• Beginpost komt nog, lekkere kippetjes van me.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Bam


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ennnnn Ali's graf is leeg. En Emily gaat lekker midden in de nacht met een schep op het kerkhof staan, wat ik ook altijd doe. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb net deze schets gemaakt maar wil weten wat jullie hier in zien. Het moet een jongen zijn, maar ik vind het zelf wat vrouwelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oehh I like Kyle.


    Gosh, ik ben ziek. Fijn :c


    wat was dit ookalweer

    Wieh in één weekend een heel seizoen gekeken HAHAHAHA.
    le-ven-loos.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    Wieh in één weekend een heel seizoen gekeken HAHAHAHA.
    le-ven-loos.


    Kneusje :')
    Ik ga zo een Harry Potter marathon houden :3


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Kneusje :')
    Ik ga zo een Harry Potter marathon houden :3


    HEE!! Dat wilde ik ook gaan doen!!! =D


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Het is zo stil hier :c


    wat was dit ookalweer

    Hmm... nu wil ik ook een marathon gaan houden... ik denk dat het Ghost Whisperer wordt :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Ik heb net deze schets gemaakt maar wil weten wat jullie hier in zien. Het moet een jongen zijn, maar ik vind het zelf wat vrouwelijk.



    Ik vind het gewoon een jongen hoor, mooi getekend :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Avena schreef:
    Hmm... nu wil ik ook een marathon gaan houden... ik denk dat het Ghost Whisperer wordt :Y)


    Dat klinkt echt eng eigg x'D


    wat was dit ookalweer

    Thanks mensen, voor de complimenten ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tenace schreef:
    (...)

    Dat klinkt echt eng eigg x'D

    Meh, is het niet hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Te veel geesten voor mie ;x


    wat was dit ookalweer