• Welcome to the 200st hungergames!
    and may the odds be ever in your favor..


    Vele jaren nadat Katniss is gestorven heeft het Capitool opnieuw de macht gegrepen en deze keer laten ze zich die niet afnemen. Ze hebben het land opnieuw verdeeld in 12 districten, allemaal hebben ze een functie. De hongerspelen zijn weer ingegaan en dit jaar is het de achtste kwarts kwelling. Om de inwoners van de districten nog meer te kwellen moeten dit jaar ook de begaafden meedoen, mensen die een gave hebben. Uit elk district zullen er begaafden en mensen moeten komen.

    Twaalf districten
    48 deelnemers
    Een winnaar


    GEEN BEGAAFDE MENSEN MEER!

    Rollen:
    District 1:
    - Christina Hale -Elementen Foreverx
    - Damianne Stavros -VuurLuna2013

    - Damianos Stavros Luna2013
    - Raff Taylor Utah GrandeGirl

    District 2:
    - Elisana Johnson -Met dieren praten candy2001
    - Gereserveerd -Teleportatie Butera

    -
    -

    District 3:
    - Alicia Summer Cole Foreverx
    - Alison Autumn Cole Redrosex

    -
    -

    District 4:
    - Hannah Westfield -Licht Foreverx
    - Kayla Sora Brooke Redrosex

    - Rhory Davon Colton -Water Redrosex
    -

    District 5:
    - Ysah Regina Brown GrandeGirl
    - Tylor preston -Sneeuw MoonEye

    -
    -

    District 6:
    - Samantha "Sam" Lindfors HorseQuinsy
    -

    - Niall Danezo Robind19
    -

    District 7:
    - Valerie Michelle Carlson GrandeGirl
    -

    - Jeffrey black -Onzichtbaar mette3
    -

    District 8:
    - Rose Blake -Emoties beïnvloeden Foreverx
    - Eva Dijkstra Robind19

    - Kevin Nikst Robind19
    -

    District 9:
    - Noah Azelia Lightwood -Telekinese Jovantos
    -

    -
    -

    District 10:
    - Aimee Ruth Haile -Lucht Redrosex
    - Luna Wood MoonEye

    - Robin Tigrisblack Robind19
    -

    District 11:
    - Zanita Smith -Planten laten groeien HorseQuinsy
    - Nikki Smith HorseQuinsy

    -
    -

    District 12:
    - Zoë Welles HorseQuinsy
    -

    - Aaron James Fernadez GrandeGirl
    -


    Invullijstje:

    Begaafden:
    Naam:
    Leeftijd:
    Gave:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:
    Afbeelding:

    Niet begaafden:
    Naam:
    Leeftijd:
    District
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:
    Afbeelding:

    Regels:
    - Niet schelden en pesten
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 5 personages
    - Niet te extreme gave's
    - Reserveringen binnen 4 dagen invullen, anders worden ze aan iemand anders gegeven
    - Niet iemand zonder het te vragen ernstige tot dodelijke verwondingen aanbrengen
    - Niet meer dan twaalf personen die een gave hebben
    - Niet dezelfde gave's nemen als iemand anders, tenzij dat persoon je daar toestemming voor geeft
    - Maximaal 2 jongens en 2 meisjes per district



    Vragen kun je altijd stellen aan Redrosex of Foreverx

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 20:01 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Robin Tigrisblack -10

    Ik was vroeg opgestaan en begon rustig met me haar voor de kapotte spiegel. Vandaag hoefde ik al enige echt aanwezig te zijn. Me broers moesten alleen maar staan kijken. Ik stond echt nog in de spanning. Ik liep naar de kast en pakte mijn broers oude pak. Die van mij werd me te klein dus ik moest wel. Na dat ik eindelijk helemaal klaar was liep ik naar beneden. Waar me zus al wat eten aan me gaf. Snel at ik het op en liep naar buiten. Ik hoorde mijn vader al roepen. "je zus heeft de koeien al gedaan. Kun jij nog even een paar kippen omdraaien?" het enige wat ik in mijn vaders ogen. Ik pakte gewoon 2kippen en bracht die naar het schuurtje. Ik zette ze bijde op tafel. Ik pakte eerst 1snel met een draai en daarna de andere. Gelukkig geen bloed op me witte kleding. Ik hing de kip op wetend dat me broer er veder mee ging vanmiddag. Ik liep rustig weer naar binnen. Ik had nog even om naar de boete te gaan. En dit jaar waren het er 10 voor mij.

    eva dijkstra-8

    Mijn moeder was met me haar bezig terwijl ik nog eens alles na checkte. Maakt niet uit Hvl briefjes ze erin deden. Als ik niet gekozen werd dan stapte ik naar voren. Ik gaf me moeder een kus en me vader een knuffel. Ik moest nog eerst afscheid nemen van een vriend die me plan kende. Buiten praatte ik wat met hem en samen liepen we naar de boete.

    Kevin nikst -8

    De dag van de boete. Ik haatte dat zo erg. Ik deed nooit mijn best om er goed uit te zien en dit jaar ook niet. Ik had me haar juist in de war gedaan en nette kleding slordig. Stel ik woord ooit gekozen dan laat ik ze lachen. Na het ontbijt ging ik op weg naar de boete.

    niall danezo -6

    Ik voelde hoe me zusje op me bed stond te springen. "wakker worden je bent al laat straks kom je te laat voor de boete." schreeuwde ze. Moeizaam stond ik op en kleedde me aan. Daarna liet ik haar mijn haar doen. Vond ze altijd leuk. Ik maakte voor mijn zusje ontbijt en ging toen naar buiten. Ik gaf een meisje een kus op haar wang. Niet omdat ik haar leuk vind maar zij mij. Ik liep naar het plein en gaf me bloed af. Daarna ging ik in me vak staan.

    Christina Hale ~ District 1 ~ Elementen

    Ik voel het gras onder mijn blote voeten. De waterige ochtendzon schijnt in mijn gezicht. Ik ga zitten en kijk naar de zon die steeds hoger aan de hemel komt staan. Mijn ouders waren blij, blij dat ik eindelijk mee kon doen. Mijn zussen waren al te oud maar mijn ouders willen dat ik meedoe voor ons district. Ik heb al mijn hele leven getraind. Om mijn gave te versterken. Ik weet dat ik mensen pijn kan doen, maar ik weet niet of ik dat wel wil. Dan hoor ik voetstappen achter me. Ik draai me snel om en kijk recht in het gezicht van Jake.
    "Waar ben je mee bezig?" vraagt hij bot.
    "Ga je voorbereiden op boete" hij trekt aan mijn arm en ik loop richting ons huis. Wanneer ik de deur opendoe zitten mijn zussen op de bank. Ze waren jaloers op me omdat ik mee kon doen aan de Hungergames. Ik weet dat ik het kan, ik weet dat ik mensen kan vermoorden, maar ik weet niet of dat echt is wat ik wil doen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 9:15 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Elisana Johnson ~ district 2~ met dieren praten

    Ik zit in het kleine bos, het enige bos in district 2. Ik zie een eekhoorn lopen. Hoi zeg ik. Hallo antwoord hij terug. Heb jij misschien eikels voor mij? vraagt hij. 'Ja, in het Capitool zitten er honderden' fluister ik zacht. Nee, maar ik help wel zoeken zeg ik inplaats daarvan tegen de eekhoorn. Even later heb ik er 10 gevonden. Hier, maar ik moet gaan zeg ik zacht. Oké zegt de eekhoorn. Ik sta op en ren naar mijn huis. Daar binnen gekomen, ren ik naar boven en neem ik een bad, en verwissel mijn kleding. Vandaag gaat het gebeuren, vandaag ga ik de arena in. Ik grijns bij de gedachte. Als ik mijn kleding aanheb, roep ik dat ik al naar de boete ga, en loop de deur uit. Dan ga ik rennen richting het plein. Als ik daar kom zie ik een meisje die ik haat. Ook zie ik een vogel. Kan jij niet even bij da meisje op haar hoofd poepen? vraag ik grijnzend aan de vogel. Even later vliegt er een witte klodder omlaag, recht op haar hoofd. Ik hoor haar gillen. Ik grijns en loop naar de tafel waar mijn bloed afgenomen gaat worden. Als dat is gedaan, loop ik naar het vak waar ik moet staan, op de plek waar ik zo snel mogelijk naar het podium toekan, als ik niet zelf getrokken word.


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Alicia Summer Cole ~ District 3

    "Ga weg" zeg ik terwijl ik Alison van de spiegel vandaan duw. Ik kijk naar mijn gezicht wat precies hetzelfde is als haar gezicht. Ik heb alleen blond haar, wat ik veel mooier vind maar ik natuurlijk nooit tegen haar zou zeggen.
    "Waarom mag jij voor de spiegel staan, ik wil ook. Als we mee gaan doen moeten we er wel professioneel uit zien voor de beroeps!" zegt ze terwijl ze op haar tenen gaat staan zodat ze ook in de spiegel kan kijken. Ik pak mascara en probeer het op mijn wimpers te doen maar Alison duwt me weg en ik schiet uit op mijn wang.
    "Ga weg!" ik geef haar weer een duw waardoor het potje nagellak wat ze vast had omvalt. Op haar jurk.
    "Kijk nou wat je doet! Ik ga wel naar de andere badkamer!" ze loopt stampvoetend weg.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 9:59 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Rose Blake ~ District 8 ~ Emoties beïnvloeden

    Ik sta in de rij om bloed te laten prikken, ik vind het nog steeds zinloos. Voor mij staat Eva. Ze is zenuwachtig, maar ik wil er niets aan doen. Ik wil niet bepalen hoe iemand zich op een moment voelt. Eva heeft roodbruine krullen en een rond gezicht. Ze bijt op haar lip wanneer ze in haar vinger wordt geprikt. Ik zie haar weglopen en ik steek mijn hand uit, omdat ik niet zeker weet in welke vinger ze willen prikken.
    "Andere hand" zegt de vrouw kortaf.
    "Andere hand? Oh.. mijn andere hand" ik voel mezelf langzaam rood worden en steek mijn andere hand uit. Ze prikt in mijn vinger en ik zie er een druppeltje bloed bloed op liggen. Ik trek mijn hand terug wanneer de vrouw klaar is. Ik veeg het bloed af aan mijn jurk. Waar ik meteen spijt van heb omdat er een rode vlek op blijft zitten. Ik probeer het weg te wrijven maar het wordt alleen maar erger. Ik loop naar het vak waar ik in moet staan en kijk naar de andere mensen. Sommige voelen blij, andere zenuwachtig en anderen hebben een soort agressie in zich die niet te beschrijven valt.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Zanita Smith ~ District 11 ~ Planten laten groeien

    Zenuwachtig loop ik door de tuinen vlakbij mijn huis. Mijn tweelingzus, Nikki, zit in de tuin wat te prutsen met de bloemen die er staan.
    Groei, denk ik en meteen worden een paar heel groot. Nikki draait zich naar me om.
    "Klaar voor de boete?", vraagt ze.
    "Nope, maar ik zal wel moeten", antwoord ik.
    Nikki staat op en grijpt mijn arm beet. Daarna begint ze richting ons huis te rennen.
    Lachend ren ik met haar mee. Als we in het huis zijn worden we stiller.
    Op de tafel liggen twee jurkjes.
    Onze moeder staat er bij en kijkt ons aan.
    "En?", vraagt ze dan, als Nikki en ik niks zeggen en alleen maar staren.
    "Mam, ze zijn echt super mooi! Maar, hadden we het geld er wel voor?", zegt Nikki uiteindelijk.
    "Lieverd, het zijn mijn oude boete jurken. Ze hoefden dus niet gekocht te worden. Wie wil welk jurkje?"
    "De blauwe", zeg ik, precies op het moment dat Nikki de groene zegt.
    We kijken elkaar aan en schieten weer in de lach.
    We kleden ons snel om en doen ons haar nog even. Dan lopen we langzaam richting het plein.


    be gay do crimes

    Hannah Westfield ~ District 4 ~ Licht

    Ik loop door de gang die normaal verlicht word door de zon die naar binnen schijnt. Maar ik heb het nu donker gemaakt omdat ik in het donker beter kan nadenken. Iedereen verwacht dat ik mee ga doen. Ik ga ook meedoen, en ik ga winnen. Ik heb hier jaren opgewacht. Op het moment dat ik mee kon doen. Ik sta op en loop naar de badkamer en kijk in de spiegel om te checken of mijn knot nog goed zit op mijn hoofd. Ik kijk op het kleine klokje wat in de badkamer staat. Nog een half uur. Ik besluit om naar beneden te lopen en daar tegen mijn moeder te zeggen dat we bijna moeten gaan.
    "Waar is papa eigenlijk?" vraag ik aan mijn moeder.
    "Hij is aan het werk, maar hij is wel op tijd voor de boete, we willen allebei zien hoe ons kleine meisje groot wordt" glimlacht ze naar me terwijl ze een pluk haar uit mijn gezicht strijkt.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    eva dijkstra-8

    Ik had rose achter me gevoelt maar kon niet omdraaien. Toen ze naar haar vak liep ging in naar haar toe. "happy hungergames " zei ik vrolijk. "dit jaar spring ik naar voren. Maar goed het kan zo beginnen spannend?"

    Alison Autumn Cole ~ District 3.

    Verontwaardigd kijk in Alicia aan.
    'Wat ben je toch ook een trut!' Gil ik terwijl ik de kamer uit stamp, richting onze tweede badkamer. Mijn ogen gaan naar de vlek op mijn jurkje.
    'MAM!' Mijn stem echoot door ons huis. Mijn moeder staat binnen een paar seconden bij de deur. Dat is haar geraden.
    'Wat is er liefje?' Ze kijkt me bang aan.
    'Alicia heeft míjn jurkje verpest!' ik stamp boos met mijn voeten op de grond.
    'Ik haal wel een nieuwe.' en snel stapt ze de kamer uit. Boos kijk ik in de spiegel. Hoe durft dat kind zoiets te doen? Ze moet echt eens leren wie hier de baas is. Even later komt mijn moeder de kamer binnen met een donkerblauw jurkje.
    'Fijn, je kunt gaan.' ik trek het jurkje uit haar handen en duw haar weg. Als ze eenmaal de kamer uit is trek ik het nieuwe jurkje aan. Met een glimlach kijk ik naar mijn spiegelbeeld perfect.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 17:13 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Kan iemand me dit uitleggen, haha wat moet ik doen?


    "Katy Perry told me i look like the little mermaid" - Ariana Grande

    Alicia Summer Cole ~ District 3

    "Mam!" roep ik. Geen reactie.
    "Mam!!!" roep ik nog een keer en ik hoor mijn moeder de trap op komen rennen. Ze doet de deur van de badkamer open.
    "Wat is er lieverd?" vraagt ze.
    "Laat maar nu hoeft het al niet meer, had je er maar niet zo lang over moeten doen" ik duw haar de badkamer uit en klap de deur voor haar neus dicht. Ik kijk in de spiegel waarop je je hele lichaam kan zien. Ik zie er fantastisch uit, ook al zeg ik het zelf.
    "Mam! Je moet mijn haar doen!" roep ik weer naar beneden en nu komt ze wel gelijk, gelukkig krijg je toch waar voor je geld.
    "Eeh nee Alica, mama doet eerst mijn haar" zegt ze met een bazige stem terwijl ze naar haar haar wijst. Alles aan haar is perfect, behalve haar haar, haar kleding en natuurlijk haar innerlijk. Dan kan je toch wel zeggen dat ik de goede helft van de tweeling ben. Kom op, wie vind mijn haar niet prachtig, mijn kledingstijl schitterend en mijn innerlijk zo goed en oprecht? Niemand dus.
    "Dat dacht ik dus even niet. Mam! Kom!" ik trek haar de badkamer binnen. Ze rolt met haar ogen.
    "Lieverd, ik ga niet alles doen. Ik ben niet jullie dienstmeisje" ik knijp mijn ogen tot speeltjes.
    "Kan ik er wat aan doen dat ons dienstmeisje zwanger is? Had ze maar niet zo'n hoer moeten zijn! Ik wil dit lint in mijn haar" ik prop het witte lint in haar hand.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Zoë Welles~ District 12

    Zenuwachtig stond ik voor de spiegel. Dit was mijn eerste boete.
    Mijn naam zat maar 1 keer in de bol, maar ik was best wel bang om getrokken te worden.
    Ik deed mijn boete jurk aan en liep naar buiten.
    Ik liep naar het plein en keek een beetje rond. Toen zag ik waar de rij met kinderen stond.
    Ik ging achteraan staan en wachtte op mijn beurt. Toen dat was, werd ik in mijn vinger geprikt en ik werd naar het vak met twaalfjarige meisjes gestuurd.


    be gay do crimes

    Ysah Regina Brown
    Ik schuif mijn haren achter mijn oren en staar naar de stilstaande spoel. Het slaat nergens op dat alle elektriciteit moet worden gestopt wanneer de boete zich voordoet. Dat gebeurt nou echt elk jaar. Maar goed ik heb nou niet echt een keuze. Een blikkerige stem klinkt door de luidsprekers: “Willen alle deelnemers aan de boete zich melden op het grote plein? Ik herhaal: Willen alle deelnemers aan de boete zich melden op het grote plein?”. Het word koud in de ruimte en ik weet meteen waar ik moet kijken. Tylor Preston bevind zich in een hoekje, haar vuisten gebald. Ze knijpt haar ogen stijf dicht, alsof ze zich heel erg goed probeert te concentreren. “Tylor, houd daarmee op, er valt niks aan te doen!” zegt een onbekende jongen. Tylor opent verschrikt haar ogen “Sorry, het maakt me gewoon zo kwaad!” zegt ze boos. Ik knik begrijpend, ook al weet ik dat ze me niet ziet. Opeens komen er twee vredesbewakers binnen “Tempo, mensen, tempo!” roepen ze terwijl ze agressief in hun handen klappen. Alle kinderen bevinden zich naar buiten en ik volg de menigte. Wanneer we aankomen op het grote plein zie ik de enorme hoeveelheid bange kinderen en nu komen de zenuwen bij mij ook. Maar ik mag en kan niet bang zijn! Ik ben nooit bang voor de boete maar dit keer maak ik ontzettend veel kans. Door alle problemen met de autoriteiten hebben ze mijn naam vaker in de kom gedaan. Zo vaak dat ik de tel niet meer kan bijhouden.
    Ik ga in de rij voor het bloedprikken staan en voel dat Tylor achter me komt staan, mijn armen worden bekruipt door haar kou en ik krijg kippenvel. Ik draai me om “Kan je ergens anders gaan staan, Preston? Je maakt me kouder dan dat ik al ben!” zeg ik pissig.


    "Katy Perry told me i look like the little mermaid" - Ariana Grande

    Alison Auntumn Cole ~ District 3.

    'Ik ga eerst!' gil ik in Alicia's oor. Dat kind denkt ook dat ze alles is. Nou nee dus, ik ben de beste hier, dus ook de baas. Ik ben net Alicia, maar dan alles beter. Aardiger ben ik ook. Tja ik ben gewoon perfect, al zeg ik het zelf.
    'Nu.' sis ik. Ik kijk mijn moeder boos aan. Ik druk het witte lint in haar handen, maar ze doet niks. Dat mens luister ook nooit.
    'Ík was eerst.' Alice kijkt me woedend aan.
    'Dan heb je pech. Ik ben belangrijker.' ik kijk haar minachtend aan. Dat zal haar leren.
    'GENOEG!' schreeuwt mijn moeder terwijl ze de kamer uit stormt. Ik kijk Alicia boos aan. Door haar is ze weg.
    'Trut!' gil ik terwijl ik de kamer weer uit storm.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 17:14 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Alicia Summer Cole ~ District 3

    Ik sta naast Alison in het vak wat ons is aangewezen en ik bekijk haar vanuit mijn ooghoeken. Zie dan hoe ze kijkt, zo arrogant. Dit jaar doen ook de begaafden mee, en dat is alleen maar mooi want dan heb ik eindelijk mensen van mijn niveau. Alison wordt door iemand geduwd en ik moet lachen tot dat ze op mijn teen gaat staan.
    "Trut! Kijk nou wat je doet, die is vast morgen blauw. Hoe moet ik nou fantastisch zijn met een blauwe teen? Jij kan beter niet meedoen met de Hungergames, want je bent een dikke koe!" schreeuw ik tegen haar en Alison doet haar mond open om iets terug te schreeuwen alleen begint de vrouw die de tributen trekt te praten.
    "Welkom bij de tweehonderdste hungergames!" ik begin hard te klappen en ik zie dat Alison haar best doet om nog harder te klappen. Maar dat lukt haar natuurlijk niet, je moet even fantastisch zijn als ik als je zo goed en hard wilt klappen.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."