• Hi allemaal!

    Sinds een korte tijd heb een vast column in een lokale krant. Alleen raken mijn ideeën voor onderwerpen een beetje op.
    Ik heb laatst een column geschreven over mobiele telefoons.
    Er zijn nog wel een paar ideeën, maar niet genoeg, namelijk:
    * Sociale media
    * Vegetariërs
    * 'Enjoy the little thing is life' momenten.

    Tja, dat was het wel.
    Wie kan mij helpen met nog wat leuke ideeën waar ik luchtige columns over kan schrijven?

    Liefs! ^^


    Life is full of fake people

    Voetbal. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Haha, ja dacht ik ook al aan, maar ik heb een deadline en misschien verliezen ze net die dag erna. Dan staat er een column over voetbal in de krant terwijl we alweer naar huis zijn ...


    Life is full of fake people

    Trends, internet, dingen op straat, dingen waar je je aan ergert en die herkenbaar zijn, eten :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Iets actueels? Zoals het WK ofzo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Over vrienden, familie, onopvallende metgezellen door je leven heen en hoe ze je beïnvloeden?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Misschien kun je bij de oude Columns hier op Quizlet kijken?
    Dan kun je eventueel een onderwerp gebruiken en je eigen draai eraan geven. Nog een tip: Kijk naar het nieuws, lees de krant. De meest kleine dingen kunnen je veel inspiratie opleveren. (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 22:51 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Inifinity schreef:
    Haha, ja dacht ik ook al aan, maar ik heb een deadline en misschien verliezen ze net die dag erna. Dan staat er een column over voetbal in de krant terwijl we alweer naar huis zijn ...


    Het hoeft niet persé over Nederland te gaan. Het kan ook over de heisa eromheen. (De oranjekoorts, om even een voorbeeld te noemen. (verschrikkelijke kleur))


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bedankt allemaal!
    Krijg er echt veel inspiratie door!


    Life is full of fake people