het niet :\


    OH, damn! Jammer ;(


    HAHAHAHAH WTF xD
    Twerk ieksss :P

    Ik ga nooit maar dan ook nooit van m'n leven twerken, is meer iets voor de donkere vrouwen xD
    Die hebben daar die ass voor HAHA xD :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Conflict opgelost, BAM :Y) *voelt zich een computergenie*

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 13:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Conflict opgelost, BAM :Y) *voelt zich een computergenie*


    Je mag mijn pc wel ff komen maken xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Je mag mijn pc wel ff komen maken xD


    Hahah, wat is het probleem? xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Random fact: Ik heb samen met Tenace poem of the month gewonnen :D


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Avena schreef:
    (...)

    Hahah, wat is het probleem? xd


    Nouuuuuu,

    Ik heb twee accounts op mijn computer.
    De ene die doet het nog want er zit geen wachtwoord op alleen die heeft wel een ouderlijk toezicht ding, dus na 11 uur 's avonds kan ik er niet meer op, dan valt die vanzelf uit dus.

    Nu het probleem;
    M'n broer heeft op het andere account een wachtwoord gezet maar die is hij dus vergeten, en m'n ouders en andere broer weten het ook niet!
    Dus ik kan niet meer op dat andere account, en ik zou daar graag op willen omdat dat account geen ouderlijk toezicht heeft + dan kan ik het ouderlijk toezicht verwijderen op de account die het wél doet

    Hoop dat je het snapt xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Foreverx schreef:
    Random fact: Ik heb samen met Tenace poem of the month gewonnen :D


    Woeeehoeee :D

    Ik had het al gehoord, gefelicteerd :D :D :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Nouuuuuu,

    Ik heb twee accounts op mijn computer.
    De ene die doet het nog want er zit geen wachtwoord op alleen die heeft wel een ouderlijk toezicht ding, dus na 11 uur 's avonds kan ik er niet meer op, dan valt die vanzelf uit dus.

    Nu het probleem;
    M'n broer heeft op het andere account een wachtwoord gezet maar die is hij dus vergeten, en m'n ouders en andere broer weten het ook niet!
    Dus ik kan niet meer op dat andere account, en ik zou daar graag op willen omdat dat account geen ouderlijk toezicht heeft + dan kan ik het ouderlijk toezicht verwijderen op de account die het wél doet

    Hoop dat je het snapt xD


    Welke windows heb je ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    OH, damn! Jammer ;(


    HAHAHAHAH WTF xD
    Twerk ieksss :P

    Ik ga nooit maar dan ook nooit van m'n leven twerken, is meer iets voor de donkere vrouwen xD
    Die hebben daar die ass voor HAHA xD :P


    HAHAHA. Naja die vriendin was zo wit als een melkfles naar ze was best goed x'D
    En ik met mijn getinteswag kon er helemaal niets van :')


    wat was dit ookalweer

    Avena schreef:
    (...)

    Ten eerste is de school zo slecht als maar wat.
    Ten tweede is dieren toch niets voor mij.
    Ten derde leerde we niets bij. We kregen alleen maar wat we op het VMBO al geleerd hadden. En het is een MBO.
    Ten vierde wilde ik een uitdaging, dus heb ik ervoor gekozen om te stoppen en over te stappen naar een ICT-opleiding ^^


    Maar mooi dat je dit wel leuk vind (:


    wat was dit ookalweer

    Salmiak lolly's zijn zo lekker, ik ben echt verslaafd :D


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Tenace schreef:
    (...)

    Maar mooi dat je dit wel leuk vind (:

    Moet nog blijken hahaha, start het nieuwe schooljaar ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.